آشنایی با 5 مورد از بهترین شیرینی‌ فروشی‌های معروف تبریز بهار نیوز

آشنایی با 5 مورد از بهترین شیرینی‌ فروشی‌های معروف تبریز بهار نیوز

پس از سرخ شدن، شیرینی را در شربت یا شیره خرما زده و رویش پسته مجله آنلاین شیرینی تا می‌ریزند. حلوا قبیت از ترکیب سفیده تخم مرغ و شکر و چوبک درست می‌شود. وقتی برای اولین بار قبیت را می‌بینید، آن را با چسب چوب اشتباه می‌گیرید. سیستانی‌ها و زابلی‌ها آن را به عنوان میان‌وعده هم می‌خورند، اما لندو برای گردشگران یک جور شیرینی به حساب می‌آید، یک شیرینی محلی خوشمزه.

  • این قنادی تا جای ممکن تلاش خود را می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش شما را به دستتان برساند.
  • بعدها با تولید کیک ناپلئونی، چیزکیک، کیک شکلاتی آلبالویی، شیرینی‌های تر، شیرینی‌های خشک دو رنگ و غیره توانست به یکی از بهترین قنادی های پایتخت تبدیل شود.
  • فضای سنتی و قدیمی این قنادی، ویترین قدیمی مغازه، میزهای دو نفره چوبی، تابلوهایی قدیمی، فنجان‌ها و قهوه‌جوش‌های قدیمی، صندلی‌های لهستانی و غیره قطعا شما را به گذشته‌های دور و نوستالژیکی می‌برد.
  • برای مثال، اگر جشن عروسی ‌تان در فصل گرم سال است، انتخاب شیرینی تر، اصلا مناسب نیست.

این شیرینی فروشی زیبا در محله زعفرانیه قرار دارد و آنقدر کیفیت و طعم شیرینی‌هایش بالاست که جزو گزینه‌های برتر قنادی‌های پایتخت شمرده می‌شود. اگر دوست دارید کیک و شیرینی‌های خاص با دیزاین فوق‌العاده و طعم و مواد اولیه عالی نوش جان کنید، کوکی باکس یک گزینه عالی برای شماست. یکی دیگر از بهترینی شیرینی فروشی‌های تهران که آوازه آن در پایتخت پیچیده است، می‌توان از شیرینی گاندی نام برد. این قنادی قدیمی، حدود ۷۰ سال است که در پایتخت فعالیت و خوشمزه‌ترین شیرینی‌ها را به مشتریانش عرضه می‌کند. طعم بی‌نظیر زولبیا و بامیه و کیک یزدی‌های خاص لادن، همیشه در خاطرتان خواهد ماند. شاید شیرینی فروشی‌های زیادی را در پایتخت، با نام لادن بشناسید، اما باید بدانید که قنادی لادن در محله امیریه، قدیمی‌ترین “شیرینی لادن” تهران است.

قنادی سولدوش – معروف ترین شیرینی فروشی های تهران

البته باز هم همه این‌ها کاملا بستگی به سلیقه و ذائقه شما خواهد داشت. جهت سفارش از بهترین شیرینی فروشی برای کیک می‌توانید الو کیک را انتخاب کنید تا تجربه یک طعم دلچسب از کیک‌های مناسبتی را به دست آورید. کافه قنادی کیک استودیو یکی دیگر از بهترین شیرینی فروشی های گرگان است که محصولات خود را در کافه به مشتریان خود عرضه می‌کند. این کافه قنادی در صیاد شیرازی، نبش صیاد 19 به مدیریت سرکار خانم مارینا زحمتکش واقع شده است. لیست شیرینی فروشی های تهران رو با قنادی سولدوش شروع می کنم. شیرینی خورهای پاسداران میدونن که سولدوش در لیست بهترین شیرینی فروشی های تهران جای مخصوصی داره.

بهترین شیرینی فروشی ها، کیک فروشی ها و قنادی‌های تهران

محصولات اصلی این قنادی عبارت از قرابیه، باقلوا و کیک و دسر است. در میان کیک و شیرینی‌های این قنادی، نارس، نوتلا، چیز کیک و تیرامیسو از همه محبوب‌ترند و طعم تازه و خاص آن‌ها روح شما را به پرواز در می‌آورد. این شیرینی فروشی محبوب، میهمان ۴۰ ساله تهران است که مشتریان پر و پا قرص خودش را دارد.

