گزارشی از بازار لوازم یدکی: پر از جنس چینی و ایرانی

این شرکت درواقع نمایندگی بسیاری از برند ها در ایران می باشد، استقبال قابل توجه شما عزیزان و کیفیت نا مرغوب قطعات موجود در بازار موجب گرد آوری طیف وسیعی از محصولات در این گروه بازرگانی شده است. این خودروها از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار هستند و در ایران طرفداران زیادی دارند و مورد استقبال مردم هستند. پراید سفری در قسمت جلو کاملاً مشابه پراید معمولی بود و فقط در قسمت عقب از چراغهای جدیدی بهره میبرد؛ اما با وجود تبلیغات رسانهای گسترده برای این خودرو و همینطور برخورداری از صندوق بار جادار، به دلیل کم طرفدار بودن خودروهای استیشن در ایران، پراید سفری با استقبال سردی مواجه شده و تولید آن چند سال بعد و پس از ساخت تعداد اندکی متوقف شد. تمامی سفارشات شما در کمترین زمان ممکن با هماهنگی و ضمانت برای شما ارسال خواهد شد.

سایت فقیهی کار یک فروشگاه آنلاین لوازک یدکی خودرو می باشد و با هدف خرید آسان برای شما عزیزان طراحی شده است. پخش لوازم یدکی خودرو توسط برخی از فروشگاه ها یا وارد کنندگان لوازم یدکی صورت می پذیرد که در جهت رفاه حال مشتریان انجام می شود، در این روش خریدار لوازم یدکی مورد نیاز خود را درب منزل یا تعمیرگاه تحویل می گیرد. همانطور که میدانید خودروها در معرض آسیبهای بسیار زیادی قرار میگیرند و خطراتی نیز این سیستمها را تهدید مینماید. همانطور که می دانید تمامی لوازم یدکی خودرو به ویژه اگر پر کاربرد باشند امکان فرسودگی و خرابی برای آنها وجود دارد، امروز سعی بر این داریم که با چند راهکار ساده بتوانیم بیشتر از پیش با انواع لوازم یدکی خودرو آشنا شویم و حتی بتوانیم آنها را عیب یابی نیز نماییم.

به چند روش می توان لوازم یدکی خودرو را از این شرکت خریداری نمود. امروز قصد داریم درباره انواع لوازم یدکی خودرو برای شما توضیح دهیم، از این رو تعدادی از مهمترین لوازم را مورد نقد و برسی قرار می دهیم. تمیز کننده انژکتور یکی از مهمترین انواع لوازم یدکی خودرو می باشد، وظیفه سیستم انژکتور ترکیب سوخت و هوا با توجه به نسبت لازم و بعد از آن تزریق آن به موتور ماشین می باشد، از این رو می توان گفت نحوه کار سیستم انژکتور شبیه به کاربراتور می باشد اما در کل می توان گفت دقت و حساسیت انژکتور بسیار بالا است و باید به آن رسیدگی کامل شود.

در چند سال گذشته به علت ضیف بودن فناوری ارتباطاتی لوازم یدکی فروشان لوازم یدکی مورد نیاز خود را از کارخانه برند کشور سازنده تامین و به دلیل بی اطلاع بودن خریداران فروشندگان قطعات یدکی قیمتی دلخواه را برای کالاهای مورد تقاضای بازار انتخاب کرده و خریدار هم به علت محدود بودن منابع تامین قطعه انتخاب چندانی برای خرید نداشت امروزه به دلیلی گسترش شبکه های اجتماعی و اگاهی پیدا کردن خریداران از قیمتهای رقابتی باعث حاکم شدن شرایط جدیدی در بازار لوازم یدکی و مصرفی گردیده است. ریاست اتحادیه سازندگان و فروشندگان رادیاتور و گلگیر تهران گفت: با توجه به افزایش بیسابقه قیمت خودرو، شاهد بالارفتن قیمت لوازم یدکی در بازار قطعات جانبی اتومبیل هستیم؛ بازار مربوط به فروش گلگیر و رادیاتور هم از این قائده مستثنی نبوده و با افزایش قیمت ماشین، شاهد بالا رفتن قیمت آنها نیز بودهایم. متفاوت است. نوع خودروی شما، مدل و تیپ آن نیز در تعیین قیمت قطعات یدکی آن، اثرگذار است.

