بک لینک چیست و چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟-خرید بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست و چگونه بک لینک ایجاد کنیم؟-خرید بک لینک گلدلینک بک لینک‌ها به طور پیش‌فرض «فالو» هستند، به این معنی که لینک دهنده اعتبار لینک و سایت ما خرید بک لینک در گلدلینک را تایید می‌کند. با این کار هم سرعت ایندکس شدن بک‌لینک‌ها بیشتر می‌شود هم از این طریق می‌توانید برای وبسایت خود ترافیک ورودی بگیرید. لینک‌دادن در انجمن‌ها و صفحه‌های پرسش و پاسخ بسیار متداول است. در این روش‌ کافی است به سوالات جواب دهید یا در موضوعات انجمن‌ها فعالیت کنید و هر وقت موضوع یا سوالی مرتبط با وبسایت شما مطرح شد در پاسخ به وبسایت خود لینک دهید. آدرس وبسایت در پروفایل شخصی وبسایت‌ها هم نوع مشابهی از بک‌لینک است.

بسیاری از ابزار ها مانند ahref و moz این امکان را به شما خواهند داد تا بفهمید سایت شما و حتی کدام یک از صفحه شما چه تعداد و از چه وبسایت هایی پیوند دریافت کرده است. این نوع از لینک ها را می توانید در فیس بوک ، شبکه های اجتماعی و پروفایل ها مشاهده کنید ، زیرا قرار نیست این وبسایت ها ارزشی به سایت شما منتقل کنند. اگر این 3 مورد یعنی وبسایت متخصص ، معتبر و قابل اعتماد را رعایت کنید ، ارزش زیادی به کاربر خود ارائه خواهید کرد و این همان چیزی است که گوگل در تلاش است به نمایش بگذارد. همانطور که گفته شد، از جمله روش‌هایی که برای گرفتن بک‌لینک مورد استفاده قرار می‌گیرد، انتشار رپورتاژ آگهی است. البته اگر متن رپورتاژ آگهی به شکل مناسبی نوشته نشود، اثربخشی پایین رپورتاژ آگهی را سبب می‌شود.

اگر در بخش قبل، فهرستی از مطالب را در سایتی منتشر کرده باشید، کافی است لینک آن را در بخش «Bio» شبکه اجتماعی خود قرار دهید. تا اینجا می‌دانیم که بک لینک سایت چیست و چه مواردی برای رسیدن به بک‌لینک با کیفیت اهمیت دارند. در ادامه یاد می‌گیریم که چگونه بک لینک بگیریم تا سایت ما رتبه بهتری در نتایج گوگل پیدا کند.

در بیشتر موارد، دارایی قابل لینک، محتوایی بسیار ارزشمند را تشکیل می‌دهد. به طور مثال محتوایی اقتصادی مانند «تحلیل تکنیکال بورس» یا محتوایی مرتبط با مباحث علمی مانند «جدول تناوبی عناصر» سوژه مناسبی برای ایجاد دارایی قابل لینک به شمار می‌آیند. یکی از ویژگی های اصلی وب سایت های مذکور این است که بازدید بالایی دارند و همین امر باعث می شود تا مطلب شما در معرض دید افراد بیشتری قرار گیرد و ورودی سایت شما زیاد شود.

با استفاده از این ابزار رایگان، لینک سایت مورد نظر را وارد می‌کنید و با فشردن دکمه «Check Backlinks» به تعداد بک لینک سایت و «دامنه‌های ارجاع دهنده به سایت» دسترسی خواهید داشت. در حقیقت، Reoffering Domains تعداد سایت منحصر‌به‌فردی است که به سایت شما لینک داده‌اند. علاوه بر این، ۱۰۰ بک‌لینک برتر نیز برای شما نمایش داده می‌شود.