ویترین رنگارنگ کوکی باکس پر از شیرینی‌های غیرسنتی مانند چیزکیک، مارس، تارت و غیره است و دیگر خبری از شیرینی‌های سنتی قدیمی مانند زبان نیست. این قنادی معروف محله یوسف آباد در ابتدا با شیرینی‌های خشک خوشمزه و باکیفیت خود در میان مردم محبوبیت پیدا کرد. بعدها با تولید کیک ناپلئونی، چیزکیک، کیک شکلاتی آلبالویی، شیرینی‌های تر، شیرینی‌های خشک دو رنگ و غیره توانست به یکی از بهترین قنادی های پایتخت تبدیل شود. تنوع محصولات در این قنادی به 70 محصول می رسد که از معروف ترین آن ها می توان به ناتلی، شاتوت اشاره داشت.

تا از بهترین و قدیمی ترین قنادی های تهران

کمی سخت است که کنوفه را در بین انواع شیرینی های محبوب ترکی یا دسرهای آن جای دهیم. البته در نظر داشته باشید که کنوفه ریشه عربی نیز داشته و در میان دسرهای محبوب عربی جای دارد. اگر شما نیز به طعم های شیرین و خوشمزه علاقه مند هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره بهترین شیرینی های ترکیه بدانیم.

در واقع شیرینی‌های جدید و خلاقانه به خوبی توانسته‌اند جای شیرینی‌های سنتی قدیمی را بگیرند. همین ویژگی باعث شده است تا تعداد کمی از افراد به سراغ شیرینی‌های قدیمی بروند. گلوبه‌هاي‌ خمیری را یکی‌یکی داخل گردوی خردشده بزنید تا همه ی‌ جای ان‌ها بـه جز قسمت زیرین، بـه گردو آغشته شود. بـه این ترتیب زیر شیرینی‌ها یکدست و صاف خواهد شد و گردوها قبل از پخت کامل شیرینی بـه خاطر تماس با سینی فر، نمی‌سوزند.

چرا که این قنادی‌ها جای خودشان را به شیرینی فروشی‌های لوکس داده‌اند. همچنین شیرینی‌های سنتی و قدیمی که با هل و گلاب درست می‌شدند، رنگ مدرن به خود گرفته‌اند و تبدیل به چیزکیک، کوکی، تارتلت و غیره شده‌اند. برای تهیه شیرینی اسکار طبق روال همیشگی تهیه انواع شیرینی خشک ابتدا باید پودر قند «کره/ مارگارین / روغن صاف / روغن جامد» را با هم مخلوط کنید تا جایی کـه بـه شکل یک کرم روشن دربیاید. خیابان انقلاب تهران یکی از معروف ترین و قدیمی ترین محسوب می شود که امروزه در این خیابان مدارس، کتاب فروشی و … کافه قنادی فرانسه، از دیگر مواردی است که در این خیابان وجود دارد.

و به همین دلیل در لیست بهترین شیرینی فروشی های تهران ما قرار گرفته است. در این مطلب ما تنها بخش کوچکی از کیک و شیرینی‌های بهترین قنادی را به شما معرفی کردیم و درباره تاریخچه هر کدام به صورت مختصر ارائه دادیم. اما حقایقی بسیار جالب و جذاب در مورد شیرینی‌ها وجود دارد و این تمام ماجرایی نیست که ما برایتان گفتیم. الو کیک که معروف‌ترین شیرینی فروشی هست، تمام سعی خود را کرده تا بتواند شما را با انواع کیک و شیرینی آشنا کند و بهترین‌ها را برای‌تان عرضه کند. شما می‌توانید بهترین و دلچسب‌ترین طعم‌ها را در این جا تجربه کنید. قنادی بهار در تهران به عنوان اولین و قدیمی ترین شیرینی فروشی تهران شناخته می شود که در سال ۱۳۱۷ راه اندازی شده است.

قیمت شیرینی در شیراز به مواردی چون نوع شیرینی، میزان خریداری شده، زمان پخت آن، قیمت روغن، شکر و آرد بستگی خواهد داشت که این عوامل در همه شهرهای ایران بر قیمت شیرینی موثر خواهد بود. همچنین قیمت شیرینی در مناسبت های مختلف مانند ایام عید، شب یلدا، ایام سوگواری و … پیش‌تر در مورد محبوبیت قطاب گفته بودیم که به دلیل طعم بی‌نظیری که دارد، اکثریت افراد از آن به عنوان شیرینی عید نوروز برای منزل خود تهیه می‌کنند.