آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و سپس «next» را کلیک کنید. با ابزارهای حرفه ای و رابط های کاربری آسان در داشبورد ارزهای دیجیتال، خودتان را مجهز کنید و بهره وری زمانی را افزایش دهید… کاربران حرفه ای با تحلیل های تکنیکال و اخبار فاندامنتال، بازارها را پیش بینی می‌کنند و برای امنیت بیشتر در حفظ سرمایه برای تعیین مواقع ورود و خروج از بازار، می‌توانند از مطالب سایت بهره زیادی ببرند. می توانید بر اساس پیش بینی های خود در مورد روند صعودی و نزولی قیمت ها خرید و فروش کنید.

در حال حاضر میشه جور دیگه ای به حسابم برگردم؟ الان فقط رمز حساب و کیف پولم رو دارم. البته چون تازه کار هستید، بهتره از صرافی نوبیتکس استفاده کنید که داخلی هست و کارت های بانکی را پشتیبانی می کنه، بعد از اینکه خب کار کردن با صرافی را یاد گرفتید، از این صرافی کوینکس استفاده کنید. حتما اموزش ببینید، چون در ارز دیجیتال خودتون بانکدار خودتون هستید و می تونید با دست خودتون ارزهاتون را نابود کنید.

آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

با کلیک بر روی این گزینه مراحل ثبت نام در صرافی کوینکس آغاز می‌شود. در تصویر زیر می‌توانید این گزینه را در سایت این صرافی مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که ممکن است در به روز رسانی های بعدی شاهد ایجاد تغییر در محل این گزینه باشید. پس می بینید که این صرافی خیلی به فکر امنیت حساب کاربری شما و دارایی هایتان می باشد. زمانی که احراز هویت دو عاملی را در حساب کاربری خود فعال کنید، «ورود»، «ترید»، «تغییر رمز عبور»، «برداشت» و «تغییر API Keys» تنها از طریق تایید احراز هویت دو عاملی امکان‌پذیر می‌شود.

آموزش ثبت نام صرافی کوینکس CoinEx (ساخت اکانت کوینکس)

در حال حاضر ، کوینکس تعداد 239 ارز را پشتیبانی میکند. این پلتفرم در حال بروز رسانی است و به زودی ارز های بیشتری به آن اضافه میشود. یعنی زمانی که شما سفارش خود را ارسال می کنید ، سفارش بلافاصله در قیمت بازار پذیرفته شده و معامله انجام خواهد شد. پشتوانه صرافی Coinex ، استخر ماینینگViaBTC‌است که یکی از بزرگ‌ترین استخرهای دنیاست. برای ورود به نرم افزار نیاز به وی پی ان هست چون داخل ایران فیلتر شده. سرانجام با کلیک بر روی sign up ثبت نام خود را کامل نمایید.

این صرافی به کاربران خود کمک‌ می کند که به آسان و با اطمینان خاطر در بازار ارز دیجیتالی خرید ارز، فروش ارز، واریز وجه نقد و برداشت وجه نقد را تجربه کنند. در این مقاله به طور کامل مراحل ثبت نام و درست کردن اکانت را در صرافی کوینکس آموزش و مورد بررسی قرار گرفته شد ، همراه سایت ایران ارز دیجیتال باشید. اگه برای اولین بار بخواین از صرافی کوینکس برای خرید و فروش رمز ارزها استفاده کنین، شاید ندونین باید چکار کنید. برای خرید و فروش باید ابتدا حساب خودتون رو شارژ کنید و برای این کار میدونید که نمی تونین از کارت بانکی خودمون استفاده کنیم. بهترین کار اینه که در یک صرافی داخلی ابتدا تتر بخرین و بعد اونو به کوینکس انتقال بدین. پیشنهاد ما برای صرافی داخلی، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس هستش که یکی از بهترین صرافی های داخلی برای خرید و فروش رمز ارزها به شمار میاد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ورود به اکانت کوینکس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

هر زمان هم خواستید ارزهای دیجیتال تان را به ریال تبدیل کنید میتونید پولتون را دوباره به ترون تبدیل کنید و با انتقال به صرافی ایرانی و فروش در معاملات به راحتی ، ریال را وارد کارت بانکی تان کنید. بدون نیاز به احراز هویت می‌توانید تا روزانه ۱۰ هزار دلار انتقال یا برداشت انجام دهید، و با احراز هویت روزانه تا یک میلیون دلار. ولی بدون احراز هویت قادر نخواهید بود که از امکانات سپرده گذاری کوینکس و دریافت سود بهره ببرید.

تنظیم و تغییر رمز عبور کوینکس:

صرافی کوینکس از لحاظ امنیتی تا حدی مناسب است و می توانید با خیال راحت اقدام به خرید و فروشرمز ارز هایخود کنید. توجه داشته باشید که نگه داشتن پول در صرافی کار اشتباهی است در نتیجه اینکه بخواهید پولتان را برای مدت طولانی نگه دارید، کار بسیار اشتباهی می باشد. کوینکس برای تامین امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه استفاده می کند.