قیمت و خرید انواع دیزل ژنراتور صنعتی و نیمه صنعتی

می توان با استفاده از شمع های تابش و سایر عناصر گرمایشی که موتور از جمله هوای ورودی را گرم می کند، بر آن غلبه کرد. ژنراتوری با سایبان صوتی که سایر عناصر را نیز پوشش میدهد، اغلب بهعنوان دیزل ژنراتور بی صدا شناخته میشود. در این قسمت میتوان کنترل تمام قسمت های دیزل ژنراتور را به دست گرفت. این کار باعث میشود جریان الکتریکی زیادی از طریق سیمها به جلو و عقب جریان یابد – چیزی که ما آن را «جریان متناوب» یا «برق AC» مینامیم. دوباره مانند ماشین شما، این گرما توسط یک مایع خنککننده جذب میشود و سپس از طریق یک مبدل حرارتی میگذرد و گرمای خود را معمولاً به هوا یا گاهی اوقات به یک مایع خنککننده ثانویه میریزد. ژنراتور را میتوان نوعی «پمپ الکتریکی» در نظر گرفت که باعث میشود الکتریسیته از طریق سیمها جریان یابد. بررسی سطح خنک کننده برای دیزل ژنراتور به صورت روزانه ضروری است.

2) طبقه بندی با توجه به روش خنک کننده ، دو نوع خنک کننده با آب و هوا وجود دارد. دیزل ژنراتور بر اساس موارد کاربرد رتبهبندیهای مختلفی دارند و چهار رتبه بندی اصلی وجود دارد. سپس آنها را به دو دسته ی سه فاز و تکفاز تقسیم بندی کنید . برای راه اندازی موتور سنکرون اگر استاتور به یک منبع سه فاز وصل شود، موتور به صورت یک موتور القایی عمل کرده و روتور تحت اثر گشتاور القایی شتاب می گیرد. آلترناتور – چندین اندازه دینام قابلیت راه اندازی موتور قابل انتخاب با سیم پیچ های گام 2/3 با راکتانس کم، اعوجاج شکل موج کم با بارهای غیر خطی و قابلیت رفع عیب اتصال کوتاه را ارائه می دهند.

بنابراین نگرانی از بابت آتش سوزی مستقیم از موتور وجود ندارد. معمولاً مقررات ایمنی و بهداشتی در مورد نحوه و مکان سیستمهای اگزوز وجود دارد، بنابراین قبل از نصب دیزل ژنراتور جدید با دقت عمل کنید. در یک کاربرد ژنراتور الکتریکی، دو آهنربای پلاریزه میدان مغناطیسی را تولید میکنند. این ژنراتور بستهبه کاربرد مورد نیاز برای تامین برق، دارای طیف وسیعی از حالتهای عملکردی است. افزایش بار باعث افزایش تلفات در ژنراتور میشود که منجر به افزایش دمای دستگاه میشود. دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه کنید در تمام مدلها حجم هوای مورد نیاز ذکر شده است اما همیشه باید حجم هوای بیشتری را در نظر گرفت. مثلا قطع برق در بیمارستان ها و نبود برق در اتاق عمل باعث به خطر افتادن جان بیمار میشود و یا در مجتمع هاب بزرگ قطعی برق باعث متوقف شدن آسانسور میشود و یا درمناطقی که دسترسی آسان به برق وجود ندارد مثل معادن دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار میگیرد و یا در مواردی که امکان سیم کشی و انتقال برق امکان پذیر نیست مثل کشتی ها و هواپیماها دیزل ژنراتورها بسیار کاربردی و مفید میباشندو حتی در مواقع حوادث غیر مترقبه مثل زلزله و سیل و …

