نصب دوربین مداربسته

دوربین های مدار بسته به 4 صورت دام، اسپید دام ، جعبه ای و بولت موجود است. در کنار جعبه سوراخهایی وجود دارد تا سیمها از داخل آنها عبور کنند ولی بهتر است که سیم به وسیله یک لوله پلاستیکی پوشش داده شود تا از نظر ایمنی مشکلی نداشته باشند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم برای نصب دوربین مدار بسته در محیطهای کارگاهی و کارخانههای بهتر است از دروبین مداربسته دیجیتال یا تحت شبکه استفاده کنیم. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که امروزه دوربین های تولید شده ترکیبی از موارد مختلف هستند و بهتر از قبل می توانند تمامی نیازهای کاربران را پوشش دهند. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که حتی با نصب دوربین کوچک در ارتفاع بالاتر میتواند دید بیشتری را برای آن ایجاد کند.

نصاب دزدگیر اماکن در تهران

ممکن است ابزارهای دیگری وجود داشته باشد که نصب آسان دوربین مدار بسته را فراهم می کند، اما فهرست بالا معمولاً مبنای خوبی برای شروع است. در نقشه جای دوربین ها و دیگر اطلاعات به خوبی وجود دارد. نصب دوربین مداربسته به صورت مخفی در همه جای منزل تحت هر شرایطی غیرقانونی است و برای استفاده از آن باید مجوز قانونی داشت. همانطور که میدانید امنیت یکی از ابتداییترین و مهمترین نیازهای جوامع بشری و برای ارتقاء سطح زندگی افراد لازم است. حتما باید بخشی از درآمد را جهت تامین امنیت و حفظ اموال بکار برد و نباید منتظر بود تا اتفاقی رخ بدهد تا ضرورت آن را احساس کنیم.هزینه نصب دوربین مداربسته اول از هرچیز به هدف شما از نصب آن بر میگردد چرا که در انتخاب نوع دوربین مداربسته و دستگاه مدیریت تصویر بسیار موثر است.

بهترین شرکت نصاب دزدگیر اماکن

شاید شما دوربینی در خارج از خانه­تان نصب کرده باشید و شب گذشته یک دزدی در خیابان رخ داده است. از آنجا که در مجتمع های مسکونی افراد زیادی با فرهنگ های مختلفی ساکن هستند و این موضوع موجب بوجود آمدن مشکلاتی می شود. جهت حفاظت و نظارت بر منازل , خانه ها , ویلا , نصاب دزدگیر اماکن در تهران مجتمع های مسکونی و آپارتمانها سیستم های دوربین مدار بسته HDcvi و HDtvi بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. ضبط تصاویر در اماکن عمومی مانند خیابان ها، مجتمع های تجاری و اماکنی که به طور عمومی در آن تردد روزانه بالایی صورت می گیرد، ممنوع نیست. محصول دزدگیر اماکن در بازار ایران با مدل و برند های دزدگیر برای آپارتمان و مغازه بصورت متنوع موجود میباشد که سیستم عملکرد همه آنها تقریبا به یک شکل میباشد و تنها کیفیت و دقت عملکرد آنها متغیر میباشد . این دستگاهها مجهز به امکانات هوشمندی هستند که میتوانند به طور ۲۴ ساعته و یا در بعضی از آنها با تنظیم برای اتفاق آفتادن حالتی تصاویربا ویژگیهای مختلفی را ضبط کنند.

