راهنمای خرید چای ساز برقی بوش، فیلیپس، فلر و لیست پرفروش ها

حافظه ی هیبریدی این لپ تاپ بعث شده تا سرعت خواندن و نوشتن در این حافظه بسیار بالا باشد. این لپ تاپ ASUS دارای حافظه ی 1 ترابایتی HDD است که پیشنهاد می کنیم به آن یکی حافظه ی SSD نیز اضافه کنید تا سرعت خواندن و نوشتن روی هارد بسیار بالاتر رود. که نشان از قدرت و سرعت پردازش بالای این لپ تاپ اچ پی دارد. این لپ تاپ ایسوس همچنین دارای حسگر اثر انگشت است تا با سرعت هرچه بالاتر به ویندوز خود دست پیدا کنید. این لپ تاپ ایسوس داری RAM با ظرفیت 12 گیگابایت است که در کنار پردازنده ی Core i7 عملکرد سریع و خوبی را از خود در اجرای نرم افزار ها به نمایش خواهد گذاشت. شارژر ساعتهای هوشمند هم میتواند سیمی باشد و هم به صورت وایرلس آنها را شارژ کند. علاوه بر این ، برخی از اپراتورهای اصلی ساعت هوشمند مانند NFC برای اندروید ، آیفون و پرداخت سازگار با اندروید و همچنین امکان بررسی داده های شنا تا عمق 50 متر.

این لپ تاپ لنوو دارای 16 گیگابایت رام در کنار پردازنده ی نسل ده Core i7 است که سرعت آن را به شدت افزایش داده است. از آنجایی که مایکروفرها مواد را تنها در چند دقیقه در مقایسه با اجاق گاز میجوشانند، مواد به طور یکنواخت گرما میبینند و به خوبی میجوشند. شگفتزده میشوید اگر بدانید ایسوس همه این قطعات را در یک لپ تاپ با قیمت زیر ۲ هزار دلار، جمع آوری کرده است! • کارامد: هدیه ای را انتخاب کنید که کارایی داشته باشد و فرد بتواند از آن استفاده کند و اگر دوست هدیه ای خاطر انگیز باشد از میان وسایل تزئینی که مورد علاقه مادر و یا همسر شما است هدیه ای تهیه کنید. مثلاً شاید پدر یا شوهر شما مدت هاست که می خواهد به کلاس خاصی برود، اما وقت کافی برای آن ندارد یا هزینه به او اجازه نمی دهد کلاس مورد نظر خود را انتخاب کند.

مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ باعث شده تا به عنوان یک لپ تاپ حرفه ای برای کارهای دانشجویی، گرافیکی و حتی گیمینگ نیز گام اول خرید استفاده شود. این را هم از روی ظاهر این لپ تاپ جذاب ایسر میتوان فهمید و هم از روی نگاه به مشخصات سخت افزاری آن. تکنولوژی فنهای طلایی یا به اصطلاح رادیات طلایی آن است این ویژگی مانند یک عایق عمل کرده و فن و کویل های کولر گازی را از عوامل خارجی مانند گرد و غبار و رطوبت و زنگ زدگی حفظ مینماید و علاوه بر کارکرد روانتر و بهتر کولر گازی, باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه نیز میشود فنهای طلایی در کل از ویژگیهای بسیار مهم برای خرید کولر گازی در مناطق شرجی کشور یا جاهایی که رطوبت بالایی دارند است.

بهترین مدل مایکروفر شما همچنین Windows 10 Home، Office Home و Student 2019 را با این لپ تاپ دریافت میکنید. فیلیپس با به کارگیری پایه ضد لغزش برای این سرخ کن مانع از لغزش و لرزش این دستگاه گشته است. برای خرید بهترین هارد های اکسترنال بهتر است به سراغ مطلب « بهترین هارد های اکسترنال » که مستر نکست برای شما تهیه کرده است بروید. دل برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه ی این لپ تاپ در کنار حافظه یHDD از 256 گیگ حافظه ی پرسرعت SSD نیز استفاده کرده است.

بهترین کولر گازی موجود در بازار سیستم ضد چکه: مشکلی که اتو بخارهای قدیمی را به چالش کشیده بود، چکه کردن آب هنگام اتوکشی و لکه شدن لباس بود؛ که به واسطه پیشرفت برندها در زمینه اضافه کردن قابلیت و ویژگیهای متنوع، این مشکل به کلی برطرف شد و اتو بخارهای امروزی مجهز به این سیستم هستند. از دیگر ویژگیهای این لپتاپ مخصوص بازی میتوانیم به داشتن صفحه نمایشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کنیم. کافی است به این لپ تاپ یک حافظه ی SSD نیز اضافه کنید آنگاه متوجه خواهید شد که با هزینه ی زیر 30 میلیون تومان هم میشود لپ تاپی را خرید که اجرای بازی در آن به شدت لذت بخش باشد. که برای برنامه نویسی در با خط کد های زیاد و اجرای بازی ها بسیار موثر و مفید است. لنوو برای افزایش سرعت خواندن و نوشتن روی حافظه ی این لپ تاپ از حافظه ی هیبریدی استفاده کرده است که برای برنامه نویسان و گیمر ها بسیار مفید است.