قیمت دیزل ژنراتور

برای استفاده از دیزل ژنراتور در قدرت های بالا ممکن است نیاز به احداث و نصب مخزن سوخت خارجی در کنار ژنراتور باشد. معایب این ژنراتورها این است که وقتی هوا تاریک است، کار نمی کنند و قدرت زیادی تولید نمی نمایند. این معمولاً یک موتور دیزلی است که دقیقاً مانند آن که در یک وسیله نقلیه بزرگ هر چه منبع انرژی مکانیکی بزرگتر باشد، قدرت الکتریکی بیشتری میتواند از «انتهای دیگر» خارج شود، عمل میکند. این صفحه فلزی شاسی نام دارد که در مدل های مختلف و با توجه به نیاز مشتری ساخته میشود. دیزل ژنراتور ترکیبی از یک موتور دیزل با یک ژنراتور الکتریکی برای تولید انرژی الکتریکی است. این ژنراتور انرژی مکانیکی (حرکت) را به برق تبدیل میکند و آن را از طریق کابلهای برق هدایت میکند. در این مقاله از فروشگاه سعدی درباره دیزل ژنراتور توضیح دادیم همراه ما باشید. پایانه های ژنراتور ، نقاطی هستند که صاف بودن و کم نوسان بودن ولتاژ تولیدی ژنراتور را تعیین می کنند.

پیش از اتمام، پمپ های سوخت همچنین مورد تست بنچ قرار می گیرند. خسارت ناشی از سوء استفاده یا غفلت از دیزل ژنراتور ، باید مورد توجه اپراتور قرار گیرد تا از بروز حادثه جلوگیری شود. هنگامی که برق اصلی وجود دارد، اتصال یک ژنراتور در همان زمان باید با کنترلهای خاصی انجام شود تا آنها را به صورت موازی اجرا کنند. دیزل ژنراتور گازوئیلی: اولین و پرمصرف ترین و معروف ترین سوخت ، گازوئیل یا همان دیزلی است که 99.9% دیزل ژنراتور های موجود در بازار بالای 10 کیلووات دارای سوخت مصرفی گازوئیل هستند. 3. نوع و ضخامت ورق به کار رفته در شاسی متناسب با وزن دیزل ژنراتور . تنها عیب این نوع خریداری این است که گاهی قیمت ، بسیار نزدیک به قیمت یک ژنراتور نو است و در صورت وجود مشکل مالی ، بهترین راه انتخاب یک ژنراتور دست دوم با ساعت استفاده کم است. عملکرد ژنراتور با موتور آن شروع می شود.

هر موتوری نیاز به روغنکاری دارد و این کار توسط یک پمپ روغن و مخزن متصل به خود موتور انجام میشود. این مخزن ممکن است در داخل محفظه ژنراتور برای واحدهای کوچکتر یا قابل حمل باشد یا ممکن است یک ساختار خارجی جداگانه برای واحدهای بزرگتر و دائماً نصب شدهباشد. این یک جزء نسبتاً پیچیدهومهم در دیزل ژنراتور است. این قسمتی است که انرژی مکانیکی (چرخش شفت) را از طریق القا به نیروی الکتریکی تبدیل میکند. با چرخش بخش متحرک درون قسمت ثابت میدان مغناطیسی ایجاد شده و از این طریق انرژی الکتریکی بوجود می َآید. این موتور برقی توسط یک باتری تغذیه شدهکه توسط یک شارژر جداگانه یا خود خروجی ژنراتور شارژ میشود.

انواع دیزل ژنراتور

خروجی برحسب اسب بخار، دور در دقیقه، فشار روغن، فشار محل اتصال میل لنگ، و فشار جعبه هوا همراه با مشخصات موتور ثبت و ضبط می شود و با یک گزارش بررسی راه اندازی عرضه می شود. پایانه های استفاده شده ژنراتور برای تمام مشخصات قابل دسترسی است. خرید دیزل ژنراتور به عنوان یکی از تجهیزات اصلی مولد برق در شرایط اضطراری برای صنایع مختلف ضروری است. اما به مانند هر خرید تجاری ، صنعتی عمده دیگر، باید عواملی را پیش از خرید لحاظ نمود و سنجید. اما در سالهای بعد و در تابستان ساکنان عمدتا از کولرهای گازی به عنوان تجهیزات اصلی استفاده کردهاند. کامینز یک شرکت صنایع بزرگ در آمریکا است که در سال 1919 تاسیس شد و به جرات میتوان گفت یکی از غول های بزرگ تولید کننده موتورهای دیزلی در جهان است، این شرکت طراح و تولید کننده موتورهای درون سوز مانند تجهیزات فیلتراسیون و سیستم های تولید برق است.

