قیمت و خرید بخارشوی خانگی کارچر محصولات خانگی ابراهیم

همچنین از توان بالای ۲۰۰۰ واتی برخوردار است که آن را به یکی از پرقدرت‌ترین انواع بخارشوها تبدیل می‌کند. به همین دلیل می‌تواند بخاری با فشار بسیار بالا (تا ۵ بار) ایجاد کند که برای پاکسازی آلودگی‌های مقاوم و میکرب‌زدایی از سطوح بسیار موثر می باشد. این شرکت تولیدکننده انواع لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی مانند چای ساز، اتو، بخارشوی، سماورهای برقی، چرخ خیاطی، غذاساز، ساندویچ ‌ساز و غیره است.

اما در صورتی که بخار شور آماده به کار نباشد و یا در اولین سری استفاده ممکن است به جای خارج شدن بخار حجم بیشتری آب از دستگاه خارج شود . دراین حالت اجازه تمامی این موارد جهت افزایش ایمنی و عمر بیشتر دستگاه بخارشور شماست پس توجه بیشتری را برای شستشو فرش و موکت با بخار مبذول فرمایید. فروش بخارشوی صنعتی فروش بخار شوی صنعتی Desiderio خرید بخار شوی صنعتی Desiderio قیمت دستگاه… فرش و مبلمان • دارای مکنده قوی جهـت خشـک کردن سطـح و عـدم باقـی مانـدن آلـودگی • دارای…

در ضمن هزینه های آوردن کالا داخل کشور خیلی زیاد و سرسام آور هست . شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید و پس از تایید کد تخفیف دریافت نمایید. پنجره‌ها را باز کنید تا رطوبت به راحتی خارج شود و فرش زودتر خشک شود.

  • این دستگاه را می‌توانید برای ضدعفونی سطوح مقاوم به گرما به خصوص در این زمان که همه در تلاشیم تا از ابتلای خود و خانواده مان به ویروس کرونا جلوگیری نماییم در خانه یا مناطق تجاری استفاده کنید.
  • توجه به وزن خالص لوازم جانبی بخارشوی نیز نکته مهمی است که بهتر خواهد به آن https://www.asilbekharid.com/ نیز دقت شود.
  • بخارشوی کنوود عالیه باکیفیت هست و بخار زیادی تولید می کنه.

براساس نیاز خود یک بخارشوی خوب ، با هزینه که در نظر گرفته شده خریداری کنید و کارهای مفید در منزل یا جاهای دیگر جهت تمیز کردن استفاده نمایید. بخارشوی پارس خزر مدل T-Rex پرفروش ترین بخارشوی مکش دار پارس خزر است که در این مقاله معرفی شده و به طور کامل در مورد قابلیت های این بخارشوی توضیح داده شده است. بخارشوی‌‌های دستی کوچک‌تر هستند و حمل کردن آن‌ها بسیار راحت بوده البته این محصولات نسبت به بخارشوی‌‌های سنگین یا هِوی دیوتی قدرت کمتری دارند. بخارشوی‌‌های دستی برای افرادی که می‌خواهند نظافت جزئی و سبک انجام دهند بسیار مناسب هستند. این محصولات ارزان‌تر هستند و حمل کردن آن‌ها بسیار راحت می باشد. نازل شیشه بخارشوی کارشر مناسب برای تمیز کردن پنجره ، آینه ، شیشه و …

مبل‌ها و صندلی‌ها همان چیزهایی هستند که اتاق نشیمن را دنج و راحت می‌کنند و بسیار پرکاربرد هستند. هم راحتی محیط را بیشتر می‌کنند و هم در طراحی فضای داخلی بسیار تاثیرگذارند. برای اطمینان پیدا کردن درباره نگهداری درست و افزایش طول عمر آن‌ها نیاز به تمیز کردن و نظافت منظم آن‌ها دارید. اگر تاکنون بخارشوی خود را انتخاب نکرده‌اید و در فکر خرید آن هستید، بهتر است قبل از خرید، خوب تحقیق کنید.

برای خشک شدن زودتر فرش‌ها، می‌توانید از پنکه استفاده کنید. این محصول به راحتی شیر های آب را تمیز خواهد کرد و حتی لکه ای کوچک بر روی شیر های آب باقی نخواهد گذاشت. این محصول با استفاده از بخار آب تمیز یک منبع طبیعی و قوی برای تمیز کردن ارائه خواهد داد. اگر بخارشوی چند منظوره دارید حتماً از اجزای آن به خوبی مراقبت کنید و در مکانی امن دستگاه را نگهداری کنید. سطحی که قرار است با بخارشوی تمیز شود را باید از قبل جارو کرد. از لحاظ قدرت واقعا عالیه.این برند خوشبختانه برای ایستادن طراحی زیبایی داشته است و برای لوله های این محصول که دو تیکه است جای خاصی در جلوی دستگاه تعبیه کرده است تا شیک بودن محصول را چند برابر کند.

بهترین بخارشوی خانگی کدام است؟ +راهنمای خرید بخارشوی خوب

معمولاً هنگامی که آب را در دستگاه می‌ریزید حدوداً 1 الی 10 دقیقه طول می‌کشد تا بخار تولید شود که اگر از آب گرم استفاده کنید، در مدت زمان کوتاه‌تری این کار انجام خواهد شد. اگرچه تمیز کردن فرش‌های کثیف ممکن است کمی خسته‌کننده باشد، اما خودتان می‌توانید این کار را انجام دهید و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. در اینجا به مزایای استفاده از بخارشوی برای نظافت فرش‌ها و مبل‌ها اشاره می‌کنیم. بهتر است وسایل موجود روی فرش را برداشته و در صورت امکان آنها را به اتاق دیگری انتقال دهید. تمیز کردن با بخار زمانی موثر انجام می شود که همه وسایل کوچک و بزرگ مثل اسباب بازی ها، میز و صندلی ها و مبلمان از اتاق خارج شده و روی فرش یا موکت وسیله ای وجود نداشته باشد. اگر بعضی از مبلمان برای جابجایی بیش از حد سنگین هستند، مربع هایی از فویل یا بلوک های چوبی یا پلاستیکی را در زیر پایه آن ها قرار دهید تا از رطوبت محافظت شوند.

بخار شوی میگل مدل Gst 120

قیمت و خرید بخارشوی خانگی کارچر محصولات خانگی ابراهیم