نصاب دوربین مداربسته منزل

از نیمه دوم سال 1990 پلیس دوربین های زیادی را در سطح شهرها بخصوص مراکز عمومی ، مدارس و پروژه های ساختمانی نصب کرد. همسایههای اطراف ساختمانی که دوربین در آن نصب شده است باید از وجود دوربین کاملاً آگاه باشند. مزیت استفاده از دوربین مداربسته تحت شبکه دام پوشش گسترده تر محیط است درحالی که در دوربین مداربسته باکس شما قادر به پوشش تمام زوایا نیستید و همین مورد سبب می شود از این نقاط کور در جهت اهداف خراب کارانه استفاده شود. Identification در این فاصله قطعا قادر به تشخیص هویت فرد و یا خواندن پلاک ماشین هستید. در گذشته رزولوشن دوربین مداربسته را با واحدی به نام تی وی لاین می شناختند که بعد از ورود تکنولوژی های جدید و تغییر نیاز مصرف کنندگان، رزولوشن ها با واحدی به نام مگا پیکسل شناخته می شوند. چرا که باید دوربینهای مناسب نیاز شما را تهیه و آنها را به نحو اصولی و استاندارد نصب کنند.

نصب دوربین مداربسته در تهران

شرکت ها و فروشگاه های بسیاری را میبینیم که هر یک مدعی هستند محصولاتشان شامل دوربین مداربسته یا دستگاه DVR و NVR . این دوربین ها کمک کمی کنند تا سوژه یا خودرو مورد نظر خود را حتی از فاصله های زیاد شناسایی کنید، مسیر حرکت آن را دنبال کرده و با قابلیت بزرگنمایی به خوبی تحت کنترل داشته باشید. در سال 1990 دستگاه های ضبط تصاویر دوربین ها تنها با قابلیت ” ضبط بعد از شناسایی حرکت” وارد بازار شدند که استفاده از دوربین مداربسته را در این کشور بسیار بیشتر کرد.

تا قبل از آن، دستگاه های ضبط تصاویر تا حد زیادی از نظر میزان حجم ذخیره و قابلیت ها بسیار محدود بود. روش ساتا: روش انتقال تصویر ساتا، یک روش انتقال تصاویر از طریق بستر داخلی اینترنت است که توسط شرکت فراگستر ارائه شده است. اینترنت نه تنها نصب دوربین مداربسته را بر روی گوشی ممکن کرده است بلکه فاصله مکانی در اینترنت معنی ندارد. ساختار سیستمی این دوربین ها به گونه ای است که شما می توانید با تنظیم آدرس IP بر روی آن ها، از طریق شبکه یا اینترنت به صورت آنلاین تصاویر ارسال شده از دوربین های مداربسته را دریافت و مشاهده نمایید. مزیت این دوربین ها در مقایسه با دوربین های دام در این است که دوربین بولت از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار است و در مناطق مختلفی از جمله روی سقف و دیوار قابل نصب است درحالی که دوربین دام با هدف پوشش فضاهای وسیع طراحی و تولید شده است.

برای استفاده از سوییچر، دوربینها را به ورودی های مختلف سوییچر وصل کردهو سپس از پورت خروجی سوییچر یک کابل به مانیتور وصل می کنیم.با انتخاب هر کانال تصویر دوربین متصل شده به آن کانال نمایش داده می شودهچنین می توان سوویچر را در حالت اتوماتیک قرار دهیم. برای اینکه بتوان یک سیستم دوربین مدار بسته مناسب را داشته باشیم باید از یک نصاب یا تیم نصب مجربی استفاده کنیم که اولا نیاز ما را به درستی شناسایی کند و دوما به تواناییهای دوربینهای موجود در بازار شناخت داشته باشد. یکی از بزرگترین مزیت های این نوع دوربین، جابجایی آسان آن ها است که باعث شده در مقابل دوربین های سیمی که برای جابجایی نیاز به تغییراتی در طول کابل دارند، برگ برنده را داشته باشد. یکی دیگر از عوامل مهم تاثیرگذار بر هزینه نصب دوربین مداربسته تعداد دوربینهای مورد نیاز برای محل مورد نظر و میزان کیفیت و برند تولید کننده دوربینها است.

