سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

اين اشتباه صرفاً منحصر به کار کارفرمايان با کناف نميباشد.اما معمولاٌ شاهديم برخي در گرفتن قيمت از پيمانکاران کناف اين سوال مطرح ميشود سقف کاذب متري چند؟! از نظر مقایسه وزن حاصل از بار مرده سقف کاذب کناف و رابیتس ، سبکی قابل توجه سقف کاذب کناف بدیهی می باشد. از فضای خالی بین سقف اصلی و سقف کاذب میتوان انواع عایق حرارتی و صوتی نصب نمود و لوله های تاسیسات برقی و مکانیکی را عبور داد. سیستم دیوار خارجی آکواپنل، به عنوان ساختار کاملا ایمن در برابر زلزله، راه حل این مشکل است.

به این صورت که علامت تراز یا همان فاصله ارتفاعی سقف کاذب از سقف سازه ای رو به صورت نشانه های رنگی، روی چهار دیوارِ محیط مشخص می قیمت کناف سقف کنیم. شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است. شرکت کی پلاس با استفاده از فناوری های نوین روز دنیا و تولید محصولات با کیفیت تحت لیسانس کناف آلمان، به توسعه و گسترش سطح کیفی صنعت ساختمان سازی نوین در ایران کمک شایانی کرده است. شرکت آکس طرح و ساخت به عنواننماینده رسمی شرکت کی پلاس، تمام خدمات و محصولات این شرکت را به طور گسترده در سطح کشور به هموطنان گرامی ارائه می نماید. سیستم کناف با توجه به هر وضعیت آب و هوایی محصولات مناسب با آن را ارائه می دهد. این نوع پوشش کاري راه حل مناسبی جهت غلبه بر مشکلات اجرایی دیوار زمینه، نظیر ناشاقولی وناصافی دیوار و یا شرایط نامناسب جهت اتصال پرلفیکس (رطوبت، میزان جذب، آلودگی و…) می باشد.

که اين فقط مشکلات متداول اجراي سقف کاذب بود و ديوار نيز اشتباهات متداول مخصوص خود را دارد. اجزای این ساختار همانند ساختار دیوار از پروفیلهای گالوانیزه استاد و رانر برای ستون اصلی و پروفیل های گالوانیزه F47 – U36 – L25 برای سازه تیر می باشد. به طور کلی وقتی تمام تمرکز کارفرما روی پایین آوردن قیمت تمام شده باشد و تمرکز توجه از کیفیت و تجربه و مهارت های مدیریتی و اجرایی پیمانکار برداشته شود ، انتظار کیفیت ، عاقلانه نیست . پخش این گرد و غبار بر روی دیگر وسایل مشکلات زیادی را هنگام تمیزکاری و نظافت خانه به وجود می آورد. صفحات تصفیه کننده هوا و اکوستیک دارای هسته گچی از جنس زئولیت است.

اجرای سقف کاذب کناف بعد از اجرای کف سازی طبقه بالا:

سقف کاذب کناف ، سقف کناف ، اجرای کناف سقف کاذب کناف فروش و اجرا توسط شرکت ایده نو به همراه لیست قیمت تیر 1401

برای اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان باید مراحل این کار را به ترتیب و به درستی انجام دهید تا لازم نباشد که هزینه های بیشتری را برای این کار صرف نمایید. سبک بودن کناف کاری کاهش بار ساختمان است و بین ده تا پانزده برابر از مصالح سنتی سبکتر است. با توجه به این ویژگی می توان مقاومت را در برابر زلزله بالا برد و همچنین اگر ساختمان تخریب شود خطرات جانی کمتری دارد.

نصب لامپ های سقف کناف:

به میزان کافی آب در یک ظرف تمیز ریخته و پودر پرفیلکس را به آرامی روی سطح آن می ریزیم. ( به ازای هر کیسه ۴۰ کیلوگرمی تقریبا با۲۲ لیتر آب مخلوط می شود) مدت ۳/۲ دقیقه گچ های باقی مانده روی سطح آب خیس شده وغرق می شوند سپس با استفاده از دست به آرامی و با همزن مکانیکی با سرعت پایین مخلوط می نماییم. فرصت بکارگیری پس از تهیه خمیر حدود ۳۰ الی ۴۰ دقیقه است بهتر است بتونهکاری پس از اتمام کف سازی انجام شود. نصب و تراز نمودن صفحات روکش دار گچی باید حداکثر تا ۲۰ دقیقه پس از قرارگرفتن چانه ها بر روی زیر کار یا پشت صفحات انجم شود. اما برای اینکه با مشکلات بیشتری در زمان بازسازی مواجه نشوید باید بدانید که اجرای سقف کناف در بازسازی ساختمان چگونه باید صورت گیرد. فضای خالی پشت سقف کاذب، امکان استفاده از انواع عایق حرارتی و صوتی را فراهم نموده و دسترسی به تاسیسات الکتریکی و مکانیکی را میسر می سازد.

