رزرو تور عمان با بهترین نرخ و امکانات لیانا پرواز-عمان 777

پاسخ سوال شما پس از پاسخدهی توسط تیم سلام پرواز، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و به صورت پیامک به شما اطلاع رسانی می‌شود. غذای اصلی عمانی ها برنج و گوشت و مرغ است که با ادویه های خاصی طبخ می شوند. بعلاوه انواع غذاهای دریایی از میگو گرفته تا گوشت نهنگ در سفره آنها دیده می شود. عمانی ها به گوشت بریان یا کوبیده علاقه زیادی نشان می دهند و سرو این نوع غذا اوج میهمان نوازی آنهاست. همچنین مسافرانی که نتیجه تست آنها مثبت باشد در صورت ارائه مدرکی که نشان دهد از بیماری کووید بهبود یافته و مدت قرنطینه مقرر را در کشوری که در آن به بیماری مبتلا گشته ارائه نمایند از قرنطینه سازمانی مستثنی می باشند. در صورتیکه نتیجه تست مثبت باشد مسافر ورودی ملزم به گذراندن 10 روز قرنطینه پزشکی از تاریخ دریافت نتیجه مثبت آزمایش می باشند.

رزرو تور عمان با بهترین نرخ و امکانات لیانا پرواز-عمان 777

قسمت اعظم مساحت کشور متشکل از رشته کوه های سخت و پهنای ساحلی آن در حدود 1700 کیلومتر می باشد و همچنین دارای آب و هوای خشک و گرم است به همین دلیل تور عمان در فصول گرم سال می تواند بسیار آزار دهنده باشد. تورهای ارزان و لحظه آخری عمان از تهران، تور لحظه آخری عمان از تبریز، تور لحظه آخری عمان از مشهد، تور لحظه آخری عمان از اصفهان، تور لحظه آخری عمان از شیراز، تور لحظه آخری عمان از اهواز و… بیشتر در آژانس هایی که مجری مستقیم تور هفتگی عمان هستند، برگزار می شود و زمان سفر و شرایط جوی و… در ضمن لازم است بدانید که لو سیزن یا آف سیزن (Off-Season) زمانهایی در سال است که همیشه مورد استقبال مسافرانی بوده که به دنبال آفر ویژه تور عمان و آفر تور لحظه آخری عمان هستند. سفر به عمان از دو طریق تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز امکان ‌پذیر است که متاسفانه این روزها در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا تور عمان دریایی نه برگزار و نه پیشنهاد می شود.

سقف چوبی بازار، مغازه‌های سنتی، فروشگاه‌های صنایع دستی، مغازه‌های فروش پوشاک و جواهرات همگی باعث شده تا با قدم زدن در این بازار اوقات بی‌نظیری را در تور عمان سپری کنید. این هتل به عنوان بهترین هتل ساحلی خاورمیانه شناخته شده و توانسته چندین جایزه مختلف به عنوان یک هتل تجاری را دریافت کند. هتل کمپینسکی در ساحل ال موج ساخته شده و فضای لوکس آن می‌تواند اقامتی به یاد ماندنی برای مسافران رقم بزند. وجود 310 اتاق مجهز با امکانات ویژه و همینطور بالکن‌های اختصاصی مشرف به دریا، این هتل را به یکی از بهترین اقامتگاه‌های مسقط تبدیل کرده است. از مطرح ترین وادی های عمان میتوان از وادی شاب نام برد که تنها 40 دقیقه با شهر صور و 2 ساعت با مسقط فاصله دارد.

در این میان قلعه نزوی (واقع در شهر نزوی) با برج دوار عمان مرتفعش از شناخته شده‌ترین‌های تور عمان به شمار می‌رود. نقوش برجسته‌ دیواری، دالان‌های مخفی، برج و باروهای آجرین هر یک به عنوان نمادی از اقتدار خدشه ناپذیر عمان خودنمایی می‌کنند و راوی داستان روزهای تلخ و شیرین عمان شده‌اند. قلعه بهلا (واقع در واحه بهلا) با آجرهای خام و صیقلی‌اش به عنوان عظیم‌ترین قلعه عمان شناخته می‌شود و نام خود را به عنوان میراث جهانی به ثبت رسانیده است. قلعه نخل عمان نیز (واقع در منطقه باطنه) با شکوه بر فراز کوه‌های حجر سکنی گزیده است و خسته از تمامی آشوب‌ها، خود را در میان صخره‌ها استتار نموده است. این قلعه در جایی بسیار عجیب ساخته شده و دسترسی به آن فقط از طریق پرواز امکان‌پذیر است.

اگر در جاده های آن اتوموبیلتان را بدون گاز دادن، تنها روشن کرده و در حالت دنده یک قرار دهید، خود به خود با سرعت 40 تا 60 کیلومتر در ساعت حرکت خواهد کرد و کافیست شما فقط کنترل اتوموبیلتان را حفظ کنید تا از مسیر منحرف تور عمان نشود. این پدیدۀ جالب به خاطر وجود مدارهای مغناطیسی قوی ایست که از کوه های اطراف ساطع و باعث حرکت وسایل نقلیه میشود. پارک آبی هاوانا از آن دست جاهایی است که رفتن به آنجا و لذت از تفریحات آبی­ اش را به هیچ عنوان در سفر عمان نباید از دست بدهید.

