۱۰ تا از بهترین کتاب های ادبیات آمریکا که هرکس باید بخواند

۱۰ تا از بهترین کتاب های ادبیات آمریکا که هرکس باید بخواند

این کتاب کتابی با مضمون عاشقانه است و در لیست ۱۰۰ رمان برتر جهان قرار دارد. در دسامبر سال ۱۹۳۰ و درست قبل از کریسمس، بیش‌تر مردم شهری به نام گیبسویل در پنسیلوانیا، مشغول رقص و خوش‌گذرانی هستند. در مرکز طبقه‌ی اشرافی اجتماع، جولیان و کارولین انگلیش قرار دارند. اما جولیان در یک لحظه، ناگهان از اجتماع دل می‌کند و وارد قهقرای انزوا و خودتخریب‌گری می‌شود.ملاقات در سامرا یکی از ۱۰۰ رمان برتر جهان است که به فارسی ترجمه نشده است.

معروف‌ترین اثر بزرگ علوی چشم‌هایش است که اولین بار در سال 1330 انتشار یافت. این کتاب نیزعاشقانه‌ای در دل سیاست رقم زده و حوادث روزگار خویش را در قالب یک عشق نهفته در کتاب، نمایان می‌کند. در دهه پنجاه «چشم‌هایش» بر روی مردم و حرکت‌های سیاسی آن دوران تاثیرات فراوانی گذاشته بود. گیله مرد کوچک، همان مرد عاشق مبارزه، همان معلم ادبیات خانه به دوش، با دیدن عسل آذری‌اش داستانی عاشقانه و پر از هیاهو می‌سازد. ماجراها و گفتگوهای بین این زوج عاشق، به قدری زیبا است که هر خواننده‌ای را مجذوب خود خواهد کرد.

داستان دو خواهر یتیم، روت و لوسیل است که تحت سرپرستی اقوام مادر قرار می‌گیرند و بعد خاله‌ی آن‌ها که زنی عجیب و افسرده است. «مریلین رابینسون» نه تنها در آمریکا بلکه در تمام دنیا نویسنده‌ای است که او را به دلیل متانت و قدرت قلمش و توجه به موضوع دموکراسی شناخته‌اند. کتابی که با وجود اینکه جزوه ۱۰۰ رمان برتر جهان است به فارسی ترجمه نشده است.

کتاب هدیه‌ای برای عشاق

2791 کتاب شعر و ترانه کتاب‌های شعر و ترانه به دسته‌های شعر نو فارسی، شعر کلاسیک فارسی، شعر جهان و ترانه تقسیم‌بندی شده است. عامه پسند، داستانی است به زبان طنز، با رگه‌هایی از سبک علمی تخیلی و با چاشنی فلسفه. در طول داستان، جمله‌ها و نقل‌قول‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند ذهن را درگیر کند. همچنین، کتاب عامه پسند و دیگر کتاب‌های چارلز بوکوفسکی، همگی، به شدت تحت تاثیر فضایی هستند که او در آن زندگی می‌کرد. به عبارت دیگر، عریانی حقیقت را می‌توان در تک تک کتاب‌ها و آثار او دید. ما سعی کردیم تا جایی که امکان دارد کتاب‌هایی که به فارسی ترجمه شده‌اند و همچنین به صورت الکترونیکی منتشر شده‌اند را در این یادداشت مشخص کنیم.

نيكلاس بعد از گرفتن اين دستمزد عجيب به مبلغ ٣٠٠٠ دلار، به كلى ماجراى برگ سهام را فراموش كرد تا اينكه ٢ ماه بعد هنگام مطالعه روزنامه، چشمش به قيمت سهام افتاد و ديد سهم ٥٠ سنتى او حالا ١.٩٠ دلار شده است. او تمامى سهامش را يكجا فروخت و سودى بالغ بر ٨٠٠٠ دلار بدست آورد. نيكلاس سال ١٩٥٢ پيشنهاد عجيبى دربرابر دستمزد اجرايش، در كلوپ شبانه از برادران اسميت گرفت. آيدا در كتاب “بام بلند هم چراغى” به تفصيل از زندگى مشترك چهل ساله اش با شاملو مينويسد كه خواندش براى طرفداران اين شاعر بزرگ، خالى از لطف نيست.

