قیمت باطری ماشین قیمت باتری کره ای قیمت باتری ایرانی-مستر انرژی پلاس

بهترین، با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین انواع باطری ماشین اعم از صبا باتری و همچین دیگر انواع باتری مانند باتری ups را از باتری ایران دوست خریداری بفرمایید. کافیست جهت خرید باطری ماشین با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. سلام دوست عزیز عمر مفید باتری 2 سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد و موعد هر کدام که زودتر فرا رسد باتری خودروی شما نیاز به تعویض دارد.

باتری 70 آمپر بلند معکوس سوزوکی آرکا باتری

این شرکت در بخش های مختلف اداری، تولید و با بهره گیری از ماشین آلات بروز دنیا توانسته است یکی از تامین کنندگان اصلی باتری شرکت های خودرو سازی همچون ایران خودرو سایپا و ماموت باشد. کارخانه نیرو گستران خراسان در شهر مشهد واقع شده است و در زمینه تولید باتری های خودرویی فعالیت می کند. این شرکت اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بوده و در حال حاضر با تولید حدود پانصد هزار عدد باتری در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت ایران خودرو می‌باشد. صبا باتری توانایی تولید طیف گسترده و وسیعی از باتری های مختلف از ظرفیت 7.5 آمپر ساعت تا 200 آمپر ساعت و همچنین توان تولید 5.2 میلیون دستگاه در سال از نوع باتری های سرب اسید و باتری های سیلد می باشد. باتری های سیلد که نسل جدید تر باتری های خودرویی صباباتری را در برمیگیرند از نام MF که نشان دهنده عدم نیاز این باتری های به مراقبت هستند، استفاده می کنند.

فروش اینترنتی باتری ماشین و باتری UPS

چون من شنیدم که باتری به باتری کردن برای ماشین های خاجی مناسب نیست. بله، باتری یک ماده شیمیایی است و خرابی آن به مروز زمان اتفاق می افتد. اگر شما یک باتری 100 آمپرساعت تهیه نمایید بعد از ماه اول این باتری ظرفیتی معادل 96 تا 97 آمپر ساعت خواهد داشت و حدود 3 تا 4 آمپر ساعت ضعیف تر می گردد. طبیعی است قدرت جریان دهی باتری با عمر بالا بسیار افت کرده و ممکن است به ادوات برقی خودرو آسیب برساند.

باتری 74 آمپر واریان

قیمت باطری ماشین قیمت باتری کره ای قیمت باتری ایرانی-مستر انرژی پلاس

این شرکت محصولات خود را در دو رده خودروهای سواری و خودروهای سنگین تولید می کند. حوزه فعالیت این شرکت به طور خلاصه شامل تحقیق، طراحی و توسعه سامانه‌های تولید انرژی، سیستم‌های ذخیره ساز و خدمات مدیریت مصرف انرژی می‌باشد. هم اکنون این شرکت در تولید باتری های خودرویی و باطری های صنعتی فعالیت می کند. تشخیص خرابی خودرو از نبود برق پشت آمپر و یا مشکلاتی این چنینی سخت نیست، با این حال باید سریعا به تعمیرگاه خودرو بروید و ماشین را به طور کامل بررسی کنید. چرا که ممکن است خرابی باطری به سولفاته شدن و یا تاریخ انقضا آن مربوط باشد و در این شرایط باید حتمادینام خودرو نیز چک شود.

به همین دلیل چون از عمر باتری خودروی شما 2 سال میگذرد حتی با کارکرد کمتر ماشین، این باتری نیاز به تعویض دارد. سلام دوست عزیز باتری اصلی خودروی سمند 66 امپر می باشد و با توجه به نیاز برقی خودروی شما باتری 74 امپر نیز قابل نصب می باشد. اگر بر روی خودرو سیستم نصب کرده اید یا آپن اضافه تری دارید بهتر است باتری 74 آمپر نصب کنید در غیر این صورت همان باتری 66 امپر https://mrenergyplus.com/ کافی می باشد. اگر از خودروی استفاده نمیکنید بهتر است سر باتری منفی را از باتری جدا کنید تا باتری خودرو دیشارژ نشود.

تمامی محصولات فروشگاه اینترنتی تک استارت، دارای تضمين اصالت و سلامت باتری ماشین و 12 ماه گارانتی میباشند. بنابراین عمر خودرو رابطه مستقیم با باتری ماشین شما دارد، به همين دليل اگر به دنبال باتری هستيد که می تواند باعث افزايش عمر خودرو شود ، بايد به سراغ بهترين برندهای باتری خودرو برويد. خیابان ها، بزرگراه ها به دليل زمينهای ناهموار، پیچ و خم های ناگهانی و تیز برای هر وسيله نقليه خطرناک هستند. فقط يک باتری قوی می تواند به وسيله نقليه شما در چنين شرايطی با مقاومت بالا حرکت کند. باتریهای خودرو با فناوری های پيشرفته و طراحی خاصی ساخته شده اند که برای تحمل سخت ترين جاده ها آماده باشند.

باتری خودرو از مهم ترین قطعات خودرو است که وظیفه آن تامین نمودن الکتریسیته مورد نیاز ماشین و بخش های درون آن است، نکته مهم سلامت بودن باتری است که تاثیر به سزایی در عملکرد بقیه بخش های ماشین دارد. در یک نگاه می توان گفت در صورتی که باتری ماشین شما دچار مشکلی شود حتی شما امکان استارت زدن را هم نخواهید داشت. همانطور که میدانید باتری خودرو ها، وسیله ای مصرفی است که دو سال یک بار باید آن را تعویض کنیم. برای انتخاب و خرید آن باید حتماً تحقیق کنیم و از کارشناسان مربوطه استفاده کنیم. در صورتی که سردرگم هستید و نمی دانید کدام باتری مناسب شماست، می توانید همین الان با کارشناسان نوین باتری تماس بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند. در این قسمت لیست قیمت انواع باتری ایرانی و خارجی را میتوانید مشاهده نمایید.

  • کلیه باتری های عرضه شده در این فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده و در آمپرهای مختلف عرضه می شود.
  • این شرکت اولین تولید کننده باتری سیلد کلسیمی در ایران بوده و در حال حاضر با تولید حدود پانصد هزار عدد باتری در سال تامین کننده اصلی باتری مورد نیاز شرکت ایران خودرو می‌باشد.
  • بهترین راه تست باطری استفاده از ولت متر است همان طور که اشاره شد ولتاژ باطری نباید پائیت تر از 12 ولت باشد اگر از 12 پایین تر بود یا باطری نیاز به شارژ دارد و یا باید باطری را تعویض کنید.
  • از جمله وظایف باتری ماشین می‌توان به تامین انرژی مورد نیاز برای استارت موتور و همچنین سیستم روشنایی خودرو اشاره کرد.
  • این دو نوع باتری هریک مزایا و ویژگی‌هایی دارند که یکی را از دیگری برتر می‌سازد.
  • هنگام استارت زدن، خودرو صدای “تق تق” و یا “یک تیک کوچک” می دهد.