قیمت و خرید فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 پرفروش ترین فرش ها-فرش شادرخ

لازم به ذکر است که بدانید در گذشته اصطلاحاتی چون شانه و تراکم در فرش ماشینی وجود نداشت چرا که تمام فرش های ماشینی 320 شانه بافته می شدند و تقسیم بندی فرش ها فقط بر اساس معیارهایی چون رنگ و طرح و برند بود. ولی امروزه مهم ترین معیار تقسیم بندی انواع فرش ماشینی، شانه و تراکم است. فرش پارسا 1200 شانه تراکم 3600 در دو رنگبندی – از محصولات جدید کارخانه فرش کاشان با کیفیت بالا و قیمت مناسب . جدید ترین فرش ماشینی 1200 شانه تراکم 3600 مدل خشتی – نقشه خشت تابلو سرمه ای ، به همراه ضمانت نامه کتبی ده ساله ، دارای نشان استاندارد با کیفیت درجه یک . خرید فرش 1200 شانه در بازار نسبت به قیمت کارخانه فرش از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است از این رو می توانید از طریق سایت فرش نگین مشهد هلال فرش خود را مستقیم به قیمت شرکت خریداری کنید.

یعنی در هر متر عرض آن 700 ریشه یا گره بافته شده و فرشی با تراکم 2550 یعنی در هر متر از طول آن تعداد 850 گره کار شده است. متالیک جزو رنگ های گرم است و جزو رنگ های تیره جدید هستند که زیبایی این رنگ زمینه وقتی بالاست که طرح و نقشه آن به صورت 1200 شانه با تراکم 3600 باشد. فرش های 1200 شانه طوسی رنگ افشان و خشتی برای دکوراسیون های مدرنیته امروزی بسیار خریداری می شود. استفاده از رنگ طوسی، تمایل به سازش و سازگاری را ایجاد می کند از این رو امروزه در دکوراسیون کودک از فرش طوسی رنگ ماشینی استفاده می شود. فرش 1200 شانه که به صورت برجسته بافته می شود، قیمتی بالاتر از قیمت 1200 شانه ساده دارد. ضخامت رابطه معکوسی با شانه و تراکم دارد و هرچه شانه و تراکم بالاتر رود، باید در بافت آن الیاف نازک به کار گرفته شود و بدین صورت از ضخامت فرش کم می شود.

  • همان طور که می دانید در این فرش فرورفتگی و برجستگی ها به علت نوع پرداخت فرش قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه دستباف گونه ایجاد می شود.
  • فرش های طرح پتینه 1200 شانه که در مدل های وینتیج و طرح کهنه تولید می شوند، 1200 شانه ساده 8 رنگ، 9 رنگ و 10 رنگ، فرش های 1200 شانه گل برجسته از مدل های این محصولات است.
  • علت نام‌گذاری آن طرح آن است که مانند حوضی است که در وسط قرار گرفته و حاشیه‌های زیبایی در اطراف خود دارد.
  • 3600 تراکم اکرولیک در دو رنگبندی سرمه ای و لاکی صادراتی به قیمت درب کارخانه .
  • در بافت بسیاری از فرش های 1200 شانه از نخ هایباک اکرولیک استفاده می شود.
کناره فرش های 1200 شانه از عرض 50 سانت تا عرض 2 متر بافته می شوند. فرش های 24 متری با عرض 3 در 8 متر، فرش 18 متری با عرض 3.5 در 5 متر و فرش 15 متری با عرض 3 در 5 متر تولید می شوند که این ابعاد جزو فرش های بزرگ پارچه 1200 شانه محسوب می شوند. بافت فرش های نامتقارن، بزرگ پارچه به صورت سفارشی است و به صورت جفت بافته می شود. ارتفاع نخ خاب این بافته ها به دلیل تراکم بالا و تعداد گره های بسیار زیاد، کم است و برای نشان دادن وضوح بیشتر نقشه و نگاره، از ارتفاع نخ خاب این بافته ها کم می کنند. در بافت فرش ماشینی 1200 شانه برای هر ردیف 3 پود استفاده شده است و به دلیل آنکه برای هر دریف 3 پود در نظر گرفته شده است تراکم طولی این بافته ها سه برابر تراکم عرضی آن است.

فرش کد 12001، 1200 شانه گل‌ برجسته

قیمت و خرید فرش 1200 شانه کاشان تراکم 3600 پرفروش ترین فرش ها-فرش شادرخ

این فرش در انواع طرح های کلاسیک مثل طرح افشان یا طرح های فانتزی مثل فرش وینتیج (کهنه نما) با رنگ های متنوع بافته می شود. به همین دلیل برای هر دکوراسیون و مبلمانی می توان یک فرش 1200 شانه خرید کرد. فرش قیطران هم یکی از بهترین تولیدات خطه کاشان است که نظر مشتریان سخت‌پسند را جلب می‌کند. کیفیت بالای الیاف آن در کنار استفاده از ماشین‌آلات مجهز و پیشرفته، تولید محصولی عالی را به دنبال دار‌د. تنوع بالای طرح‌های بی نظیر آن با رنگ‌بندی‌های متنوع و زیبا شاهکاری فوق‌العاده را نمایش می‌دهد. این فرش طبق سازمان استاندارد ملی از جمله فرش‌های استاندارد محسوب می‌شود و تمام مشخصات آن از جنس نخ خاب، نخ پود، تعداد تراکم و شانه و… گرفته تا ابعاد و درجه ارتفاع و… در شناسنامه فرش است.

فرش تافته، 1200 شانه گل‌ برجسته

فرش های تولیدی فرش کاشان همراه با بالاترین کیفیت بافت می باشد. تنوع محصولات فرش را می‌توانید در فروشگاه قالیکده البرز مشاهده کنید، به همین دلیل می‌توان گفت یکی از فرش فروشی‌های معتبر در شهر کرج قالیکده البرز است. با تمام این ویژگی هایی که گفتیم باید بررسی کنیم که این فرش برای چه مکان هایی مناسب است. چرا که صرف معرفی ویژگی های یک فرش نمی تواند راهنمای استفاده از آن باشد.

شما همچنین میتوانید برای انتخاب درست فرش متناسب با دکوراسیون منزل خود و خرید آسانتر از مشاوره کارشناسان ما از طریق تلگرام، واتساپ، اینستا و … برقراری تماس تلفنی با شماره های شرکت بهره مند شوید. شما در مجموعه فرش امیران می توانید تجربه خرید حضوری و خرید اینترنتی فرش را تجربه کنید. دارای تراکم گره۴۴۹۰۰۰۰ می باشد که فرشهای با مرغوب و با کیفیت با این تراکم گره تولید و عرضه می شوند. همچنین این فروشگاه علاوه بر فروش فرش به صورت اینترنتی، این امکان را فراهم ساخته است تا فرش مورد نظر خود را به صورت اقساطی نیز تهیه کنید.

فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه گلبرجسته طرح افشان کرمی