راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل بازار در هر بازه قیمتی آبان ۱۴۰۱

راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل بازار در هر بازه قیمتی آبان ۱۴۰۱

این گوشی نیز با بکارگیری از دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و استفاده از تراشه Helio A22 سعی در جذب کاربران خود دارد. نمایشگر و باتری خوب در کنار قیمتی مناسب این گوشی را تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل و بهترین گوشی در این بازه قیمتی تبدیل می‌کند. شاید دید خیلی از خریداران به واسطه داخلی بودن این برند، منفی باشد، اما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از قضاوت کردن جی پلاس q10حتماً این محصولات ایرانی را با رقبای هم قیمت خود بسنجید. ولی اگر کمی منطقی‌تر باشیم و به محدوده بالاتر از ۱ تا ۲ میلیون تومان فکر کنیم برای خرید گوشی انتخابات بهتری در دستمان است که در راهنمای خرید گوشی تا ۲ میلیون جا می‌گیرند. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB-C و حسگر اثر انگشت در لبه کناری هم از دیگر ویژگی‌های این تازه‌وارد است.

این مدل یکی از زیباترین و بهترین گوشی های میان‌رده‌ای است که انر در سال ۲۰۲۲ ساخته است. در واقع این نسخه هیچ تفاوت چشمگیری با نسخه قبل و ۴G ندارد و از همان ویژگی‌های فوق‌العاده بهره می‌برد و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز تغییری نکرده و تنها قابلیت جدید اضافه شده، قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت ۵G است. نوت ۲۰ اولترا ۵G نیز در لیست راهنمای خرید گوشی امتیاز بالایی کسب کرده است. کیفیت ساخت و ارگونومی عالی این مدل به عنوان بهترین گوشی پوکو، بدون شک توجه شما را جلب خواهد کرد.

روشنایی چشم نواز، نرخ تازه سازی سازگار با محتوای تصویری، وضوح QHD، سازگاری با قلم S تمامی پکیجی است که ر این دنیای تکنولوژی رقیب ندارد. این اسکنر با سرعت و حساسیت قابل اطمینانی عمل می‌کند که بسیار پایین ترین قیمت حائز اهمیت می‌باشد. سینی سیم کارت، میکروفون و بلندگوی اصلی همگی در کنار هم پایین قاب قرار گرفته‌اند. لازم است بدانید که این گوشی از پورت جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی نمی‌کند. این اتفاق به تازگی در دنیای تکنولوژی ترند شده و اکثریت کمپانی‌ها هم سو با همین موضوع می‌باشند.

  • اپل گرون فروش، سامسونگ گرانی قطعه، شیائومی مشکلات نرم افزاری، نوکیا بدنه ضعیف و استفاده از سخت افزار ۲ سال پیش، هواوی نبود سیستم گوگل، موتورولا پیدا نشدن قطعه.
  • ✔️ شاید میان رده جدید اپل یعنی «iPhone SE 2022» که بسیار خوش دست و خوش ساخت است و در لیست سبک‌ترین گوشی‌های هوشمند نیز خود را جا داده، بهترین انتخاب شما به عنوان بهترین گوشی برای خرید باشد.
  • کسب رضایتمندی 90 درصدی از مشتریان خود، گویای کیفیت بالای این محصول شرکت نوکیا می باشد.
  • نمایشگر ۶.۷ اینچی این موبایل فضایی گسترده‌ای برای نمایش محتوا در اختیارتان می‌گذارد.

نکته حائز اهمیت دیگر برای این مدل گوشی پشتیبانی از قابلیت فست شارز می‌باشد. پشتیبانی از این قابلیت سبب شده تا در مدت زمان کوتاهی بتوانید انرژی موردنیاز دستگاه خود را تامین کنید بی آن‌که دچار اتلاف وقت شوید. احتمال می‌دهیم براساس تست‌های انجام شده این گوشی پس از دریافت شارژ می‌تواند به صورت بی وقفه تا دو ساعت شما را همراهی کند و نظرات مثبت کاربرانش را به سوی خود جلب نماید.

به طور کلی کیفیت تصاویر گرفته شده با دوربین‌های این گجت راضی کننده هستند و می‌توانند توجه افراد مختلف را به خود جلب کنند. در بازار آداپتورهای بیشتری وجود دارند که از توان بالاتری برخوردار هستند. لازم به ذکر است این گوشی هوشمند دارای قیمت مقرون به صرفه است و نمی‌توان این موضوع را جزو ایرادات بسیار بزرگ Pixel 5a دانست.