نوع دستگاههای مورد نیاز و نحوه نصب آنها بر عهده این افراد هستند که میتواند در هزینههای شما بسیار موثر باشد. از آنجا که نصب دوربین مدار بسته یک فعالیت خدماتی است که باید به درستی، اصولی و استاندارد انجام شود هستند افرادی که برای کاهش هزینههای نصب آن را ناشیانه و غیر استاندارد انجام میدهند. تلفنکنندهی خط ثابت و سیمکارتی: از طریق خط ثابت و سیمکارت بهصورت همزمان برای برقراری ارتباط با مالک با پلیس کمک میگیرد. هر چه فاصله کانونی لنز بیشتر باشد تصویر را کمتر متمرکز میکند و زاویه دید دوربین کمتر خواهد بود.از طرفی در دو دوربین با لنزهای با فاصله کانونی ثابت دوربینی که چیپ تصویر بزرگتری داشته باشد تصویر را با زاویه بیشتری نشان میدهد. قیمت نصب دوربین مداربسته شامل دو هزینه است: ۱- هزینه نصب که شامل نصب فیزیکی دوربین، کابل کشی ، نصب داکت، تنظمات دوربینها و . دیگر تغییر دوربین های تحت شبکه، حذف دستگاه DVR و جایگزینی آن با NVR است که نمونه پیشرفته تر DVR محسوب می شود و امکانات بیشتری با خود به همراه دارد.

هر گونه خرابکاری و فعالیت های فیزیکی خشن برای حذف دوربین از پارکینگ طبقاتی مجازات در پی خواهد داشت. در صورتی که در خانه و محل مورد نظر برای نصب دوربین مداربسته، اشیا و یا تجهیزات خاص و گران قیمتی را نگهداری میکنید، میتوانید با نصب دوربین مناسب، امنیت خود و داراییهایتان را افزایش دهید. امروزه با وجود شرایط نامناسب اقتصادی جامعه که منجر به بیشتر شدن جرائمی مانند سرقت میشود افراد بیشتر از گذشته باید به فکر افزایش امنیت محل زندگی یا کار خود شوند و احساس نیاز به نصب دوربین مداربسته ضروریتر از قدیم است.

همچنین اگر شما از از این تکنولوژی در حال استفاده هستید، اما به مشکلاتی در استفاده آن، برخورد کردید و نیاز به یک تعمیرکار حرفهای دارید، میتوانید همچنان این صفحه را دنبال کنید. مثال های بسیاری وجود دارد که نوارهای ویدئویی سیستم های نظارتی در شناسایی مجرمان موثر واقع شده اند. پنجره ها جایی است که دزدها می توانند از آن وارد منزل شوند اگر هیچ دوربین مدار بسته امنیتی در آن منطقه نباشد امکان سرقت چندین برابر می شود به همین دلیل نصب دوربین های امنیتی کنار یا بالای پنجره ها باید در اولویت باشد این به خصوص زمانی که مناطق تاریک در نزدیکی پنجره های جانبی وجود داشته باشد کار را برای دزدها راحت تر می کند. برای جبران مشکل زاویه دوربین های باکس، امکان تعویض لنز و تغییر زاویه دید را برای کاربران فراهم کرده اند.

