خدمات حسابداری در جنوب تهران | تکس مپ

ممکن است خیلی از افراد از ارسال اظهارنامه مالیاتی امتناع ورزند و یا تمایل نداشته باشند که میزان درآمد سالیانه خود را برای سازمان مالیات مشخص نمایند، در این صورت باید گفت که اگر این افراد اقدام به چنین کاری کنند و اظهار نامه مالیاتی را ارسال نکنند، با مبالغ بالای پراخت مالیات نیز مواجهه خواهند شد. افرادی هم در کشورمان هستند که اصلا تمایل به پرداخت مالیات ندارند و در ابتدا برای این افراد اخطار مالیاتی صادر می شود و اگر به اخطار مالیاتی توجهی نکنند، مجازات قانونی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد. ضمنا” در مواردیکه درمقررات مالیاتی برای انجام امری موعد تعیین شده و مبداء آن باابلاغ واعلام مشخص نشده باشد مانند پرداخت مالیات حقوق موضوع ماده ۸۵ قانون مالیاتهای مستقیم مصوب اسفند ماه ۱۳۶۶ روز پرداخت حقوق جزء موعد محسوب خواهد شد. بین این روش ها برخی محبوب تر است که در این مطلب به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

ادارات مالیات بر ارزش افزوده شهر تهران

اعزام نیرو حسابدار یکی از روش های دیگر ارائه خدمات حسابداری در جنوب تهران می باشد . اعزام نیرو میتواند به صورت دائمی یا اصطلاحاً تمام وقت باشد به نوعی که نیرو کل روز های هفته در شرکت کارفرما مستقر شده باشد همچنین اعزام نیرو میتواند پاره وقت یا نیمه وقت باشد مثلاً دو روز در هفته ، هفته ای یک روز ! گاهاً پیش می آید شرکتی نیرو حسابدار داشته باشد و صرفاً به مدیر مالی یا حسابرس جهت بررسی و کنترل کار های انجام شده توسط کارمند حسابداری نیاز داشته باشد. در این صورت شرکت درخواست مدیر مالی از موسسه حسابداری در جنوب تهران خواهد داشت که یکی از خدمات مهم حسابداری می باشد. درواقع ممکن است تنظیم برخی گزارش‌ها یا ترازنامه‌ها با اشتباهات ریز و جزئی صورت گیرد و همین اشتباهات، مجموعه را از برخی تخفیف‌ها یا معافیت‌ها محروم سازد. چه‌بسا که این اشتباهات نوعی تخلف مالیاتی محسوب شود و جرائم مالیاتی را برای مجموعه به‌همراه داشته باشد.

ابلاغیه‌ شماره ۳۷۵۹۸ مورخ ۳۱/ ۶/ ۱۴۰۰ معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی

درنتیجه استفاده از خدمات مشاوره مالیاتی ممکن است برای همگان نیاز باشد. بنابراین بهتر است موسسات و مراکز مشاوره مالیاتی شهر خود را شناخته و بهترین آن‌ها را برای مواقع نیاز پیدا کنیم. اکنون قصد داریم با معرفی خدمات بهترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران این کار را برای شما ساده‌تر نماییم و شرح دهیم که کامل‌ترین مرکز مشاوره مالیاتی باید چه مشخصاتی داشته باشد.

خدمات حسابداری در جنوب تهران | تکس مپ همین مورد باعث می‌شود صاحبان مشاغل و کسب و کارهای بزرگ و کوچک، به کررات دچار برداشت اشتباه از ماده قانون‌های مالیاتی شوند و ناخواسته در پرونده یا اظهارنامه آن‌ها تخلفی صورت گیرد. از طرفی ادارات امور مالیاتی با توجه به اندازه مودیان با عنوان اداره امور مالیاتی مودیان بزرگ و مودیان متوسط ایجاد شده اند. هرساله در یک زمان مشخصی که سازمان امور مالیاتی اعلام می کند، صاحبان مشاغل و کسب و کار های مختلف، موظف به ثبت اظهار نامه مالیاتی می باشند. معمولا زمان ارائه اظهارنامه مالیاتی، پایان هر سال می باشد که تقریبا بین ماه های بهمن و اسفند هر سال می باشد. چنانچه افرادی موفق به ثبت اظهار نامه مالیاتی نشدند، سازمان مالیات به منظور رفاه حال این افراد، زمان دیگری را به منظور ارائه اظهار نامه در نظر می گیرد تا همه این افراد بتوانند این کار را انجام دهند.

در صورتی که شما در جهت رشد و پیشرفت کسب و کارتان به مشاوره مالی و مشاوره مالیاتی نیاز دارید میتوانید همواره با کارشناسان و متخصص ما در دفتر خدمات مالی ایلیاحساب نیز تماس بگیرید. مشاوران مالیاتی تهران در کامل‌ترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران در تمامی این حوزه‌ها حاضر به ارائه دقیق‌ترین، سریع‌ترین و بهترین خدمات مشاوره مالیاتی هستند. مشاوران مالیاتی و وکلای مالیاتی افرادی هستند که با تفسیر و شرح ساده ماده قانون‌های مالیاتی چنین سوء برداشت‌هایی را به حداقل ممکن می‌رسانند. این همان خدماتی است که به بهترین شکل در بهترین مرکز مشاوره مالیاتی تهران می‌توان دریافت نمود. اداره مالیاتی شهر و دیگر حوزه های مالیاتی زیر نظر ادارات مالیاتی استان تهران هستند. در حاشیه های شهر که حوزه مالیاتی وجود ندارد تمام صنوف و شرکت ها زیر نظر نزدیکترین اداره مالیاتی استان هستند و برای پیگیری پرونده خودشان باید به آنجا مراجعه کنند.

  • وکلای مالیاتی به عنوان مثال وظیفه دارند که میزان مالیاتی که به این شرکت ها تعلق گرفته است را مشخص کنند و یا در بعضی مواقع که این مراکز بدهی مالیاتی زیادی را متحمل شده اند را بتوانند به صورت کامل میزان بدهی را پرداخت کنند.
  • مشاوران و وکلای یک مرکز تخصصی و حرفه‌ای در زمینه تشکیل پرونده مالیاتی نیز در خدمت متقاضیان خواهند بود.
  • سقف درآمد و نوع درآمدی که مشمول مالیات یا معاف از مالیات است معمولا برای مودیان در حاله‌ای از ابهام قرار دارد.
  • به‌همین دلیل در یک مرکز مشاوره مالیاتی، ارائه خدمات حسابداری توسط حسابداران و دانش‌آموختگان رشته حسابداری که به امور مالیاتی نیز تسلط کافی دارند و از تجارب لازم در این زمینه بهره‌ می‌برند، بسیار ضروری است.