بدین ترتیب این دستگاه ها ساعت کارکرد بیشتری نسبت به حالت اضطراری و پرایم دارند. جدا از انجام امور مورد نیاز برای بهکارگیری دستگاه در محل مورد نظر شما که شامل کابلکشی، جانمایی و نصب تابلو برق داخلی است، کارشناسان فنی شرکت آبیاران در طی انجام خدمات نصب و راهاندازی دیزل ژنراتور، برای اتصال کابلهای فرمان از ژنراتور به تابلوبرق داخلی و استارت سیستم، اقدام به تحویل دستگاه ژنراتور به خریدار خواهند کرد. چون کیفیت آنها تاثیر مستقیم بر کارایی دستگاه در شرایط جوی مختلف خواهد داشت. در حال حاضر موتور برق دیزلی کوپ از لحاظ کیفیت و کارایی یکی از بهترین ژنراتورهای دیزلی موجود در بازار ایران می باشد. دوره های کوتاه مدت بار کم در حال اجرا هستند و این اجازه را می دهد تا مجموعه با بار کامل یا نزدیک به بار کامل بر یک مبنای منظم آماده شود. ماشین آلات مازاد ، اساسا تجهیزات جدیدی است که به مدت طولانی در فهرست موجودی یک شرکت بوده یا فراتر از نیاز خریدار است و استفاده نمی شوند.

تنها عیب واقعی خرید یک ژنراتور دست دوم این است که توسط فردی دیگر مورد استفاده قرار گرفتهاست. دیزل ژنراتورهای آماده به کار به طور مداوم مورد استفاده قرار نمی گیرند اما رویکردهای مختلفی را می توان برای کاهش مصرف سوخت مورد استفاده قرار داد. برق مداوم مانند توان اصلی است، اما دارای یک بار اساسی است، می تواند به طور مداوم برق یک بار ثابت را تأمین کند، اما توانایی تحمل شرایط اضافه بار یا بارهای متغیر را ندارد.

کاربرد دیزل ژنراتور

به طور خلاصه ، واضح است که یک موتور یا ژنراتور مازاد ، بازسازی شده ، یا دست دوم می تواند به طور معمول ارزش مالی بسیار بیشتری را برای خرید ایجاد کند و دستگاه می بایست همواره مورد پشتیبانی و محافظت قرار بگیرد. کاربرد دیزل ژنراتورها در بیمارستان ها و مراکز حساس: تامین برق اضطراری بیمارستان ها و دیتا سنترها از اهمیت ویژه ای برخورد است زیرا در صورت قطعی برق و عدم تامین آن باعث وارد شدن آسیب های جبران ناپذیری می شود از این رو وجود چند دستگاه مولد برق به صورت همزمان برای این مراکز توصیه می شود.

قبل از خرید یک ژنراتور، باید نحوه عملکرد آن را بدانید.

معمولا قیمت دیزل ژنراتور ثابت نیست و ممکن است با نوسان نرخ بازار، نرخ آن تغییر کند. در صورتی که این قطعه به خوبی کار نکند، ولتاژ تولیدی دستگاه به همراه تغییر سرعت موتور، تغییر خواهد کاراسهند کرد. پس فراموش نکنید اگر دستگاه دیزل ژنراتور کارکرده می خواهید خرید کنید ، قطعا با یک کارشناس خبره مشورت کنید و دستگاهی را خرید کنید که قبلا در شرایط اضطراری کار میکرده است. آلترناتور یکی از مهمترین قسمتهای دیزل ژنراتور میباشد که انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور دیزل را به انرژی الکتریسیته تبدیل میکند. یک مجموعه ژنراتور که گاهی اوقات «ژنست» نامیده میشود، واحدی از تجهیزات است که از یک موتور و یک ژنراتور الکتریکی (آلترناتور) برای تولید انرژی الکتریکی از سوخت ساخته شده است. شرکت بهراد با سی سال سابقه درخشان در حوزه طراحی، تولید و اجرای انواع مختلف سیستم­های برق اضطراری بدون وقفه (یو پی اس) و موتورهای ژنراتور برق با کیفیت و قدرتمند و متشکل از تیم متخصص و حرفه­ای شما را در انتخاب گزینه و تجهیزات مناسب بسته به شرایط مشتری یاری خواهد کرد.

