اتاق فرار ترسناک قربانی 1 اتاق فرار وست روم

اتاق فرار ترسناک قربانی 1 اتاق فرار وست روم

البته اتاق فرار فقط یک تفریح و سرگرمی نیست؛ بلکه یک فعالیت مفید برای ذهن و تقویت مهارت‌های نرم هم به شمار می‌رود. برای بازی های ترسناک حتما باید بالای 16 سال باشیم اما اگر بازی غیر ترسناک باشد میتوانید در سنین پایین تر هم شرکت نمائید. همچنین اگر در ارتباط با شیوه خرید بلیط اتاق فرار از تخفیفان، یا شرایط و نحوه استفاده از کوپن تخفیفان سوالی داشتید، با پشتیبانی تماس بگیرید. از اونجایی که ترس یک مسئله ذهنی است، برای هر شخص تعریف خاصی داره و نمی شود مقدار ترس و اندازه گرفت. ولی مجموعه ها با توجه به میانگین عکس العمل بازیکنان در مرحله تست، قالبا یک عددی را از یک تا ده برای این موضوع اعلام می کنند. در نهایت اگه دنبال یه ماجراجویی ترسناک هستین که بتونه حس و حال فیلم‌های ترسناکی که دیدین رو جلو چشماتون بیاره، حتما این ژانر رو امتحان کنید.

اگر شما نیز، عاشق اتاف فرار هستید و میخواهید لیست بهترین و ترسناک ترین اتاق فرار در تهران را مشاهده کنید، در این مقاله همراه ما باشید. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن خود کرده است. داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. چون دوست ندارن توی موقعیتی قرار بگیرن که ندونن توی اتاق تاریک چه چیزی در انتظارشونه.

  • به یک ماجراجویی ترسناک بروید ، برای فرار از اتاق معما حل کنید و در بازی های فرار ترسناک راه خروج از کابوس را پیدا کنید.
  • چرا که سناریوی طراحی شده در اتاق فرار تنهایی، تلفیقی از ترس، اضطراب و حل معماهای پیچیده را برایتان تدارک دیده است.
  • در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید.
  • اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون بازی کمتر باشه.
  • این اسکیپ روم با دارا بودن جذاب‌ترین لوکیشن و افراد آموزش دیده حرفه‌ای، توانایی ایجاد هیجان و جذابیت برای شما را دارا است.

شما و دوستانتان در مدت زمان ۶۰ دقیقه باید از فکر خود استفاده کرده و با حل کردن پازل و معماهای داخل اتاق فرار راه خروج را پیدا کنید. اگر برای تجربه ژانرهای وحشت، سیاسی و یا اکشن سر و دست می‌شکنید، باید بدانید که این اتاق فرار مختص شما طراحی شده است. به همین دلیل، استراتژی شما هم برای فرار از اتاق‌هایی در ژانرهای مختلف، متفاوت خواهد بود. به طور مثال ممکن است در یک بازی ترسناک تصمیم بگیرید که دسته جمعی حرکت کنید تا امکان ترسیدنتان کمتر باشد؛ اما در اسکیپ روم جنایی، هر یک از اعضای تیم وظیفه پیدا کردن سرنخ‌های یک معما را بر عهده داشته باشند.

اتاق فرار ترسناک کرج

تفریح ها گروهی در کنار دوستان همسالان خود می توانید شیرین تجربه ها را رقم بزند. اما اگر به این تفریح ها گروهی چاشنی ترس و هیجان را نیز اضافه کنید می توانید به یک لذت تمام عیار دست پیدا کنید. در این صورت اتاق فرار یک تفریح گروهی مهیج و جذابی است که به آن نیاز دارید گه البته انواع آن با ژانر های مختلف از جمله اسکیپ روم ترسناک در تهران وجود دارد. در اتاق فرار باید با وجود ترس و هیجان و تاریکی و افرادی که سعی می کنند در کار شما گره بیاندازند ، معماها ی اتاق را به خوبی حل کنید و بتوانید از آن موقعیت فرار کنید.

