بهترین وکیل خانواده در تهران 09120336862 وکیل خوب خانواده تهران

از لزوم صریح بودن دلالت الفاظ بر قصد نکاح، نباید نتیجه گرفت که ازدواج عقد تشریفاتی است و تنها با بیان الفاظ خاص واقع می‌شود. با وجود این، دادگاه می‌تواند از زندگی مشترک زن و مرد و سایر قرائن وقوع نکاح را احراز کند . مسئله دیگر، که در حوزه مشاوره دعاوی خانوادگی که حائز اهمیت است شرط نصف دارایی است که زوج متعهد می شود هنگام طلاق تا نصف دارایی موجود که در زندگی مشترک به دست آورده به زن منتقل نماید. به گفته وکیل خانواده اعمال شرط نصف دارایی مندرج در سند ازدواج مشروط به شرایطی است؛ مانند درخواست طلاق از طرف زوجه نباشد، طلاق به دلیل سوء رفتار زوجه نباشد، دارایی در طول زندگی مشترک کسب شده باشد، دارایی به دست آمده موجود باشد. مثلا اگر شوهر، نفقۀ همسرش را نپردازد و زوجه مجبور شود دادخواست مطالبۀ نفقه مطرح کند و دادگاه هم زوج را ملزم به پرداخت نفقۀ معوقه کند اما زوج همچنان از پرداخت نفقه امتناع کند، در این صورت، زن می­تواند نسبت به درخواست طلاق از طریق دادگاه اقدام کند. موارد دیگری از مصادیق عسر و حرج در عقدنامه­ها در چندین بند مجزا ذکر گردیده است که معمولا زوجین در هنگام انعقاد عقد ازدواج امضا می­کنند.

‌ی خوب دعاوی خود را دنبال کنند.بهترین وکیل خانواده در تهران 09120336862 وکیل خوب خانواده تهران

وکیل دادگاه خانواده باید به جای موکل خود یا همراه با او در جلسات دادگاه حضور پیدا کند و دفاعیات لازم را به محضر دادگاه برساند. برای مراجعه به وکیل خانواده در ابتدا باید بدانیم که وکیل خانواده کیست؟ همانطور که می دانیم حقوق حوزه های مختلفی دارد از این رو وکلا اغلب در برخی از حوزه ها به صورت تخصصی تر فعالیت می کنند و تلاش می کنند در یک حوزه حرفه ای تر شوند. برای مشاوره با کارشناسان حقوقی گروه وکلای عدل ایرانیان ، با شماره زیر تماس بگیرید . برای پیدا کردن وکیل خانوادگی خوب می توان با استفاده از اینترنت یک لیست از وکلا تهیه کرد و پس از تماس اولیه و مشخص شدن حیطه کاری آنها برای انعقاد قرارداد به دفاتر وکالت مراجعه نمود که شرح این موضوع در متن مقاله ذکر شده است . در هنگام ازدواج مرسوم است که خانواده عروس برخی از وسائل زندگی را برای دختر خود فراهم کرده و به او تقدیم کنند . این اموال هم به زن تعلق دارد و شوهر در زندگی مشترک فقط حق استفاده از آن را دارد .

به موجب ماده واحده قانون اختصاص تعدای از دادگاههای موجود به دادگاههای موضوع اصل 21 قانون اساسی (دادگاه خانواده) مصوب 1376 حداقل یکی از شعب دادگاههای عمومی برای رسیدگی به دعاوی خانواده اختصاص یافته و پس از تخصیص ،آن دادگاههای عمومی دیگر صلاحیت رسیدگی به مربوط به این دادگاهها را نخواهند داشت. قبل از اینکه به دفتر وکالت یا موسسه حقوقی مراجعه کنیم ، می توانیم با یک تماس تلفنی با وکلا و شرح مختصر موضوع دعوی خانوادگی برای وی ، از تخصص و تمایل وکیل برای به عهده گرفتن پرونده مطمئن شویم و یا در صورت امکان ، مبلغ حق الوکاله وکیل را نیز از ایشان سوال کنیم و سپس قرار ملاقات برای انعقادعقد وکالت تنظیم کنیم . پیدا کردن یک وکیل خانواده خوب ، تاثیر زیادی در کسب نتیجه مطلوب در دعاوی خانوادگی دارد و از همین رو ، می بایست قبل از انعقاد قرارداد وکالت ، یک وکیل خانواده خوب پیدا کرد .

  • توجه کنید که وکیل مهریه نیز می‌بایست به قوانین دریافت، موضوعاتی نظیر عدم پرداخت و… آشنا باشد.
  • مطابق قوانین ایران، وکیل پایه یک دادگستری در هر پرونده‌ای می تواند دفاع از موکلش را بر عهده بگیرد، هر چند گهگاه زمزمه‌هایی درباره‌ی تخصصی شدن وکالت در ایران مطرح می‌شود، اما این مساله هیچ‌ وقت جدی نشده است.
  • بروز مشکلات اقتصادی و یا عدم تفاهم زوجین به هر علت منجر به اختلافات خانوادگی بسیاری شده است.
  • تشخیص مغایرت مجازات زوج با حیثیت خانوادگی زوجه با دادگاه خانواده است.

هر یک از خانـم و یا آقـا میتوانند این شروط را به گونه ای تنظیم کنند که موقعی تخلف دیگری به آسانـی حق طلاق داشته باشند و یا آقـا بدون پرداخت نفقه بتواند خانـم را طلاق دهد. شاید شما نیز جزو افرادی باشید که در زندگی خانوادگی خود دچار مشکل شده‌اید. بسیاری از دعاوی حقوقی با حرف زدن به اتمام می‌رسند اما گاهی اوقات برخی از دعاوی خانوادگی به آسانی به پایان نمی‌رسند. در چنین شرایطی، افراد به این فکر می‌افتند که از طریق یک وکیل خانواده‌ی خوب دعاوی خود را دنبال کنند. این وکیل باید ویژگی‌های خاصی را داشته باشد که ما آن‌ها در این مطلب برای شما عزیزان ذکر کردیم. وکیل خانواده با تخصص و تجربه در این زمینه و ارجاع زوجین به مشاور خانواده و گوشزد نمودن حقوق متقابل طرفین نسبت به هم می تواند کمک بزرگی برای ادامه زندگی مشترک و بهبود شرایط مینماید .

برای اطلاع از مبلغ حق الوکاله، پرونده باید توسط وکیل بررسی و متعاقبا هزینه وکیل اعلام شود. برای دریافت مهریه ما پیشنهاد میدهیم که اگر زوج دارای اموالی می باشد که بتوان از طریق اجرای ثبت اموال او را توقیف و همچنین او را ممنوع الخروج کرد بهترین راه برای اقدام مطالبه مهریه میباشد زیرا مطالبه مهریه از این راه کم هزینه ترین و سریع ترین راه می باشد. ممکن است در عقد مهریه تعیین نشود در چنین صورتی زوجین پس از توافق با یکدیگر نسبت به تعیین مهر توافق نمایند و چنانچه ضمن عقد سخن از مهر گفته نشود یا عدم استحقاق زوجه مهریه شرط شود زن پس از وقوع نزدیکی مستحق دریافت مهرالمثل است. نفقه شامل همان هزینه ای می باشد که باید از جانب مرد به زن پرداخت شود.