انواع آب شیرین کن کدامند ؟

دقت کنید زومیت، وبسایتی عمومی است و افراد با سطوح دانش مختلف دیدگاههای خود را مطرح میکنند. شاید شما هم در منزل خود دستگاه تصفیه آب داشته باشید و احتمالا برایتان اتفاق افتاده است که این دستگاه به درستی کار نکند. برای مثال مواردی که برای آب آشامیدنی به کار گرفته می شود با مواردی که برای استحمام مورد استفاده قرار می گیرند کاملا با هم فرق خواهند داشت. وقتی میخواهید تعویض فیلتر تصفیه آب 6 مرحله ای خود را انجام دهید نیاز به آچار حوزینگ ممبران نیز خواهید داشت که اغلب در پک دستگاه های تصفیه آب تایوانی موجود نیستند چون این کار کمی تخصصی بوده و باید یک تکنسین این امر را انجام دهد . با توجه به تنوع و گوناگونی دستگاه تصفیه آب خانگی، شما نیز باید با در نظر گرفتن نیاز و نوع مصرف خود، دستگاه مناسب خود را تهیه کنید. حذف کلر که یک گاز و ماده شیمیایی بسیار سمی و خطرناک است مخصوصا برای نوزادان و کودکان ، کلر که یک نوع ماده گندزدا است زمان بسیاری است که دیگر در کشورهای پیشرفته برای میکروب کشی آب از آن استفاده نمی شود و علاوه بر بوی بدی که دارد گازی فرار است که میتواند از حباب های آب خارج شده و درون محیط پراکنده گردد .

قیمت فیلتر تصفیه آب

نکته مهم در مورد این دستگاه ها این است که هنگام خرید باید به نوع آن ها و کاربردی که دارند توجه کرد، چون لزوما همه آن ها کار را صحیح و اصولی انجام نمی دهند. لذا قبل از اینکه تحت تاثیر این اقلام قرار بگیرید از خودتان سوال کنید: این قطعه چه کاربردی دارد و چه ربطی به تصفیه آب دارد؟ سافت واتر که از برند های قدیمی تایوانی است هموار به دلیل قیمت مناسبی که دارد جزو پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب بوده است. کشور تایوان همواره یکی از مرکاز اصلی ساخت و تولید دستگاه های تصفیه آب خانگی بوده است و در حال حاضر نیز بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی می باشند. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب آکوا به صورت 6 مرحله ای و 8 مرحله ای می باشد. برای از بین بردن سختی آب روش های مختلفی وجود دارد که متداول ترین و در عین حال مطمئن ترین این روش ها استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی است.

انواع دستگاه تصفیه آب برند سافت واتر و سی سی کا جزو بهترین مارک ها ی تصفیه آب تایوانی می باشند که سابقه ی زیادی در تولید دستگاه های آب تصفیه کن دارند و با تجربه ای بیش از نیم قرن توانسته اند دستگاه ها ی اسمز معکوس با قدرت جذب بالا تولید کنند. مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا مرکز خریدی معتبر و مطمئن در ایران است که نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا و سافت واتر و سی سی کا می باشد. قیمت دستگاه تصفیه آب به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت دستگاه تصفیه آب بستگی به عوامل مختلفی دارد و همین عوامل باعث شده است که در بازار قیمتها از 1 میلیون تومان تا 30 میلیون تومان متغیر باشد. این فیلتر هم در چنین دستگاه هایی و همچنین در برخی از آبسردکن ها که قابلیت تصفیه اب دارند بعنوان فیلتر اول جهت حذف شن و ماسه ، گل و لای ، زنگ آب ، لجن و تمام ناخالصی های بزرگتر از 5 میکرون استفاده شده و زمان تعویض آن به میزان مصرف و ناخالصی های معلق آب بستگی داشته و معمولا برای آبهای شهری بین 3 تا 6 ماه متغییر است.

برای اینکه بدانیم چه دستگاه تصفیه آبی بخریم باید در وهلهی اول با انواع دستگاه تصفیه آب و مکانیزمهای تصفیه آشنایی قابل قبولی داشته باشیم. قیمت بهترین مارک فیلتر حتما باید با قیمت معمول آن همخوانی داشته باشد. در ادامه به ویژگی های این مارک تصفیه آب که آن را در لیست بهترین ها قرار داده است اشاره می کنیم. توصیه می کنیم به جای نگاه کردن به قیمت بهترین مارک فیلتر به ویژگیها، قابلیتها و امکانات آنها دقت کنید.

در صورت یافتن برخی آن را با لوله بزرگتر جایگزین کنید. شما می توانید با از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر این فیلتر تصفیه آب و سایر تجهیزات مربوط به تصفیه آب را نیز با برند های معتبر و بهترین قیمت به فروش می رساند و شما می توانید برای خرید فیلتر های دستگاه خود و یا اضافه کردن فیلتر جدید به آن با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید. تعمیرات دستگاه، تعویض فیلتر ها و یادآوری آن به شما و خرید اقساطی از دیگر خدمات شرکت تصفیه آسا به مشتریان محترم خود می باشد. این دستگاه ها براساس نوع فیلترها، روش های تصفیه، اندازه دستگاه، برند دستگاه، کیفیت و کارایی دستگاه قیمت های متفاوتی دارند. در مرحله سوم تصفیه، فیلتر کربن بلاک بهوسیله منافذ فراوان و ریز و همچنین مواد کربنی مواد شیمیایی، عوامل بیماریزا و کلر را جذب کرده و در نتیجه باعث از بین رفتن بوی بد کلر خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب از آب میشود.

