آموزش plc پی ال سی ⭐️ مقدماتی تا پیشرفته+100% عملی فنون برق

طول مدت این دوره100 ساعتآموزش تئوری و عملی میباشد که بیش از 80% از این زمان به صورت کاملاً عملی خواهد بود. پروژه میکسر ساخت مایعات شیمیایی با چندین مواد همراه با کنترل کننده حرارتی و استفاده از کارت دما و سنسور PT100 . پروژه تامین آب گلخانه از طریق چاه آب با سیستم تمام اتوماتیک آب برداری .

معرفی نرم افزارهای PLC

اگر تمایل به ثبت نام در دوره آموزش پی ال سی فنی حرفه ای را دارید تنها کافیست این دوره را در یک آموزشگاه که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای دوره های plc را برگزار می نماید ثبت نام کنید. آموزشگاه برق گستران یکی از آموزشگاه های فعال در تهران است که با مجوز سازمان فنی حرفه ای دوره های آموزشی خود را برگزار می نماید. با شرکت در دوره آموزشی plc این آموزشگاه آموزش پی ال سی پایه و پیشرفته را فرا می گیرید.

آموزش plc پی ال سی ⭐️ مقدماتی تا پیشرفته+100% عملی فنون برق

پیش نیاز کلاس های PLC تابلو برق صنعتی می باشد که در این کلاس ها آموزش داده می شود در واقع کلاس ها از پایه شروع می شود و نیازی نیست که کارآموز از قبل دوره ای را گذرانده باشد. 30 درصد تخفیف درهزینه دوره پی ال سیبرای مدت محدود در نظر plc زیمنس گرفته شده است. آموزش PLC از صفر و مباحث ابتدایی شروع شده و تا پیشرفته ترین مباحث آن مطرح و به صورت آموزش تئوری و عملی تحت نظر اساتید مجرب و صاحب نام حوزه برق صنعتی و کنترل ابزار دقیق میباشد. شرکت دکتر برد با مدیریت مهندس امین سراجی در اردیبهشت سال 1392 توسط گروهی از متخصصین با تجربه تاسیس گردید و با هدف حمایت از اشتغال زایی، چشم انداز اولیه‌ی متولیان، با آموزش تعمیرات بردهای تخصصی شروع به کار کرد. افرادی که در رشته های برق، الکترونیک، مکانیک و صنایع تحصیل نموده اند می توانند خیلی راحت دوره های پی ال سی را پشت سر گذاشته و در صنایع مختلف استخدام شوند. پی ال سی دیگر به شناخت اجزا و کاربردهای کنترل و گزارش‌گیری محدود نمی‌شود این حوزه بیشترین کاربرد در صنعت را داراست و فضای گسترده ای با کامپیوترها دارد و همین موضوع موجب شده است که کاربرد PLC شیرین تر و خلاقانه تر شود.

نمایندگی زیمنس در ایران

در این مبحث شیوه تنظیم تاریخ و ساعت پی ال سی و تنظیم منطقه زمانی در قسمت پیکربندی را بهمراه شیوه برنامه نویسی برای قرائت تاریخ و ساعت در برنامه و شیوه تنظیم آن توسط HMI بصورت کاملا عملی همراه با مثال کنترل سردخانه های صنعتی بررسی خواهد شد. از این رو، یکی از لازمه هایی که مهندسین برق و اپراتورهای PLC ، باید از آن آگاهی کامل داشته باشند، کنترلرهای منطقی برنامه پذیر زیمنس است. در این دوره، کارآموزان با انواع PLC های زیمنس، ساختار و پیکربندی آن ها، مشخصات فنی، نحوه برنامه نویسی و برنامه ریزی آن ها، به صورت مفصل آشنا خواهند شد. از این بین، Simatic s5 از همه plc های دیگر قدیمی تر است و در حال حاضر از چرخه تولید اتوماسیون صنعتی زیمنس خارج شده است.

  • بر خلاف سایر آموزشگاه‌های حال حاضر که بیشتر محیطی تئوری دارند، ما از روز اول شما را با کار عملی و تعمیرات PLC به صورت فیزیکی آشنا می‌کنیم.
  • پی ال سی دلتا یکی از رایج ترین پی ال سی ها در صنعت است، قیمت ارزان تری دارد و به همین دلیل می توان گفت محبوبیت بیشتری دارد.
  • پی اِل سی در اتوماسیون صنعتی، نقش بسیار مهمی دارد؛ به این دلیل که یکی از بهترین نظارت کننده ها و کنترل کننده هایی به حساب می آید که در صنایع مختلف، کاربرد دارد.
  • از ابتدا شرکت دکتر برد تمایل داشته که تمامی کلاس‌ها در محیطی کاملا حرفه‌ای و به صورت عملی برگذار شود.

آموزش پی ال سی لوگو و آشنایی با سایر برندهای دیگر نیز در دل این دوره گنجانده شده است. آموزش پی ال سی دارای جزئیات زیادی ست که با مشاهده بخش سرفصل های دوره آموزش پی ال سی در کرج ، خواهید دید که این جزئیات کدامند. به عبارت دیگر با شرکت در این دوره اموزش پی ال سی صفر تا صد را فرا خواهید گرفت. کارآموز در ابتدای دوره جزوه ای مدون شده و مطابق با اطلاعات به روز در حوزه صنعت و پی ال سی دریافت می کند. با داشتن این جزوه فرد می تواند در حین تدریس استاد در جلسات به جای نوشتن تمرکز خود را بیشتر روی یادگیری بگذارد و بهتر از زمانی که همزمان می نویسد، مطالب را یاد بگیرد.

نوع ماژول های ورودی یا نقاط مورد استفاده توسط PLC به انواع دستگاه های ورودی مورد استفاده بستگی دارد. برخی از ماژول ها یا نقاط ورودی به ورودی های دیجیتال پاسخ می دهند ، ورودی های گسسته نیز نامیده می شوند که یا روشن یا خاموش هستند. هر PLC دارای زبان برنامه نویسی خاص خود بوده که رابط بین کاربر و سخت افزار PLC می باشد . ورودی ، حافظه، پردازش، خروجی برخی از مهم ترین اجزای پی ال سی می باشد .