سئو خارجی یا سئو آف پیج Off Page SEO چیست؟ -بهترین بک لینک

سئو خارجی یا سئو آف پیج Off Page SEO چیست؟

اگر بتوانید وب سایت مهمان را به درستی انتخاب کنید، مخاطب هدف مدنظر کسب و کارتان برند شما را می‌بیند. در نتیجه ترافیک وب سایت شما بیشتر می‌شود و رتبه بالاتری در صفحه نتایج جستجو سایت بهترین بک لینک کسب خواهید کرد. فروم‌های مرتبط با فعالیت وب سایت خود که شامل گروه‌ها و افراد زیادی هستند را پیدا کنید. با عضویت در این فروم‌ها، پاسخ به سوالات کاربران و البته ایجاد بک لینک‌های مناسب به وب¬سایت، به‌ بهبود سئو سایت کمک کنید. با این کار سایت شما در معرض دید افراد متخصصی که در حیطه کسب‌و‌کار شما فعال هستند، قرار می‌گیرد.

امروزه دیگر شبکه های اجتماعی جز لاینفک زندگی هرکسی شده است و اکثر مردم عضو حداقل یکی از شبکه های اجتماعی می باشند. چهار شبکه اجتماعی که بیشتر تاثیر را در سئو خارجی دارند فیس بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس است. هر ورودی که از این شبکه های اجتماعی شما داشته باشید، امتیاز بالایی در گوگل دارد. در واقع مشتری در شبکه های اجتماعی می خواهد در رابطه با برند شما صحبت کند یا سوالی را مطرح کند! پس مهم است که در این شبکه ها فعالیت داشته باشید و به سوالات مشتریان خود پاسخ دهید. باید بتوانید به صورت حرفه ای با آنها ارتباط برقرار کنید تا در کشف آن چیزی که هم مشتریان موجود و هم مشتریان بالقوه شما به دنبال آنها هستند نقش کمک کننده ای داشته باشید.

مزایای سئو Off Page

تشخیص این که کدام یک ازاستراتژی های سئو خارجی برای شما مناسب تر است، به عوامل زیادی بستگی دارد. بهتر است سایت خود را به متخصصان سئو بسپارید تا با بررسی همه جانبه محصولات، خدمات و رقبای کاری شما، بهترین راهکارها به شما ارائه شوند. شما می توانید هزاران اشتراک اجتماعی را با قیمت چند دلار در سایت هایی مانند Fiverr خریداری کنید. به طور کلی، مواردی که به راحتی قابل دستکاری هستند، عوامل قابل اعتماد برای رتبه بندی نیستند. اگر می خواهید بک لینک های رقبا خود را دریافت کنید، میتوانید از یک روش ساخت پیوند مانند Skyscraper Technique استفاده می کنید. اگر صفحات لینک دهنده مرتبط بوده و دارای سطح قابل قبولی از اعتبار هستند، باید هنوز هم برای لینک گرفتن از آنها تلاش کنید.

  • علاوه بر این مزیت، هزینه درجرپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری پربازدید کمتر از درج آگهی مستقیم بوده و می‌تواند توجیه اقتصادی مناسبی برای تبلیغات نیز داشته باشد.
  • ورود هر بازدیدکننده از طریق این لینک‌ها در حکم رأی‌های مثبتی است که به آن وب‌سایت داده می‌شود.
  • قراردادن پست‌هایی شامل معرفی خدمات، تخفیفات دوره ای، برگزاری جشنواره، قرعه کشی و… بازدید موثری را به‌سمت وب سایت، روانه خواهد کرد.
  • در گذشته موضوع مهم این بود که بک لینک ها بتوانند به بیشترین تعداد پیوند ها دستیابی داشته باشند، اما دیگر اینگونه نیست.
  • به عبارت دیگر ، ارزش بک لینک های قدرت بالا، بسیار بیشتر از بک لینک های قدرت پایین است.

کلمات کلیدی چه کلماتی هستند؟ هنگامی‌که در اینترنت به دنبال اطلاعاتی درباره یک مطلب هستید، آن را با چه کلمات… ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. وقتی شروع کردیم با ۱ نفر اما در حال حاضر این سایت توسط ۶ نفر بصورت مستقیم در دفتر میهن وردپرس و چند نفر بصورت دورکاری و آزادکاری مدیریت می‌شود.

سئو Off Page چیست و چطور باید سئو خارجی را بهبود بخشید؟

سایت quora.com از همه محبوب‌تر است، با یک جستجوی ساده در اینترنت به لیست طولانی‌ای از سایت‌های پرسش‌وپاسخ خواهید رسید. انجمن‌های گفتگوی مرتبط با وب‌سایتان را جستجو کنید و پروفایل خود را در آن‌ها ثبت کنید. در گفتگوها شرکت کنید و در ایجاد تاپیک‌ها حضوری فعال داشته باشید.

سئو offpage