کوکوین یا کوینکس؟ -ایران ارز دیجیتال

مجدد به صفحه باز کردن حساب برمیگردیم. کارمزد کوینکس نسبت به بقیه صرافی ها به صرفه تر است یعنی کوینکس نیز همانند دیگر صرافی های ارز دیجیتال مقداری از هزینه ها را به عنوان کارمزد از شما کم می کند. استخر استخراج یک ویژگی فراگیر است ViaBtc برای کاربران در بیشتر از ۱۳۰ کشور جهان خدمات استخراج ارزهای دیجیتال را فراهم می کند. در این صرافی می توان تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کرد. پس از اجباریشدن احراز هویت در صرافی بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، بهعنوان یکی از جایگزینهای اصلی، کاربران ایرانی بیش از پیش در کوینکس ثبتنام کردند.

کوینکس از لحاظ امنیتی مناسب و ایمن است ولی پیشنهاد ما به شما این است که اگر هدف شما سرمایه گذاری بلند مدت و هولد چند ماهه یا چند ساله است از نگه داشتن ارزها در خود صرافی به مدت طولانی بپرهیزید و ارزهای خودتان را در کیف پول های سخت افزاری یا نرم افزاری قرار دهید؛ کوینکس برای افزایش امنیت از یک چهارچوب امنیتی چند گانه استفاده می سایت صرافی کوینکس کند. این سیستم یک سیستم مبادلاتی بسیار امن، پایدار و کارآمد را برای کاربران در سرتاسر جهان ایجاد کرده و افراد مختلف در بستر کوینکس میتوانند اقدام به خرید، فروش و مبادلات ارزهای دیجیتال نمایند. صرافی کوینکس دارای یک پلتفرم ساده برای معاملات ارز دیجیتال به شکلی راحت و امن است. اگرچه کوینکس یک پلتفرم تازه کار محسوب می شود اما برنامه هایی برای توسعه یک صرافی غیرمتمرکز با کمک توکن CET نیز دارد.

کوینکس را میتوان بزرگترین یا حتی تنها صرافی بینالمللی دانست که بهطور رسمی اعلام کرده است میزبان کاربران ساکن ایران است و پاسپورت ایرانی را برای احراز هویت میپذیرد. در کادر زیر باید کد فرستاده شده به ایمیل خود را تایپ کرده و روی (Next) بزنید. مشخص نیست چه تعداد کاربر ایرانی در کوینکس فعالیت میکنند؛ اما با توجه به آمار وبسایت الکسا، این صرافی در ایران رتبه ۸۴ پربازدیدترین وبسایتها را به خود اختصاص داده است و این طور به نظر میرسد که بخش بزرگی از کاربران این صرافی ساکن ایران هستند. کاربران در این بخش می توانند، تقاضای لیست شدن کوین های جدیدی را به کوینکس ارائه دهند. احراز هویت با پاسپورت ایرانی در صرافی های خارجی به مثابه بسته شدن حساب شما می باشد. در ادامه باید یکسری اقدامات برای ایمنسازی حساب خود انجام دهیم تا بتوانیم در صرافی Coinex معامله کنیم و آن احراز هویت است.

با بررسیهای ارزدیجیتال، این مشکل هماکنون رفع شده است؛ اما فیلترینگ این صرافی ادامه دارد. اما انجام معاملات در این صرافی نیازمند احراز هویت نیست. سایر صرافیهای خارجی بهدلیل تحریمهای بینالمللی علیه ایران، از پذیرش کاربران ایرانی امتناع میکنند یا دستکم مدارک ایرانی را برای احراز هویت به رسمیت نمیشناسند. ما در این مطلب راهنمای ورود به سایت کوینکس را قرار میدهیم تا بدون هیچ مشکلی وارد صرافی کوینکس شوید. پس از ورود به اکانت، در گوشه بالا سمت راست روی Account Setting کلیک شود. همچنین طبق گزارشهای کاربران، روز پنجشنبه با فیلترشدن کوینکس برای مدتی کد تأیید پیامکی هم با مشکل مواجه شده بود و بعضی از معاملهگران ساکن ایران نمیتوانستند کد تأیید را برای ورود دریافت کنند. در حالت Cross تمام سرمایه شما در معرض ریسک قرار خواهد گرفت و در حالت Isolated شما میتوانید برای هر پوزیشن ، مقدار دلخواهی از مارجین را اختصاص دهید. مراحل ثبت نام تا اینجا تمام شد.

در پلتفرم CoinEx شما فقط می توانید معاملات کریپتوکارنسی را انجام دهید، که از سایر صرافی های رمزنگاری مانند Poloniex و Binance تقلید می کند. یکی از ویژگی های برتر این صرافی کاربر محور بودن آن می باشد، این صرافی دارای رابط کاربری بسیار کاربردی و روانی است؛ که حداکثر کارایی را برای کاربران به ارمغان می آورد.جهت ثبت نام در صرافی کوینکس کلیک کنید. از آنجایی که در شرایط تحریم به سر میبریم ترجیحاً بهتر است از Google Authenticator استفاده کنیم؛ بنابراین برای استفاده از حساب کاربری صرافی ابتدا باید آتنتیکیتور صرافی کوینکس را فعال کنیم. اپلیکیشن Google Authenticator را میتوانید از «بازار» یا «گوگل پلی» دانلود کنید (اگر از قبل این نرم افزار را دارید نیاز به دانلود مجدد نبوده و کافی است نرم افزار را باز کنید). پس از باز کردن گوگل آتنتیکیتور روی دکمه مثبت انتخاب کنید چرا که یک حساب جدید میخواهیم به نرم افزار اضافه کنیم.