شرکت نصب دزدگیر اماکن در تهران

برای رفع این مشکل باید از وسیله ای برای متمرکز کردن نور بر روی چیپ تصویر استفاده شود. با توجه به بالا رفتن قیمت ارز مخصوصا دلار هزینه نصب دوربین مدار بسته یه یک معضل بزرگ برای افراد تبدیل شده است و مردم به دنبال راههایی برای کاهش این هزینهها هستند. اما شرکتها به علت محدودیت های قانونی و امکان ازبین رفتن شهرستان تعهد بیشتری در امر اجرا خواهند داشت. شرکت فرکو ویژن نماینده رسمی محصولات دوربین مدار بسته ای وی تک در ایران است و با قیمت خوب و کیفیت بینظیر سیستم های امنینی و نظارتی را به شما عرضه میدارد. برای مثال وجود دوربین مدار بسته در مهد کودک ها می تونه خیلی مفید باشه . امروزه با افزایش تجهیزات الکترونیکی , و پیشرفت رو به رشد جهان در زمینه امنیت و نظارت, تقاضا برای نصب دوربین مداربسته در منازل افزایش یافته.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از وسایلی که در قدیم ساخت آنها بعید به نظر میرسید، امروزه ساخته میشوند. دوربین مدار بسته روز شامل دوربین هایی می شود که امکان ضبط تصویر در تاریکی راه به همراه ندارند، به همین دلیل هم قیمت ارزان و فروش محدودتری نسبت به دوربین های دید در شب دارند. از معایب دوربین های بی سیم همان طور که در بالا اشاره شد می توان به ناپایداری ارتباط این دوربین ها اشاره کرد به طور مثال اگر در میانه ی راه دیواری بتنی قرار داشته باشد ممکن است اختلالاتی در ارتباط شما بوجود بیاید. در این مطلب با این نوع از لنزها بیشتر آشنا خواهید شد. خدمات کابل کشی مهمترین مرحله در نصب و راه اندازی سیستم امنیتی است. دوربین های مدار بسته سیمی در مقایسه با دوربین های بی سیم امن تر هستند چرا که امکان هک شدن و شنود اطلاعات در میانه راه وجود ندارد.

که امکان تغییر فاصله کانونی و در نتیجه زاویه دید دوربین را از راه دور مهیا میکند. بتدریج برخی از حرفه ها و مشاغل بخصوص آنهایی که بیشتر در معرض سرقت قرار داشتند نیز به دوربین مداربسته روی آوردند. به این وسیله لنز میگویند.لنز دوربینهای مداربسته معمولاً از یک یا چند عدسی تشکیل شده است که با توجه به فاصله کانونی، قسمت مشخصی از تصویر رو به رو را بر روی چیپ تصویر ایجاد میکنند. در مواردی كه آژیر در زمان مشخصی از هر روز به صدا در میآید، احتمالاً خطا مربوط به نور خورشید است؛ شكست نور و تابش آن به داخل سنسورهای تعبیه شده باعث تحریک دستگاه میشود. از دیگر مزایا و اهمیتهای استفاده از دوربین مداربسته ایجاد امنیت اقتصادی است؛ به این معنی که پس از نصب سیستم، نگهداری آنها بسیار آسان بوده و نیاز به جبران خسارت کمی دارد و تنها نیاز است از تمیز بودن دوربینهای خود اطمینان حاصل کنید تا بهترین عملکرد را از سیستم بگیرید.

برای جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی در قطعات و همچنین اختلال در اطلاعات دریافتی از آن باید بهترین محل نصب دوربین مدار بسته را انتخاب کنید تا در معرض نور مستقیم خورشید نباشد، نور مناسب و کافی به آن برسد، مسافت کابل دوربین حفاظتی متناسب با جنس آن باشد و … دزدگیر سیستم اعلام حریق چیست و بهترین سیستم اعلام حریق کدام است؟ اگر قصد خرید این دزدگیر ها را دارید، ولی در این خصوص اطلاعی ندارید می توانید از مشاوران در این زمینه کمک بگیرید. همانطور که گفته شد برای نصب دوربینمدار بسته باید با یک نصاب حرفهای و یک تیم نصب قوی تماس بگیرید.

نصب دوربین مداربسته در کارخانه

اندازه چیپ تصویر دوربینها محدود و کوچک است.این موضوع باعث خواهد شد تصویر تشکیل شده بر روی چیپ تصویر بسیار محدود باشد. بنابراین همیشه سعی کنید در کنار تمرکز روی هزینه نصب روی یک تیم تخصصی و حرفه ای تمرکز کنید. امروزه استفاده از دوربین های مدار بسته برای بسیاری از افراد و سازمان ها در اولویت قرار گرفته است. برای مثال کابلها را به درستی به دیوار نمیبندند و آنها بعد از مدتی شل میشوند و از دیوار جدا میشوند.