آموزش صرافی کوینکس ؛ از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال درجه

صرافی ارز دیجیتال کوینکس در سال 2017 در کشور هنگ‌کنگ تاسیس شده است. بسیاری از صرافی‌های ارز دیجیتال در هنگ‌کنگ هستند و این کشور در حال تبدیل شدن به قطب صرافی‌های رمزارز است. اما در حال حاظر حجم معاملات صرافی بایننس بسیار بیشتر از صرافی کوینکس می‌باشد. این یعنی برای رسوب ارز در حساب کاربری خود لازم نیست کارمزد پرداخت کنید. در حالی که برای دریافت‌ها کارمزد نسبتا مناسبی پرداخت می‌کنید. عملکردهای دیگر همچون برداشت از حساب نیز با توجه به نوع ارز و المان‌های دیگر به صورت متفاوت محاسبه می‌شود.

  • این مرحله از احراز هویت در صرافی کوینکس ممکن است که تا یک هفته نیز طول بکشد و پس از آن وارد مرحله دیگری خواهید شد.
  • این خطر از دست دادن وجوه در صورت حمله هک به صرافی را کاهش می‌دهد، اما می‌تواند مسئولیت‌های بیشتری را به همراه داشته باشد.
  • البته سرمایه گذاری در کریپتو بدون چند برابر کردن ریسک از طریق معاملات آتی به اندازه کافی پرریسک است.
  • میتوانید با خرید‌ و فروش در معاملات مارجین سود خود را به حداکثر برسانید.
  • اما تجربه تحریم شدن توسط بایننس، به ما نشون داده بهتر هست چندین مورد رو برای اینکه به مشکلی نخوریم، رعایت کنیم.
  • این مقاله به کوشش سمانه اطراف و دیگر اعضای تیم نظارت تولید شده است.

کوینکس در حال حاضر اجازه سپرده گذاری به ارزهای فیات را نمی‌دهد، بنابراین برای شروع معامله باید ارزهای دیجیتال را از پلتفرم دیگری وارد کنید و نمی‌توانید از کارت‌های اعتباری ویزا و مستر کارت استفاده کنید. همان طور که گفته شد، صرافی کوینکس دارای یک کیف پول اختصاصی است؛ این کیف پول دارای قابلیت دریافت و ارسال انواع ارز های دیجیتال است و بیش از صد ها ارز را پشتیبانی می کند. اگرچه با ارتقا سطح کاربری در کوینکس می‌توان کارمزد معاملات را کاهش داد؛ اما در صورت استفاده از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین سطح کاربری این سایت هم کارمزدهای پایینی برای معاملات شما در نظر گرفته می‌شود.

مزایا و معایب صرافی کوینکس برای ایرانیان

پس از وارد کردن کد تأیید ارسال شده به ایمیل، حساب معاملاتی اولیه آماده استفاده است. اطلاعات حساب را هر لحظه می‌توان تغییر داد و ورود به حساب دارای مکانیسم قوی تایید هویت دو عاملی است. سطح اول مربوط به کاربران تأیید نشده می باشد که برای این کار اگر شما فقط شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را تأیید کنید در سطح اول قرار گرفته اید و می توانید شروع به معاملات کنید. در سطح اول شما می توانید هر روز تا 10،000 دلار برداشت کنید که به نظر من برای ایرانی ها این میزان برداشت در 24 ساعت کافی است و نیازی به استفاده از سطوح بعدی نیست. ✔️ خیر، در کشور ایران نیست و در رابطه با صرافی ارز دیجیتال کوینکس در متن مقاله کامل بیان شده است. همان طور که می دانید کوینکس امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد که یکی از مهم ترین آن ها پلتفرم های غیر متمرکز برای ایجاد تبادل در ارزهای دیجیتالی است.

رابط کاربری اپلیکیشن صرافی کوینکس شامل چه امکاناتی می باشد؟

آموزش صرافی کوینکس ؛ از ثبت نام تا خرید و فروش ارز دیجیتال درجه

واریز و برداشت در این صرافی با سرعت بالا انجام می شود و محدودیت تعداد دفعات برداشت در یک روز را ندارد. کارمزد ها در این صرافی معقول هستند و نسبت به صرافی های دیگر پایین است. بستگی دارد که شما در کدام مارکت معامله می کنید و هر کدام دارای کارمز مخصوص به خود می باشد. در صورتی که مقاله مورد نظر شما هنوز به فارسی ترجمه نشده است، واحد ترجمه این پایگاه آمادگی دارد با همکاری مترجمان با سابقه، مقاله مورد نظر شما را با هزینه مناسب و کیفیت مطلوب ترجمه نماید. در اینجا با بررسی کارهای در حال انجام در گزینه ، می توانید یکی را مطابق با معیارهای خود انتخاب کنید. سعی کنید از رمز عبورهای متفاوت، برای ثبت نام در سایت های مختلف استفاده کنید.

  • CoinEx از چندین زبان پشتیبانی می کند و در نزدیک به 100 کشور خدمات ارائه می دهد.
  • شاید بپرسید که پاداش ارجاع دقیقا چیست؟ اجازه دهید این پاداش را با ذکر یک مثال توضیح دهیم.
  • به این صورت که وقتی قیمت ارز به حد مشخصی رسید ، آن را بخرد و یا بفروشد.
  • نحوه تایید هویت کاربران در صرافی coinex نیز کاملا واضح و روشن است.
حجم معاملات صرافی باینناس به عنوان بهترین صرافی متمرکز جهان بیش از ۱۵ میلیارد دلار است. کوینکس در طول تاریخچه خود با مشکلات امنیتی روبرو نشده و همین امر نشان از امنیت بالای آن درباره حمله هکرها را کوکوین ایران ارز دیجیتال دارد. این صرافی از ابتدای پیدایش خود در سال ۲۰۱۷ تاکنون به کاربران بیش از ۱۰۰ کشور جهان خدمات خود را عرضه داشته است. اکنون تعداد کاربران این صرافی بعد از گذشت چند سال به بیش از ۳ میلیون نفر رسیده است. یکی از مهمترین ویژگی‌ها و مزایایی که کوینکس دارد، پشتیبانی از روش‌های پرداخت مختلف است.