دیزل ژنراتور چیست

در برخی از دیزل ژنراتور های توان بالا و اصطلاحا دائم کار (دیزل هایی که معمولا به صورت مداوم روشن هستند، نه فقط در مواقع اضطراری) سیستم خنک کننده ای هم برای ژنراتور مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از هوشمندانه ترین خریدها ، خرید ژنراتور مازاد با قیمت معقول است. قبل از خرید یک ژنراتور، باید نحوه عملکرد آن را بدانید. بارهای الکتریکی در سیمها با حرکت آن در یک میدان مغناطیسی القا میشود. آهنرباها ممکن است از جمله آهنرباهای دائمی یا الکترومغناطیس به شمار آیند، اما نکته مهم این است که آنها یک میدان مغناطیسی تولید میکنند که موتور عامل چرخش آن است. اما نگران نباشید، در صورتی که خودتان در این امر مهارت و تخصصی ندارید می توانید از یک کارشناس برای این کار کمک بگیرید. این نوع ژنراتور بهعنوان منبع مهم انرژی الکتریسیته در مواقعی که منبع اصلی برق قطع میشود کاربرد مهمی دارد.

توضیح دادیم همراه ما باشید.

موارد مختلفی وجود دارند که میتوانند بر روی قیمت این محصولات اثرگذار باشند که در ادامه مهمترین آنها را برای شما نام خواهیم برد. این قطعات سپس برای تست شدن بررسی و بازسازی به بیرون فرستاده می شوند. در حین بازسازی موتور ، هسته های موتور به طور کامل باز می شوند و تمام قطعات در یک محفظه تمیز می شوند. مهم است که روغن را نیز بررسی کنید، زیرا باید به طور منظم تعویض شود. باک سوخت، لرزه گیر، برد کنترل از دیگر اجزای مهم در دیزل ژنراتورها محسوب میشوند. فیلتر هوا یا Air Filter که هوای داخل دیزل ژنراتور را از ذرات گرد و غبار پاک میکند. سطح روغن در مخزن روانکاو باید هر 8 ساعت کار دیزل ژنراتور چک شود. تنها از روغن و روانكارهاى توصيه شده توسط شركت سازنده و شركت آسان ژنراتور دانیال استفاده نماييد.

با توجه به نیاز مصرف کنندگان در بخش های مختلف مانند کارخانه ها ، آپارتمان های مسکونی ، تجاری و اداری که هر کدام با توجه به نیاز خود احتیاج به برق دارند که همین تقاضای زیاد سبب شده کارخانه های تولید کننده ژنراتور در توان های مختلفی بتناسب با نیاز مصرف کنندگان انواع دیزل ژنراتور را طراحی و تولید کنند. این نوع موتورها تحت فرآیند دقیقی قرار میگیرند که محصول نهایی آن در بسیاری از موارد ، محصولی مانند نمونه اولیه است که یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای صرفه جویی در سرمایه گذاری است. بسیاری از امکانات بیان شده برای کار کردن به برق نیاز دارند که استفاده از ژنراتور این امکان را برای بیمارستانهای صحرایی نیز فراهم میکند. کشتی ها و بسیاری از وسائل نقلیه بزرگ زمینی مانند ماشین های سنگین و نظامی و قطارها نیز از موتور دیزل نه فقط برای تامین برق توسط ژنراتور به حرکت درآمده توسط آنها روشنایی خود را بلکه نیروی محرکه مورد نیاز خود استفاده می کنند.

این ژنراتور همچنین میتواند در یک سایبان با آکوستیک پوشش دادهشود که به طور چشمگیری سطح دسیبل را کاهش میدهد. مشخص کردن مقدار مصرف، یا بهعبارتی میزان برق مورد نیاز گزینه دیگری است که باید پیش از تصمیم به خرید ژنراتور مشخص باشد. تأثیر این نقاط بیشتر در مواردی مشخص می شود که تجهیزات الکترونیکی حساسی مانند کامپیوترها مورد استفاده قرار می گیرند. از این توان می توان برای 7000 ساعت یا بیشتر در سال استفاده کرد. در فروش دیزل ژنراتور ممکن است شاسی و کاور یا اتاقک های عایق صدا نیز ارائه شود.