دریچه هوا تهویه مارکت

از جمله موارد کاربرد دریچه هوا ی مشبک در سیستم های مکنده و دمنده ی هوا می باشد. در جاهایی که نیاز به پرتاب هوا بصورت مستقیم و بی مانع از دریچه هوا احساس می شود، کاربرد دریچه هوا ی مشبک لازم می باشد. در زمان نصب بتوان به راحتی این دریچه هوا ی تازه را در محل مورد نظر نصب و تثبیت نمود. کاربرد انواع لوله فلکسیبل یا لوله خرطومی فلکسی نگهداری، محافظت در برابر آسیب و عبور دادن انواع کابلهای الکتریکی، جریان هوا، گاز و مایعات می باشد. مدل های مختلف لوله خرطومی فلکسیبل انواع لوله فلکسیبل چیست؟ حال که متوجه شدید لوله فلکسیبل چیست می خواهیم شما را با انواع… این نوع دریچه ها ممکن است چندین شکاف گسترده داشته باشند و تا 10% سطح آزاد را شامل می شوند.

  • با توجه به این تنوع ابعاد ، ردیف ها و ستون های شیاری روی دریچه هوا ی تازه به تعداد مورد نیاز ایجاد می شود .
  • این کالا همانطور که از نامش پیداست، امکان جهت دهی باد را به چپ و راست و بالا و پایین را برای ما فراهم می کند.
  • این بدان معناست که اگر شما بخواهید این دریچه‌ ها را برای کولر‌های آبی استفاده کنید، بلامانع است و رطوبت بر روی آن اثر منفی ندارد.
  • دریچه هوا باید جایی نصب شود که در فصول مختلف دسترسی به آن آسان باشد.
  • کار آن شبیه دریچه های با پره میله ای شکل با همان cfm و فشار استاتیک است اما وزش آن به دلیل مکش بیشتر در دهانه خروجی، کوتاهتر است و به دو مدل زیر تقسیم می شوند.
  • ولی خود دریچه هوا طرح قدیم از ورق آلومینیوم و روغنی تولید می گردد.

پیش از هرچیز، یادتان نرود که دریچه‌ هوا باید حتما در محیط خشک و بدون رطوبت نصب شوند. به‌علاوه، بهتر است آن را جایی نصب نمایید که در هر شرایطی و هر فصلی به آن دسترسی داشته باشید. در نهایت، باید دقت کنید تا دریچه هوایی را انتخاب کنید که جنس و اندازه آن برای محیط مورد نظر شما مناسب باشد. دریچه هوا به دریچه‌هایی که برای کنترل هوای ورودی و خروجی یک کانال هوا مورد استفاده دریچه هوا قرار می‌گیرد گویند. منظور از “کنترل جریان هوا” درحقیقت تنظیم مقدار و فشار هوای ورودی و خروجی و حتی قطع و وصل کردن جریان هوا می‌باشد .

-jدریچه هوای آلومینیومی اتاق عمل:

کارخانه ی تهران دما انواع گوناگونی از دریچه هوا خطی آلومینیومیرا در سایزهای متنوعی تولید می کند. بیشترین استفاده از این محصول در مکان هایی است که از دستگاه های داکت اسپیلت و یا فن کوئل جهت تامین دمای مطلوب محیط استفاده می کنند. دریچه‌های جهت دار و گرد هوا را به صورت عمودی تامین نمی کنند و دریچه‌های شیار خطی هوا را به صورت افقی تامین نمی کنند، اما دریچه‌های چرخشی ترکیبی از دریچه‌های جهتی و شیار خطی هستند.

انواع دریچه‌ های تهویه از نظر محل نصب

سیستم های ورودی هوا در خودروهای جدید جایگزین کاربراتور خودروهای قدیمی تر شده اند. در این سیستم ها انژکتور بین سوپاپ های دریچه هوا قرار دارد و به این شکل ترکیب سوخت وهوا با نسبتی مناسب وارد موتور میشود. خودروهای جدید تر سیستم های انژکتور چند ورودی دارند و در آن ها وظیفه ی کنترل کردن میزان هوا فقط به عهده ی دریچه ی هواست.

تیغه‌های آن‌ها آرایش‌های متفاوتی برای الگوهای جریان هوای مختلف دارند. دریچه‌های چرخشی را می‌توان در مکان‌هایی مانند دریچه‌های جهتی و گرد نصب کرد. پره‌ های مورد استفاده در این نوع دریچه هوا، دارای زاویه چهل و پنج و نود درجه است و بر اساس نیاز باید برای خرید آن اقدام شود. در این میان، معروف‌ترین و پرکاربردترین آنها عبارتند از دریچه هوا پلاستیکی شبکه‌ای و دریچه هوا پلاستیکی چهارسمتی سقفی. هردوی آن‌ها به راحتی نصب و استفاده شده و هم با وجود دمپر و هم بدون وجود آن کار ‌می‌کنند.

دریچه هوا تهویه مارکت