پرده زبرا چیست، انواع آن کدام است و چه مزایا و معایبی دارد؟

پرده زبرا چیست، انواع آن کدام است و چه مزایا و معایبی دارد؟

سپس با مشخص کردن اندازه کلی پرده بر روی دیوار، به وسیله متر و به اندازه ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر، از هر دو طرف پرده به سمت داخل، بر روی دیوار با مدادی که در اختیار دارید علامت بگذارید. پس از آن با استفاده از دریل در نقاط علامت گذاری شده سوراخ ایجاد کنید و پایه پرده را توسط رول پلاک‌ها و پیچ‌ها را در آن مناطق نصب کنید. یعنی اینکه در پرده‌های زبرا قبلی پرده‌ها در هر نقطه و ارتفاعی که مدنظرتان باشد سایه و روشن می‌شود اما این نوع پرده برای روشن شدن نیاز به این دارد که تا انتها پایین بیاید. درصورتی‌که نیازی به استفاده از پرده زبرا ندارید، می‌توانید آن‌ها را به صورت کامل جمع کنید و درصورت استفاده مجدد می‌توانید پرده‌ها را باز کنید.

  • را بدون اینکه نیاز داشته باشند باز و بسته کنید طول عمر مفید موتور برقی کاهش vistapardeh پیدا می کند.
  • پرده همانند دیگر المان ها در خانه بر روی دکوراسیون تاثیر مستقیمی دارد در نتیجه هنگام انتخاب آن باید دقت کافی داشت.
  • از این رو قیمت پرده‌های این فروشگاه بسیار مناسب و مقرون به صرفه می‌باشد.
  • به عبارت بهتر امروزه پرده صرفا در منازل و فضاهای خصوصی به کار گرفته نمی شوند.

برند آریا را می توان یکی از بهترین برندهای تولیدکننده پرده زبرا در ایران معرفی کرد که محصولاتی با کیفیت، متنوع و با ضمانت معتبر به بازار عرضه می کند. نصب پرده زبرا به روش سقفی نیز مانند روش دیواری است، در ابتدا ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر به سمت داخل محل اندازه گیری را علامت زده و سوراخ نمایید و بعد پایه سقفی را به سقف پیچ کنید. این در حالی است که پرده شید از یک لایه پارچه ساده یا طرح دار تشکیل شده است. ارزان بودن بعضی از مدل‌های پرده زبرا بدلیل استفاده از پارچه و تور معمولی به همراه متریال ضعیف است که مشتریان را ترغیب به خرید می‌کند. ظاهر پرده زبرا شیک و خاص است که می‌توانید با انتخاب پرده زبرا، نمای منزل خود را خاص جلوه دهید.

پرده زبرا کد 604 سایز One Hundred Eighty × 200 سانتی‌ متر

پس از توجه به این نکات، لازم است از راهنمای نصب پرده زبرا مطلع باشید. برای نصب پرده‌های زبرا ابتدا باید محل نصب پرده را مشخص کنید و با دریل در فواصل اندازه‌گیری شده علامت بگذارید. پس از آن، پایه‌های سقفی و دیواری را روی دیوار به شکل حرف به یکدیگر متصل کرده و پرده‌ها را نصب کنید. از پرفروش ترین پرده‌های فانتزی آشپزخانه می توان به مدل‌های گلدار آن اشاره کرد که هم شامل نقش گل‌های طبیعی و هم شامل نقش‌هایی فانتزی از گل و گیاهان روی پرده زبرا هستند.

پارچه مورد استفاده در پرده زبرا باید چگونه باشد؟

اگر اهل زود بیدار شدن در صبح هستید، انتخاب خوبی برای اتاق خواب نیز محسوب می‌شوند. ده‌ها مدل از بهترین و جدیدترین پرده زبرای اتاق خواب در فروشگاه ویکی دکو موجود است. پرده زبرا برای پذیرایی نیز یک گزینه مناسب برای پوشش پنجره‌های اتاق پذیرایی و مهمان‌خانه است. ده‌ها مدل پرده زبرا با جنس و طرح‌هایی زیبا، فاخر و برازنده مناسب استفاده در پذیرایی منازل تولید و روانه بازار شده است. ویکی دکو نیز به عنوان یکی از مطرح ترین فروشندگان پرده در تهران همیشه مدرن ترین و جدیدترین مدل های پرده زبرای پذیرایی را در فروشگاه و سایت خود در معرض نمایش و ارائه به مشتریان قرار می دهد.

در پایان فراموش نکنید پرده‌ها باید متناسب با دکوراسیون سایر قسمت‌های خانه انتخاب شوند و استفاده از پرده‌های ناهماهنگ سبب ایجاد ظاهری شلخته و غیر حرفه‌ای در خانه و محل کارتان‌ می‌شود. توجه به رنگ‌بندی پرده زبرا می‌تواند خانه‌ شما را متفاوت‌تر از قبل نشان دهد. برای مثال رنگ‌های روشن باعث بزرگ‌تر و رنگ‌های تیره باعث کوچک‌تر دیده شدن فضای منزل‌ شما می‌شوند. چرا که پرده‌های شید به صورت یک دست و یکسره هستند و برای تنظیم نور دلخواهتان چندان کارآمد نخواهند بود.

مدل پرده بسیار رواج یافته است، مخصوصا زوج های جوان از این مدل برای پرده های پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب ها استفاده می کنند اما این تنها کاربرد زبرا نیست. از این مدل برای بهبود دکوراسیون داخلی شرکت ها و ادارات نیز استفاده می کنند. حتی اگر آدم بسیار سخت پسندی هم باشید امکان ندارد دست خالی از خرید پرده زبرا برگردید.

یکی از نکات مهم هنگام خرید پرده، توجه به صاحب اتاق خواب است و کودکان کسانی هستند که معمولا به خواسته ها و سلیقه آنها توجه نمی شود. این کار نه تنها باعث افزایش حس اعتماد به نفس او می شود بلکه حس مسئولیت پذیری او را نیز بالا میبرد. پرده زبرا پذیرایی خود را به درستی انتخاب کرده و با وسایل جانبی مانند مبلمان، کوسن ها، رنگ کاغذ دیواری و فرش ها ست کنید. در ادامه چندین مدل پرده زبرا برای پذیرایی را به شما ارائه میکنیم. امروزه زبرا نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور نیز بسیار محبوب است و برای فضاهای مختلف از جمله پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه استفاده می شود. پردهای زبرا علاوه بر قیمت مناسب ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را تبدیل به یکی از پرفروش ترین پرده های دنیا در سال 2022 کرده است.