خرید تصفیه آب

سعی کنید متناسب با همان میزان آب مصرفی، دستگاه خود را انتخاب کنید.نشانه های آبی که ناسالم است این قرار هستند: طعم بد، بوی نامطبوع، رسوب سماور، استفاده از آب های زیرزمینی، رسوب کلر و وسایل آبی.در نظر داشته باشید که همیشه نمی توان آب ناسالم را از روی رنگ و بوی آن تشخیص داد، چرا که آلاینده هایی در آب وجود دارند که با چشم قابل رویت نیستند و هیچ گونه طعم، رنگ یا بوی خاصی نیز ندارند. با این حال سوالی که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید این است که چرا آب تصفیه شده بخوریم؟ خیلی از مشتریان این سوال برایشان پیش می آید که قیمت دستگاه تصفیه آب بر چه اساسی معین می شود. در سه مرحله اول پیش تصفیه مینروا، املاح درشت بزرگتر از 5 میکرون و کلر و کلرامین آب آشامیدنی شهری به کلی حذف و تصفیه میگردد.

اما جهت خرید محصولاتی مثل آب شیرین کن خانگی که ارتباط مستقیم با سلامتی خانواده دارند، این معیار باید پس از بررسی سایر ملاکهایی که از اهمیت بیشتری برخوردارند، مورد بررسی قرار گیرد. معمولا روی فیلترها عمر مفید آنها درج میشود اما برای اطلاعات بیشتر باید بدانید که فیلتر پلیپروپیلن ۶ الی ۹ ماه کارایی دارد. به همین منظور، معمولا برای پیشگیری از آلودگی باکتریایی در مرحلهی توزیع آب از روش نگهداشتن مواد ضد عفونی کننده در آب تصفیه شده استفاده میشود. برای این منظور، شیر مخزن و شیر میکس دستگاه را بسته و شیر برداشت را باز کنید. در صورت عدم نیاز به آب خروجی در تمام ساعتهای شبانه روز، افزایش ظرفیت تولید دستگاه تصفیه آب برای تأمین آب شیرین مورد نیاز در ساعات کاری شبانه روز، به دو دلیل راهکار مناسبی نیست. در واقع این طرح، طرح تبدیل دستگاه 5 و 6 مرحله ای به دستگاه 7 و 8 مرحله ای آب تصفیه کن میباشد که کیفیت آب خروجی شما را دو چندان خواهد نمود.

بهترین دستگاه تصفیه آب

برخی از دستگاه های تصفیه آب به گونه ای طراحی شده اند که فضای کمتری اشغال کرده و یا جهت زیبایی دارای کاور می باشند. فیلتر دستگاه تصفیه آب CCK دو کاره، کار تصفیه آب را تا چند مرحله جلو می اندازد و آب تصفیه شده زلال تری را در اختیار مصرف کننده میگذارد. “شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . به ظرفیت فیلترها دقت کنید معمولا فیلتر تایوانی اصل تا ۲۲۰ لیتر در شبانهروز ظرفیت دارد که برای یک خانواده پرجمعیت کاملا مناسب و ایدهآل است و با مشکل کمبود آب آشامیدنی برای شستشوی ظرفها و میوهها، غذاپختن و … خرید دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر را از نمانیدگی های معتبر خریداری کنید و حتما هنگام خرید دقت کنید که دارای ضمانت نامه و گارانتی باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب آب آلوده جمع آوری شده از استخر، از بالای فیلتر وارد شده و ضمن عبور از لایههای مختلف شن و سنگریزه، از قسمت تحتانی فیلتر خارج شده و به این ترتیب، مقدار قابل توجهی ار آلودگیها از آب گرفته میشود. بررسی عوامل مختلف باعث می شود تا، ضمن اینکه از سلامت کامل آب چاه اطمینان حاصل شود، با انتخاب بین انواع فیلتراسیون که برای تصفيه کردن آلاینده های آب­ وجود دارد، بهترین انتخاب را برای وضعیت موجود انجام داد. فرسودگی سیستم تصفیه آب شهری و سیستم لوله کشی آب آشامیدنی از جمله عوامل تاثیرگذار در باقی ماندن آلاینده های آب مصرفی می باشند. آب شهری دارای آلاینده هایی چون نیترات، فلوراید، کلر، فلزات سنگین که موجب سختی آب می شود می باشد. این دستگاه ها برای آب هایی که موجب رسوب در سماور می شوند و از سختی بالایی برخوردار هستند، کاربرد چندانی ندارند.

موقع خرید دستگاه تصفیه آب تمام جواب را در نظر داشته باشید. اگر خیلی کمتر از قیمت واقعی فیلترها باشد میتواند دلیلی برای تقلبی بودن آن باشد و اگر قیمت آن بسیار بالاتر باشد خریدن آن صرفه اقتصادی ندارد و بهتر است جای دیگری را برای خرید انتخاب کنید. این نوع دستگاه تصفیه آب خانگی دارای شش فیلتر است که یک مخزن یک لیتری نیز در خود جای داده و با جریان الکتریسیته کار می کند. یکی دیگر از برند های معتبر تایوانی دستگاه تصفیه آب در جهان، سی سی کی می باشد که سهم بزرگی از بازار بزرگ دستگه تصفیه آب جهان با به خود اختصاص دهد.