این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا به برخی از نمایشنامه‌ها به صورت رایگان دسترسی پیدا کنید. درکل بخوام در مورد این کتاب براتون بگم، اگه این کتاب دارید لازم نیست کتاب دستور زبان نشردریافت رو بخرید چون در یک سطح هستن ولی از لحاظ اولویت بندی باشه کتاب دستور زبان نشردریافت خیلی سطح بالا تری داره. علاوه بر این آزمون ها یک سری آزمون دیگه درس به درس اومده که شما رو برا آزمون های آزمایشی طول سال اماده میکنه و مطمعن باشید بهترین نتیجه رو میتونید از این کتاب بگیرید. در ارتباط با تست ها هم این کتاب 300 تا تست بیشتر نداره و جامع هستش شمارو از هرچی تست تاریخ ادبیات هست، بی نیاز میکنه. نمیشود به معرفی کتاب خوب ایرانی پرداخت و اسمی از این نویسنده نبرد.

دانلود کتاب قحطی عشق

پس از آن نویسندگان آمریکایی آثاری خلق کردند که بسیاری از آن‌ها را می‌توان یک شاهکار ادبی دانست. ما قرار است شما را با بهترین کتاب های ادبیات آمریکا آشنا کنیم. تاکنون چندین فیلم از روی این رمان ساخته شده است که آخرین آن‌ها با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو» در سال ۲۰۱۳ روی پرده سینماهای جهان رفت. قیمت محصولی که قصد خرید آن را داریم معمولا برای ما آدم ها از معیار های مهم خرید است و کتاب هم از این قاعدم مستثنا نیست. همه ما دوست داریم که کتاب بخوانیم و ترجیح می دهیم که این کار را با هزینه کمتری انجام دهیم.

نمیشود از لیست بهترین کتابهای ایرانی حرف زد و به این کتاب نرسید. شخصیت دون کیشوت در این کتاب معرف فردی است خیالاتی و ساده‌دل در جغرافیایی نامعلوم با یک دوجین دشمن فرضی که خود را یک شوالیه می‌بیند که قرار است دنیا را نجات دهد. این کتاب در سال ۱۹۵۳ جایزه بهترین کتاب داستان ملی آمریکا را از آن خود کرد.

کتاب جیبی دستور زبان فارسی خیلی سبز

این موضوع شوک عاطفی بزرگی به هرتزوگ وارد نموده و تا حدودی او را از حالت تعادل سایت فرا کتاب خارج کرده است. این رمان جذاب مخاطب را با خود وارد دنیای اشراف‌زادگان و ثروتمندان انگلیسی در واپسین روزهای قدرت امپراطوری بریتانیا می‌کند. داستان شیفتگی چارلز رایدر نسبت به خانواده‌ی مارچمین و نابودی فزاینده‌ی دنیای اشرافی آن‌ها را روایت می‌کند. داستانی پر از خون و خون‌ریزی درباره‌ی یک گروه از تبهکاران وحشی در جنوب غربی آمریکا.

  • این کتاب تا لحظۀ انتشار این متن ۴۶ بار تجدید چاپ شده که در بازار نشر ایران عدد کم‌نظیری است.
  • بانوگشسب‌نامه حماسه‌ای خوش‌فرجام است که به رشته‌داستان‌های رزمی و پهلوانی عامیانهٔ پایان دوره ساسانی مربوط می‌شود و شرح دلاوریهای بانو گشسپ است.
  • متون ادبی ارائه شده در این دسته، دارای ارزش ادبی و تاریخی بالایی هستند.
  • پدر اسکات وکیل است و در زمان وقوع داستان پرونده‌ مرد سیاه‌پوستی را پذیرفته که متهم است به دختر سفیدپوستی تجاوز کرده است و… مرغ مقلد یا همان مرغ مینا در این کتاب نمادی از معصومیت است.
  • تمام شخصیت‌های داستان به‌نحوی در پشت حقایق قتل زنی به‌نام «جوانا بردن» بهم پیوند می‌خورند که غیرقابل پیش‌بینی است.
  • نقد ادبی سبب می‌شود، در مورد آن اثر داوری کنید، ایده‌ها را از دیدگاه‌های مختلف مورد‌مطالعه قرار دهید و تعیین کنید که آیا آین اثر ادبی ارزش خواندن دارد یا خیر….