اپیزود پادکست بشنوید! ناملیک | mey

در مجله‌های صوتی امکان دارد چندین میزبان حضور داشتنه باشند و همچنین بین آن از قطعه‌های موسیقی کامل استفاده شده باشد. مصاحبه و پرسش و پاسخ از دیگر بخش‌هایی است که در مجله‌های صوتی وجود دارد. به محتوای این مقاله در قسمت ۶۰ پادکست فوربو هم می‌تونید گوش کنید. راستش تجربه‌ای از لایو کست باکس ندارم ولی فکر کنم کسی که توی چت هست باید دستش رو بالا کنه! نه چرا سخت؟ فقط کافیه ثبت‌نام کنید و اسم پادکستتون رو مشخص کنید و اطلاعاتی که می‌خواد رو بدید تا فیدتون ساخته بشه.

برای شروع پادکست در هر موضوعی که به آن علاقه دارید می‌توانید منابع و اطلاعات مختلف را کنار هم بگذارید و به یک‌ جمع‌بندی برای ارائه آن برسید. پادکست‌ها انواع مختلفی دارند، اما مدل مرسومی که اغلب از استفاده می‌کنند و می‌توانید به‌تنهایی از پس آن بر بیایید، مدل «پادکست تک‌نفره» یا به‌اصطلاح One Man Show است. برای اینکه با سبک‌های مختلف پادکست آشنا شوید در ادامه ۶ مورد مرسوم را معرفی خواهیم کرد. نوار به شما کمک میکند که همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب صوتی، یاد بگیرید، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

  • خب اگر هم‌اکنون فایل رو Play کنید متوجه می‌شوید که فایل صوتی شما با موسیقی روی هم قرار گرفته و احتمالا صدای موسیقی گفتار روان حسام ایپکچی در پادکست مئ خیلی زیاد است.
  • اما اصلا برای شروع توصیه نمی‌شود که به سراغ خرید میکروفون بروید.
  • در این میکروکتاب می‌خوانید که همه ما توانایی رسیدن به حافظه برتر را داریم، کافی است روش‌های آن را بدانیم و از آنها استفاده کنیم.
  • این کلمه هم از ترکیب دو واژه iPod (دستگاه پخش موزیک اپل) و Broadcast (پخش -گسترده-) در سال ۲۰۰۴ شکل گرفته است.

همچنین اپلیکیشن‌های پادکست مانند Podcast Go، Podcast Addict، Podcast App و… نیز از همین فید آیتونز استفاده می‌کنند و می‌توانید پادکست خود را در آن اپلیکیشن‌ها هم مشاهده کرده و گوش دهید. انکر تا کنون هیچ پلن پولی را ارئه نداده است و به‌صورت رایگان تمامی قسمت‌های شما را آپلود و با پهنای باند نامحدود پخش می‌کند. رایگان بود است سرویس بسیار ویژگی مثبتی است و البته غیرعادی. هزینه‌های میزبانی سرور برای همه شرکت‌ها و سازمان‌ها بودجه مشخصی دارد و ارائه خدمات میزبانی به‌صورت رایگان برای تمامی کاربران و افراد کمی عجیب است.

اپیزود پادکست بشنوید! ناملیک | mey مرجع تمامی پادکست‌ها، اپل و سرویس Apple Podcasts این شرکت است. کافی است به این اپلیکیشن در دستگاه iOS خود بروید و هر پادکستی را که می‌خواهید گوش دهید. بر روی اندروید هم گوگل با توسعه Google Podcasts راهی مشابه اپل را پیش گرفته‌ است. در بین سرویس‌های دیگری مانند کست باکس ، استیتچر ، اورکست و… نیز راه گوش دادن به این مدل محتوا را آسان کرده‌اند. آقای توکلی مطالبتون بسیار مفید و کاربردی بود.ما پادکست رو در انکر اپلود کردیم و بعد ایمیلی دریافت کردیم که باید ایمیل وریفای میشد .این مرحله هم انجام شد.

اپیزود چهل و هفت: قدم زدن روی ماه با اینشتی‪ن‬

البته هیچ الزامی برای انتشار با برنامه وجود ندارد و این شما هستید که زمان که بخواهید، می‌توانید قسمت جدید خود را منتشر کنید، اما بهتر است با یک نظم و برنامه کار پادکست‌سازی را شروع کنید. توی بخش تدوین همین مقاله اشاره شده که چطور حجم صدا رو کم کنید. باید حجم صدای نوار صدای پایین رو با اون ابزار کنترل صدا (لوگو وسط ردیف بالا) کمتر از صدای اصلی کنید و یا کل صدای پس زمینه رو خیلی زیاد نرمالایز کنید.

انتشار پادکست بر روی آیتونز اپل پادکست – Apple Podcasts