  • در این جزیره برنامه های بسیار هیجان انگیزی همانند شنا کردن، بررسی کشتی های از کار افتاده، تماشای بیش از 30 هزار لاک پشت که سالانه برای تخم گذاری خود به این ساحل می آیند و کلی عجایب دیگر که در این جزیره منتظر شما هستند.
  • هزینه ویزای فرودگاهی عمان برای شهروندان ایرانی ۶ ریال عمان است که به صورت دلاری دریافت می‌شود.
  • شهرت این ساحل در بین توریستها و خارجیان بسیار زیاد می باشد اما ساحل زیبای دیگری نیز در صلاله وجود دارد که نام آن الدَهاریز است و دسترسی به آن بسیار آسان.
  • این مسجد با شکوه یکی از بزرگ‌ترین و زیباترین مساجد تمام جهان محسوب می‌شود و در سفر به مسقط حتما باید از آن بازدید نمایید.
مرز های عمان و عربستان هم به دلیل نداشتن مرز مشخص گزینه ی خطرناکی برای سفر شما خواهند بود. پس در نظر داشته باشید که آسوده ترین راه برای سفر به عمان مرز های هوایی می باشد که با ایر لاین های مختلف با مدت زمان هوایی 2 ساعت می توانید به راحتی به مسقط برسید. تورهای دقیقه نودی یا تور لحظه آخری عمان، در کل طول سال قابل خرید و رزرو هستند؛ ولی در بعضی از ماه های سال خرید تور این مقصد نسبت به سایر کشورهای اطراف پرطرفدارتر است.

گردشگری غذایی در تور عمان

(البته در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا تور عمان دریایی نه برگزار و نه توصیه می‌شود.) اما چون در حال حاضر امکان برگزاری تور عمان دریایی وجود ندارد، یکراست سراغ تور هوایی عمان می‌رویم. تا به حال شنیده‌اید کسی از خاطرات تور عمان خود بگوید؟ احتمالا نه. به نظر شما تور عمان چطور است؟ عمان چگونه کشوری است؟ و آیا ارزش دارد که برای سفر به عمان وقت گذاشته و هزینه کرد؟ احتمالا پاسخی برای این سوالات ندارید، یا حداقل نظر چندان مثبتی ندارید. تور عمان از شیراز سفر به کشور را برای شما سفری شگفت انگیز، با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت رقم خواهد زد. این مسیر کویری و صحرایی، محلی برای تجربه زندگی عشایری، شتر سواری، دراز کشیدن و بازی روی شن های روان، و رصد ستاره ها است.

برای خرید تور عمان دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج هایی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود. قیمت پروازها نیز ابتدا با توجه به شرکت هواپیمایی و سپس نوع صندلی که انتخاب می کنید از جمله اکونومی، بیزنس کلاس و فرست کلاس متفاوت می باشد. برای کاهش قیمت تور صلاله عمان بهتر است به سراغ پروازهای ایرانی و صندلی های اکونومی بروید. رعایت تمام این موارد می تواند نرخ قیمت تور ارزان عمان را به شدت پایین آورد! به علاوه اگر از هوای گرم و مرطوب بدتان نیاید و بتوانید تابستان عمان را تحمل کنید می توانید تورهای ارزان قیمت عمان را با تخفیف های عالی پیدا نمایید، چرا که در این بازه زمانی حجم مسافران به طور قابل توجهی کاهش می یابند. دریافت ویزای توریستی عمان برای ایرانیان، با توجه به تغییرات قوانین در سال 2018 میلادی به این شکل در آمده که از طریق سایت های معتبر سفارت عمان، درخواست ویزای خود را برای کشور عمان ارائه می دهید.

آفر تور عمان از شیراز

نوع دیگر ویزای عمان، ویزای اقامت 2 ساله عمان بوده که جهت این نوع ویزا هم مدارک خاصی نیاز ندارد و شما می توانید بعد از اخذ این ویزا به مدت 2 سال مداوم یا ورود و خروج ، به این کشور داشته باشید. فصل‌های پاییز، بهار و زمستان به دلیل معتدل بودن هوا بهترین زمان برای سفر به کشور زیبای عمان است. البته با افزایش تعداد گردشگران نرخ هتل و پروازها نیز افزایش پیدا می‌کند. اما در فصل تابستان با افزایش دمای هوا از تعداد گردشگران نیز کاسته شده و می‌توانید هتل و پرواز را با نرخ پایین‌تر رزرو کنید. فصل تابستان در مسقط دمای بالاتر از 45 درجه سانتی‌گراد را به همراه خواهد داشت. به دلیل تابش شدید نور خورشید و روزهای طولانی، این فصل زمان مناسبی برای سفر به کشور عمان محسوب نمی‌شود.

سفر به سوئیس خاورمیانه با تور عمان

در حال حاضر کایت تور عمان را با همکاری سلام ایر برگزار می‌کند و باید بدانید که این ایر لاین، جزء موسساتی است که پرواز مستقیم تهران به مسقط را اجرا می‌نماید. به همین خاطر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه سفر هوایی به شهر زیبای مسقط خواهد بود. این تور به مدت چهار شب برگزار می‌شود و خوشبختانه کایت این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بین هتل‌های متعدد، گزینه مناسب را برای خود انتخاب کنید.