لوازم یدکی ماشین چینی نوع برقی چانگان ایدو نیز در چین با موتور الکتریکی 100 کیلووات موجود است. به یاد داشته باشید که نیروی مورد نیاز برای ترمز خودرو توسط روغن ترمز به لنت ها انتقال می یابد از این رو نوع روغن موتور شما تاثیر زیادی بر روی عملکرد ترمز های اتوموبیل دارد. همانطور که می دانید ترمز گیری ایمن از ملزومات غیر قابل حذف هر خودرویی می باشد و به همین دلیل لازم دیده ایم اول از همه در باره این مورد برای شما بنویسیم. همانطور که اشاره شد، خودروی اچ سی کراس یکی از خودروهای شاسی بلند ساخت کشور چین است که در ایران با همکاری شرکت ایران خودرو مونتاژ و سپس وارد بازار میشود. ذرات رسوب تشکیل شده در مخزن سوخت با ارتعاش خودرو در سوخت شناور می شوند و در طول مسیر در موتور خودرو حرکت می کنند.اینجاست که فیلترینگ اهمیت پیدا می کند.

در تمامی این موارد باید از طریق به کارگیری قطعات یدکی، قطعات و ابزاری تازه و جدید را جایگزین قطعات آسیبدیده و یا خراب کنید تا عملکرد خودروی شما دچار اشکال و نقصان نگردد. تهیه لوازم یدکی اصل به عنوان جایگزین قطعات معیوب از نکات مهمی است که باید حتما هنگام خرید توجه کنید و خریدتان را از فروشگاههای معتبر فیزیکی و آنلاین انجام دهید. این خرید را باید همیشه از فروشگاهها و مجموعههای معتبر انجام دهید تا به این اطمینان دست پیدا کنید که پس از جایگزین کردن این ابزار به جای قطعات آسیبدیده، میتوانید عملکرد مناسبی را از خودروی خود دریافت نمایید. سمند بهعنوان اولین خودرو با برند ملی در سال ۱۳۸۰ به بازار آمد و از امکانات مناسبی در زمان خود بهره میبرد.

لوازم یدکی خودرو

با استفاده از موتور جستجو ای که در بالای صفحه سمت چپ برای شما قرار داده شده است. عده ای از کارشناسان نیز در این روزها کار پخش لوازم یدکی را انجام می دهند، آنها در بازار جستجو می کنند و قطعات خوب و با کیفیت را شناسایی می کنند و تعدادی را میخرند و با افزایش درصدی هزینه برای خودشان به فروش می رسانند، این روش احتمال اورجینال بودن قطعه را بالا می برد اما حتما شامل هزینه هایی گزاف نیز می شود.

لوازم یدکی خودروهای چینی

زمانی که شما در جاده های ناهموار و پست و بلند که از چاله های زیادی هم برخوردار است عبور کنید ممکن است این قسمت از خودروی شما بیشترین آسیب را ببینند به خصوص اگر وزن خودرو شما زیاد باشد. زیرا گاهی ممکن است شما قطعه اصل و با کیفیت خریداری کرده باشید اما به دلیل عدم تجربه تعمیرکار در نصب قطعات، قطعه نصب شده و سایر بخشهای خودرو با مشکل روبرو شوند. مازاد بر این نمونه های فیک و بی کیفیت ممکن است به سایر قطعات داخلی خودروی شما لوازم یدکی ماشین چینی هم لطمه بزنند. لنت ترمز یکی از مهم ترین قسمت های خودرو است که سلامت آن به طور مستقیم بر ایمنی و امنیت سفر تاثیر می گذارد.پدال ترمز قدرت توقف خودرو است. در مرحله بعدی فرمی برای شما قرار داده شده است که اطلاعات خود را در آن ثبت می فرمایید اطلاعاتی مانند، نام، آدرس و … در نتیجه خرید قطعات اصل و اورجینال یکی از نکات بسیار مهمی است که باید در رابطه با خرید قطعه جایگزین برای خودرو خود مورد توجه قرار دهید.

از طرف دیگر لازم است این ابزار و قطعات به نحوی صحیح در جای خود قرار بگیرند تا خودرو بتواند به درستی کار کند. فاکتور دیگری که برای استفاده از لوازم یدکی خودرو وجود دارد این است که کلیه قطعات باید به درستی نصب نشوند. قطعات یدکی مربوط به آینه بغل جک j5 که در بازار موجود هستند شامل آینه بغل خودرو جک، چراغ راهنما آینه بغل راست، چراغ راهنما آینه بغل چپ، شیشه آینه بغل راست و شیشه آینه بغل چپ است.