هیچ شارژی در جعبه وجود ندارد؛ بنابراین ممکن است مجبور شوید پول اضافی برای شارژر جدید خرج کنید. قدرت باتری با آنچه که سامسونگ در پرچمدار گلکسی S22 خود ارائه می‌کند مطابقت دارد، اگرچه گلکسی A53 5G باتری بسیار بزرگتری برای پر کردن دارد. شارژ کامل با شارژر سازگار حدود 85 دقیقه طول می‌کشد که با توجه به اندازه باتری، زمان مناسبی است. اگر عمر باتری طولانی از ویژگی‌های مد نظر شماست، این گوشی می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای خرید گوشی سامسونگ باشد. همانطور که گفته شد گلکسی A53 5G همچنان 4K پیکسل را با سرعت 30 فریم بر ثانیه در دوربین جلو و در فیلم برداری ارائه می دهد. به عنوان مثال، گوشی پیکسل 5a گوگل از 4K تا 60 فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند و آیفون SE (۲۰۲۲) نیز همین کیفیت را ارائه می‌دهد.

توانایی نمایش 395 پیکسل در هر اینچ در کنار ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز نشان از آن دارد که با نمایشگری همه چیز تمامی رو‌به‌رو هستیم. علاوه بر موارد ذکر شده در راهنمای خرید گوشی، توجه به سیستم عامل گوشی از نکات مهمی است که در خرید دستگاه باید بدان توجه کرد. اگر می‌خواهید گوشی خوبی را از فروشگاه‌های اینترنتی بخرید، پیش از خرید حتماً چند ویدیو و بررسی از گوشی را ببینید. در واقع بهتر است پیش از خرید به فروشگاه‌های موبایل رفته و چند دقیقه‌ با گوشی مد نظر کار کنید. از مزیت‌های این گوشی می‌توان به نمایشگر +FHD آن اشاره کرد که از نوع OLED است.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان کدام است؟

با در نظر گرفتن قیمتی که این محصول دارد و با توجه به اینکه رقبای هم‌رده تقریبا همگی از اینترنت ۴G و پردازنده‌های ضعیف بهره می‌برند، ردمی نوت ۹T 5G ارزش خود را بیش از پیش نشان می‌دهد. با در نظر گرفتن مشخصات فنی نوکیا C2، می‌توان گفت این گوشی تنها برای انجام کارهایی مثل برقراری تماس، ارسال پیامک، عکاسی از مدارک، گردش در شبکه‌های اجتماعی و استفاده از قابلیت‌های اصلی اندروید (به شکل حداقلی) مناسب است. بنابراین گوشی نوکیا C2 به‌عنوان گوشی دوم یا یک گوشی هوشمند برای کارهای سبک روزمره گزینه‌ی مناسبی است، خصوصا برای افرادی که سن و سال بیشتری داشته و استفاده‌ی خاصی از یک گوشی هوشمند ندارند. «گلکسی S22 پلاس سامسونگ» تفاوت بسیار اندکی با برادر کوچک‌تر خود دارد که در مقاله‌ی «بررسی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس سامسونگ» هم به این موضوع به‌خوبی اشاره شده است. به‌طور خلاصه نسخه‌ی پلاس و مدل پایه تنها در ظرفیت باتری، وزن و ابعاد، نمایشگر و البته قیمت از هم متفاوت هستند.

نحوه دانلود و بررسی اپلیکیشن روبیکا؛ اپل…

نمایشگر Y8p اولده ولی مشکل اینه سرویس‌های گوگل و گوگل پلی رو به خاطر تحریم نداره و دردسرای خاص خودش رو داره. از نظر پوشش دهی باندهای 4G تو این رده قیمتی گلکسی A31 نسخه SM-A315G عملکرد بهتری داره و باندهای ۱۲، ۱۳، ۱۷ و ۶۶ رو هم پوشش میده. میخوام بدونم بین گوشی پوکو ام سه پرو و نوت ۱۰ اس و نوت ۸ پرو کدوم با صرفه تر و میشه گفت بهتر هست . دیگر ویژگی‌های شیائومی ردمی نوت ۱۱ شامل اسکنر اثر انگشت یکپارچه با کلید پاور و اسپیکرهای استریو قدرتمند است. مهمترین مزیت گلکسی A04s دوربین سه‌گانه با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است که کیفیت تصاویر را برایتان تضمین می‌کند. در کنار آن دوربین ۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی از فاصله بسیار نزدیک قرار دارند.

Poco X4 GT : گوشی گیمینگ پوکو

در واقع در این کلاس قیمتی عملکرد سخت‌افزاری بسیار خوبی داشته و از جمله مدل‌هاییست که می‌توان گفت برای اجرای بازی‌های سبک‌تر ایده‌آل است و از این نظر می‌توانید روی آن حساب کنید. از طرفی باتری بزرگی هم داشته، بعلاوه سنسور اثر انگشت در طراحی ردمی ۱۰a به چشم می‌خورد که در این کلاس قیمتی یک مزیت خوب محسوب می‌شود. نقطه عطف گوشی نوکیا ۱.۴ استفاده از تراشه اسنپدراگون است که با ترکیب یک نمایشگر و باتری مناسب تبدیل به یک گوشی کاربردی شده است.