بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون در سال 1401، 2022 مبیت

این حافظه اختصاصی برای اکثر کارها و حتی بازی‌ها می‌تواند کافی است. همواره و در تمامی سال‌های فعالیت کمپانی ایسوس، این شرکت به ساخت لپ تاپ‌های باکیفیت و همچنین طراحی جذاب و شیک شناخته می‌شود. X515 جزو لپ تاپ‌های بالا رده این کمپانی محسوب می‌شود و در بازار رقابتی لپ تاپ همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. صفحه نمایش با کیفیت این محصول در کنار استفاده از پردازنده قدرتمند نسل یازدهم آن را به محصول جالب توجهی تبدیل کرده‌است.

باتری مناسب این محصول نیز قادر است به راحتی تا 4 ساعت بدون نیاز به برق کاربران را همراهی کند. در نظر داشته باشید در یک ماه گذشته قیمت اکثر لپ تاپ‌های پیشنهادی در بازار ایران مقداری افزایش یافته است. در مقایسه گرافیک هم خود اعداد گویا هستند و میشه ترتیبشون رو حدس زد.

بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت

Macbook Air 2020 شامل 8 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی بوده که مدل اس اس دی آن میتواند سرعت خوبی را در اختیارتان قرار دهد اما ظرفیت کم آن میتواند در آینده مشکلساز شود. در طراحی این محصول میتوانید به یک صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل دسترسی داشته باشید. در بخش باتری این مک بوک میتوانید به ماندگاری 15 الی 18 ساعت دسترسی داشته باشید که صفر تا صد شارژ ان چیزی حدود 48 ساعت خواهد بود. از دیگر مزایای برجسته این مک بوک میتوان به کیفیت بالا در ساخت آن اشاره داشت.

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون (آپدیت تابستان

سلول‌های باتری می‌تواند به ۳ عدد برسد که برای بازی طولانی مدت همراه با این لپ تاپ کافی به نظر می‌رسد. در این مقاله قصد داریم شما را با گزینه‌های مناسب بازار برای افرادی که به دنبال تهیه لپ تاپ‌ تا سقف 30 میلیون تومان هستند آشنا کنیم و شما را در یافتن ویژگی‌های بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون تومان راهنمایی کنیم. در این دستگاه، خبری از هارد مکانیکی نبوده و در عوض، سازندگان حافظه حالت جامد با ظرفیت 512 گیگابایت بهره برده‌اند که می‌تواند سرعت کار کردن با سیستم را تا حد زیادی افزایش دهد. ایسوس VivoBook Pro 15، ارزان ترین لپ تاپ مهندسی تا ٢٨ میلیون تیر ۱۴۰۱ هم است که به کارت گرافیک 4 گیگ و قدرتمند GTX 1650 مجهز شده و قادر است بسیاری از بازی‌های روز را با نرخ فریم بالا و بدون کمترین لگ، اجرا کند. برای نمایشگرهای اولد، میزان انرژی مصرفی تا حد زیادی به محتویات نمایش داده شده، بستگی دارد.

  • بزرگ‌ترین مشکل لپ‌تاپ‌های گیمینگ، گرم شدن بیش‌ازحد با صدای زیاد همچنین لپ تاپ ها همانند کامپیوتر های رومیزی امکان ارتقا سخت افزار ندارد.لپ‌تاپ‌های گیمینگ فقط زمانی با حداکثر سرعت کار می‌کنند که از آداپتور برق استفاده کنید.
  • این محصول با وزن ۲.۳ کیلوگرمی یکی از سنگین‌ترین محصولات بازار است و از یک لپ تاپ گیمینگ هم تقریبا چنین انتظاری داریم.
  • لپ تاپ TUF Gaming F15 مجهز به باتری 3 سلولی با ظرفیت 48 وات‌ساعت است.
  • نمایشگر ۱۷/۳ اینچ FHD با نرخ نوسازی ۳۶۰ هرتز با پوشش ۱۰۰ درصدی فضای رنگی DCI-P3، کیبورد جزیره‌ای با نور پس‌زمینه، بهره‌مندی از Wi-Fi 6E، سه درگاه USB3.2 و یک درگاه تایپ C نیز ار دیگر امکانات Vector GP76 ام‌اس‌آی هستند.
بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون در سال 1401، 2022 مبیت این پنل سرعت واکنش فوق‌العاده بالایی داشته و در کیفیت ارائه تصاویر هم چیزی کم و کسر ندارد. رزولوشن صفحه نمایش روی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل استوار شده است و با قابلیت مات می‌توانید از آن استفاده کنید. فرکانس پردازنده در حد ۲.۴ گیگاهرتز است و در حالت توربو هم می‌تواند به ۴.۱ گیگاهرتز افزایش پیدا وب سایت ها کند. این‌بار ایسوس از حافظه جانبی ۱ ترابایتی از نوع SSD در این لپ تاپ استفاده می‌کند که قابلیت جالبی است و می‌تواند سرعت و کارایی بالایی را در کنار پردازنده به لپ تاپ شما بدهد. در این شرایط بهبود قابل توجهی را هنگام بازی و اجرای برنامه‌های سنگین حس خواهید کرد. کارت گرافیک این لپ تاپ را هم انویدیا از سری GTX 1650 تعبیه کرده است و دارای حافظه اختصاصی ۴ گیگابایتی است.

ایسوس مدل ZenBook UX425EA-KI506

همانطور که گفته شد اکثر مارک های لپ تاپ معتبر حاضر در ایران محصولات قابل قبولی ارائه می‌دهند، اما با توجه به محبوبیت برندهای ایسوس و ایسر می‌توان انتظار بالاتری از محصولات این دو برند بزرگ داشت. در حالت کلی برندهای ایسوس و ایسر همیشه در رده بندی بهترین لپ تاپ های جهان حضور دارند. باتری حال حاضر معمولا یا از جنس لیتیوم یونی (li-ion) یا لیتیوم پلیمری (li-Polymer) که نسبت به نسل های قبلی خیلی سبکتر و طول عمر بیشتری هم دارند. اما طول عمر باتری به عوامل دیگه ای هم بستگی داره مثل مدل پردازنده. مثلا پردازنده های اینتل که حرف آخر آنها U هست از نوع کم مصرف هستند. پس برای اینکه متوجه بشیم که طول عمر باتری یک لپ تاپ چقدر هست پارامترهای مختلفی رو کنار باید در نظر بگیریم.

در این راهنمای خرید لپ تاپ زیر 30 میلیون تومان ما جزئیات و مشخصات کاربردی و مفیدی را به شما ارائه می‌دهیم که با خواندن آن‌ها می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان باید مدلی با پردازنده‌ی i H و گرافیک RTX 3050 را تهیه کنید. Microsoft Surface Pro 8 از یک پردازنده مرکزی اینتل i5-1145G7 برخوردار بوده است که سرعت بسیار خوبی را به همراه خواهد داشت. پردازنده گرافیکی که از مدل اینتل بوده و Iris Xe Graphics نام داشته میتواند گزینه خوبی برای اجرای بازی و برنامه های گرافیکی باشد. از دیگر ویژگی های این سرفیس میتوان به رم 8 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 128 گیگابایت که از مدل اس اس دی بوده است اشاره داشت.