دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

دریچه کولر سقفی هم روی دیوار نصب میگردد و گاهی هم در سقف نصب خواهد شد . فاصله ی بین خطوط گریل دریچه کولر خطی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر است . بدیهی ست که فاصله ی خطوط گریل موازی در میزان هوارسانی و جهت دهی به مسیر پرتاب هوا تاثیر مستقیم دارد . فاصله ی کمتر از ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله ی بیشتر از آن مقدار نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت دریچه کولر خواهد شد .

چگونگی اندازه گیری ابعاد دریچه کانال کولر؟

خرید دریچه کولر امروزه پس از ساخت ساختمان یکی از اقدامات اصلی است که سازندگان و مالکان ملک باید انجام دهند. اما با توجه به اینکه دریچه های بسیاری امروزه در بازار وجود دارند و قیمت دریچه کولر نیز بسیار متفاوت است؛ گاها خرید دریچه را با مشکل روبرو می نماید. با این مقدمه در ادامه نکاتی بیان شده است که می تواند در خرید دریچه کولر به شما کمک شایانی نمایند. در صنعت تهویه مطبوع در سال های اخیر انواع دریچه کولر آبی جدید تولید و به بازار عرضه شده است. به دلیل رشد و پیشرفت صنعت ساختمان سازی تولید آنها نیز رو به افزایش است.

دریچه کولر بهترین قیمت️ تهویه کارا

هدف کلی این دریچه انتقال هوای تازه از بیرون به درون محیط است. برای آشنایی هرچه بیشتر شما با انواع دریچه کولر بر آن شدیم تا این نوشتار را به این مبحث اختصاص دهیم. یکی از مفاهیمی که تقریبا همه ما کم و بیش با آن آشنایی داریم دریچه کولر است. در گذشته دریچه کولر یک نمونه بیشتر نداشتند اما در سال های اخیر با پیشرفت فن آوری های روز دنیا انواع مختلفی از دریچه کولر به بازار عرضه شده اند.

دریچه کولر مشبک تیز از جمله انواع دریچه کولر میباشد که هوای دستگاه را به محیط مورد نظر هدایت میکند . این دریچه کولر دارای دو بخش فریم و شبکه های داخلی می باشد . یکی از زیباترین و مدرن ترین دریچه ها، دریچه های چوبی هستند.

دریچه کولر پلاستیکی با عرض 40 سانتی متر

این نوع دریچه هم ساختار مشبکی دارد با این تفاوت که یک قاب نگهدارنده دایره‌ای شکل روی آن نصب می‌شود و یک شکل دریچه کولر دایره‌ای ایجاد می‌کند. این نوع دریچه‌ها بیشتر به صورت پلاستیکی و آلومینیومی تولید می‌شوند. جنس دریچه‌های کولر غالبا به صورت آلومینیوم ضد زنگ بوده و ماندگاری رنگ آن غالبا ثابت می‌باشد. این دریچه های کولر ولومی، معمولا کاربرد کمتری نسبت به دیگر دریچه های کولر دارند و به دلیل قیمت بالای آنها، کمتر مورد استقبال قرار می گیرد. اگر به خوبی نمی دانید کولرگازی چیست و یا نحوه عملکرد آن به چه صورت است می توانید به مقاله “همه چیز در مورد کولر گازی” مراجعه کنید. دو نوع جنس دیگر از جمله چوب یا ام دی اف و پلاستیک نیز در ردیف متریال های تولید برای این دریچه کولر می باشند.

  • کاربرد این دمپرها برای مسدود کردن یا باز کردن جریان هوا از دریچه کانال کولر است.
  • عمده ی کاربرد دریچه کولر، برای رساندن هوا و دمای گرم و سرد به محیط های مسکونی و اداری می باشد.
  • همچنین شرکت تهران دما خدمات پس از فروش دریچه کولر را به مشتریان خود ارائه می نماید.
  • در صورت کثیفی دریچه، می‌توان آن را به راحتی شستشو داد و از ورود مواد آلوده به داخل دریچه جلوگیری کرد.
  • این دریچه از جنس پروفیل آلومینیوم ساخته می شود و دارای دمپر برای امکان تنظیم فشار هوا یا امکان انسداد ورود هوا را میدهد.

این محصول به دلیل مزایای ویژه ای که دارد، در کشورهای همسایه طرفداران بسیار زیادی دارد. خرید دریچه کولر به صورت اینترنتی سبب افزایش سرعت و لذت در خرید افراد می شود. با استفاده از این روش دیگر نیازی به صرف هزینه برای بازدید و کارشناسی دریچه کولر نیست. مشتریان می توانند در هنگام خرید دریچه کولر اینترنتی مشاوره ی رایگان کارشناسان شرکت تهران دما را دریافت نمایند. پس از دریافت مشاوره کارشناسان فروش تهران دما ابعاد را از مشتریان گرفته و سپس دریچه کولر آنها را ثبت می کنند. کارشناسان فروش شرکت تهران دما شما را در انتخاب بهترین دریچه کولر برای محیط کاربری تان راهنمایی می کنند.