اگر عاشق اتاق فرار در تهران باشید، حتما تاکنون سری به اتاق فرار آی اسکیپ زده‌اید، چرا که این اتاق فرار در لیست معرفی بهترین اتاق فرارهای مرکز تهران وجود دارد. اتاق فراری خاص در باغ موزه قصر تهران، که می‌تواند با سناریوهای خاص و جذاب، توجه مخاطب را جلب کند. دکور جذاب در کنار پرسنل حرفه‌ای و همچنین محیط خاص این اتاق فرار، از ویژگی‌هایی است که موجب محبوبیت بیش از پیش آن شده است. بازی‌های ما ژانرهای مختلفی داره…از ژانر اتاق فرار ترسناک تا پلیسی و جنایی و دلهره‌آور و کلی ژانر هیجان‌انگیز دیگه! تیم ما به عنوان اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران تاکنون بیش‌از ۲۵ اتاق فرار متفاوت در استان‌های مختلف ایران طراحی کرده است.

اسکیپ روم دات آی آر یکی از مجریان مطرح اتاق فرار در ایران اسکیپ روم ترسناک است. درواقع، این تیم قوی زیرمجموعه گروه سرگرمی آفلاین است که با هدف طراحی و پیاده سازی بازی‌های معمایی مثل اتاق فرار ایجاد شده است. این تیم بهترین کیفیت از سناریو را همگام با انواع معما ارائه می‌کند.

جدیدترین برند های اتاق فرار

همان طور که مشخص است، به دلیل وفور و فراوانی اتاق فرار ترسناک در جامعه کنونی و امروزه است که یافتن برترین اتاق فرار ترسناک از میان بهترین ها کار چندان ساده ای نیست. اتاق فرار کینه جن در مورد زوجی است که با یک جن توافق میکنند تا در ازای یک گنج، فرزند خود را قربانی کنند. برای اینکه وارد بازی بشوید باید تیم ۴ تا ۶ نفره‌ای را تشکیل بدهید. این اتاق فرار مهیج ترکیبی از ژانرهای ترسناک، تخیلی، دلهره آور و معمایی بوده و لذت یک بازی دلچسب را در ذهنتان حک خواهد کرد.

بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. اگه هموفوبیا دارید بهتره قبل از بازی از عدم وجود رد خون در فضا یا اکترهای با گریم کبود و خونی در بازی اطمینان کسب کنید. سلامت شما اولویت اول ماست، لطفا قبل از ورود به مجموعه این مطلب را مطالعه فرمایید. تمامی حقوق مادی و معنوی برای وبسایت ” اسکیپ اسکری” محفوظ می باشد.

اتاق فرار مورفین

در ماههای گذشته متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران اتاق‌ فرارهای ترسناک دچار اسیب جدی از سمت بازیکنان شده اند. در زمانی که احساس ترس کردید به هیچ عنوان به سمت آن‌ها حمله‌ور نشوید و یا مشت و لگد نزنید. این در حال حاضر بزرگترین نگرانی دارندگان اتاق فرارهای ترسناک است. در واقعا اتفاقی که توی اتاق فرار ترسناک برای ما میفته اینه که هیجان و گلوکز با کاهش افسردگی کمک می‌کنه.

استفاده از اتاق فرار با طراحی اسکیپ روم دات آی آر، یکی از بهترین تجربیات شما خواهد بود. بازگشایی یک اتاق فرار با یک بازی هیجان انگیز و ترسناک در جنوب تهران بهترین خبر برای ساکنین این منطقه است. مجموعه شانس فرار اولین بازی اتاق فرار ترسناک خود را در نازی آباد تهران به نام بیگناه راه اندازی کرده است. یکی از بازی های ترسناک و معمایی که میتوانید لحظاتی پر اضطراب و هیجانی را با دوستان خود بگذرانید. بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است.