برای هماهنگ بودن عناصر موجود در اتاق و فضا از رنگ‌های روتختی با فرش و پرده می‌توان استفاده کرد. مهم‌ترین امر در نورپردازی اجرای کناف است که ظاهر فوق‌العاده‌ای به کار می‌دهد. و حالا سلام ساختمان اینجاست تا اطلاعات تخصصی خودش رو کاملا رایگان و بدون منت در در زمینه­ ی موضوعات بالا، در اختیار شما بذاره. مثل سقف کناف اجرا شده در عکس بالا که توسط آقای حامد شاهدی متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده. البته قیمت سقف کاذب کناف هم موضوع خیلی مهمیه که قبلاً مفصل در موردش صحبت کردیم.

برای عبور آسان تاسیسات مکانیکی و بری در راستای افقی در مرحله تولید برش های H شکل به فواصل هر ۵۰cm یه روی استادها ایجاد شوند. برای این منظور صفحات دارای ویژگی مقاومت در برابر حریق و حریق و رطوبت در یک یا چند لایه توصیه می شود. به میزان کافی آب در یک ظرف تمیز ریخته و پودر گچ را به آرامی روی سطح آن می ریزیم. ملات گچ ساتن به ضخامت ۱ تا ۳ میلیمتر در مدت ۴۰ تا ۸۰ ̜ ۱۰۰ دقیقه روی تمام سطح کار کشیده شود سپس با استفاده از ماله گچ کاری سطح کار پرداخت می شود.

  • بعد از تعیین وضعیت باربر بودن یا باربرنبودن نبشی ها، آویزها را طبق جدول استاندارد در فاصله ای بین 85 الی 110 سانتی متری ازهم اجرا می کند.
  • ماده اصلی گچ ساتن کناف ̜ گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده در سطوح مختلف رسیده است.
  • اگه فاصله ی سقف اصلی تا سقف کاذب کم بود، می­تونین از براکت هایی مانند تصویر زیر، به عنوان آویز، به طور مستقیم برای اتصال سقف اصلی به سقف کاذب استفاده کنین.
  • این سوالی است که ممکن است خیلی از شما کاربران به دنبال آن باشید.

به علاوه، می توان انواع طرحها و نورپردازی ها را بعد از اجرای کناف روی سقف و دیوار ایجاد کرد. کناف سقف یکی از نام آشناترین سقف هایی به شمار می رود که شما چندین بار نام آن را شنیده اید. در واقع این مدل در بین سقف های کاذب قرار می گیرد و می توان از آن به دو شکل متحرک و همچنین ثابت بهره برد. طریقه ساخت آن نیز به صورت اتصال هایی است که به سقف انجام می پذیرد.

در این مرحله باید درز هایی که وجود دارد را بتونه کاری کنید و کاملا بپوشانید تا یک سطح صافی ایجاد کنید. بعد از آن باید از یک لایه ماستیک استفاده کنید تا برای زیرسازی رنگ یک سطح صافی داشته باشید. در مرحله بعدی می توانید با توجه به سلایق خود رنگ های مختلف را انتخاب کنید و پنل خود را رنگ کنید. همانطور که مشاهده کردید نحوه اجرای سقف کاذب کناف بسیار آسان است و نیازی به نیروی کار زیاد ندارد. در اجرای کناف باید حتما به متریال هایی که استفاده می شود توجه زیادی داشت چرا که این متریال ها میزان مقاومت سازه را تعیین می کنند. یکی دیگر از خدمات لوکش دکو آرت ایران در خصوص کناف کاری تهران اجرای طرح های سقف کناف مغازه و فروشگاه میباشد .

مواد تشکیل دهنده‌ی صفحات گچی کناف چیست؟

اگر برش صفحات در عرض های کم (۵ تا ۲۰ سانتی متر)مورد نظر باشد از دستگاه برش نواری استفاده می شود. صفحات روکش داری هستند که گچ آن ها حاوی الیاف فایبرگلاس می باشدکه صفحه روکش دار را دربرابر آتش مقاوم می نماید. صفحات روکش داری هستند که سطح و لبه بلند (طولی) آن ها با مقوای محکمی پوشیده شده است. چوبی ، گچی ، فلزهای رنگارنگ ، شیشه ای ، طلق برجسته ، فلزی و ورق های نازک فلزی روکش دار pvc پی.وی.سی ، آلمینیومی وکامپوزیتی تولید و مورد استفاده قرار بگیرند. پنل‌های سبک که شامل نمای اصلی ( دید مخاطب ) میشود که به عنوان پوشش قرار می گیرد.