آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی 100% عملی+ ویژه بازار کار | آموزشگاه آپادانا تبریز

آموزش تعمیرات ecu خودروهای خارجی 100% عملی+ ویژه بازار کار | آموزشگاه آپادانا تبریز واحد کنترل الکترونیکی (ECU) که در خودروها و کامیون‌های امروزی استفاده می‌شود، برای کنترل عملکرد موتور و سایر قطعات استفاده می‌شود. ECU کامپیوتری با تراشه های کامپیوتری از پیش برنامه ریزی شده و قابل برنامه ریزی داخلی است که تفاوت چندانی با یک کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ ندارد. ECU کامپیوتر موتور خودرو برای کارکرد موتور با استفاده از سنسورهای ورودی و اجزای خروجی برای کنترل تمام عملکردهای موتور استفاده می شود.

اولین نفری باشید که نظر می دهید “دوره تعمیرات ایسیو در تبریز”

آموزشگاه پایتخت فناوری یکی از مراکز معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای می باشد که دوره کامل و عملی تعمیر ایسیو ماشین را در کارگاه های مجهز زیر نظر اساتید مجرب برگزار می کند. این کلاس ویژه ورود به بازار کار طراحی شده و کارآموز را تا رسیدن به یک موقعیت شغلی عالی و کسب درآمد همراهی می کند. با ما همراه باشید تا در ادامه با سرفصل های آموزشی، شرایط ثبت نام، زمان برگزاری، نحوه برگزاری دوره و … آشنا شوید. انتخاب آموزشگاه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که برای آموزش تعمیرات ای سی یو باید به آن توجه داشته باشید. آموزش در کارگاه های مجهز، آموزش عملی، بهره مندی از اساتید متخصص، کامل بودن سرفصل های آموزشی، پشتیبانی مناسب، امکان تمرین طی دوره تعمیر ایسیو برخی از ویژگی هایی است که باید پیش از ثبت نام مورد توجه قرار گیرد.

مدرک نمایندگی انستیتو ایزایران

ماشین های پژو 407 که 3 کانکتور 112 پایه دارند نیز از ایسیوهای مدل 6LPB استفاده می کنند. از این مدل ایسیو در خودرو های پژو پارس، سمند و پژو 405 مدل 83 و 82 همچنین پرایدهای تولید شده درسال 82، 83، 85 و 86 استفاده می شود. این مدل از ایسیو در خودرو های پژو پارس مدل های تولید شده در سال 85، 87 و 88 همچنین مدل های 85، 87 و 88 پژو 405 دیده می شود. همچنین در طول دوره، زمان برگزاری آنها همگی بسته به شما دارد و تا زمانی که مبحثی را فرا نگرفتید مباحث بعدی به شما تدریس نخواهد شد تا زمانی که مشکل شما حل شود. به عنوان مثال، یک سنسور در مبدل کاتالیزوری وجود دارد که سطح اکسیژن در سیستم اگزوز را کنترل می کند و مستقیماً به ECU متصل می شود. “مجتمع آموزشی” آپادانا یکی از زیر مجموعه های هولدینگ “ایرکاس” بوده و زیر نظر این سازمان اقدام به فعالیت های علمی و آموزشی در تمامی حوزه ها می نماید.

مدت زمان یادگیری چقدر است؟

این قطعه یکی از قطعات اصلی در خودروهای انژکتوری است که وظیفه کنترل سایر قطعات در خودرو را برعهده دارد. اساساً ECU موتور تزریق سوخت و در موتورهای بنزینی زمان جرقه را به منظور احتراق بهینه تر آن کنترل می کند همچنین این قطعه برای آنکه انژکتورها و سیستم احتراق دقیقاً در زمان صحیح خود فعال شوند با استفاده از سنسور موقعیت میل لنگ موقعیت داخلی موتور را تعیین می کند. همچنین ایسیو خودروهای انژکتوری است به واسطه یک سری کنترلر و میکروچیپ کار تنظیمات خودرو را انجام می دهد. کنترل میزان سوخت، کنترل ایمنی خودرو مثل ABS و ایربگ و بسیاری از موارد دیگر از جمله کارهایی است که ایسیو انجام می دهد. در صورتی که ایسیو خودرو خراب باشد، خودرو مشکلات زیادی پیدا می کند و ممکن است حتی روشن نشود. ایسیو خودرو یکی از قطعات مهم و کاربردی در خودروهای امروزی است که به دلیل ارتباطی که با دیگر سیستم های خودرو دارد بروز مشکل در آن زمینه بروز مشکلات جدی در خودرو را ایجاد می کند.

همانطور که عنوان کردیم برای آموزش تعمیر ECU باید در آموزشگاه تعمیر ایسیو ثبت نام کرده و کلاس ایسیو را شرکت کنید تا مباحث این حوزه را یاد بگیرید. همانطور که در بالاتر عنوان شد آموزش ECU خودرو در مجموعه ما فقط شامل آموزش تعمیرات ایسیو خودرو نیست و شامل 8 دوره دیگر نظیر الکترونیک، مالتی پلکس ایرانی و فرانسه، تعریف سوئیچ و … نیز می باشد. بازار کار تعمیرات ایسیو در کشور به دلیل پیشرفت تکنولوژی ، رفتن به سوی خودروهای انژکتوری ، تخصصی بودن این حوزه ( تعمیرات ECU)  ، کمبود این قطعه ( به دلیل تحریم ها ) و خرابی های بیش از حد آن ، به بازار خوبی تبدیل شده است . به دلیل سنتی بودن مکانیک ها و باطری سازی های کشور ، آموزش تعمیرات ایسیو دچار تحول شده است لذا برآنیم تا با تلفیق تجربه و علم این حوزه از تعمیرات خودرو را به سوی تخصصی و اصولی تر شدن پیش ببریم . شما با شرکت در دوره آموزش تعمیرات ای سی یو ECU تمام مراحل و کارکرد خودرو را با جزئیات کامل یاد می‌گیرید. سوخت خودرو یا بنزین از طریق پمپ بنزین به طرف موتور خودرو پمپاژ می‌شود و از اگزوز خودرو گازی که از سوختن بنزین به وجود می‌آید، خارج می‌شود.

  • دوره تعمیرات ECU در پارسیان صنعت خودرو در 10 جلسه تئوری و 6 جلسه عملی تدریس می شود .
  • از آن جایی که خرابی ایسیو می تواند راندمان موتور را با درصد قابل توجهی کاهش دهد، لازم است از دستگاه دیاگ برای عیب یابی و تعمیر ایسیو استفاده شود.
  • اموزش ایسیو پژو 405 ، پراید ، پژو 206 ، آسیا پرشیا ، آسیا تیبا ، اموزش ECU رانا و دنا ، نیسان ، سمند و اموزش تعمیرات EBS ، عیب یابی و تعمیر تمام مدارهای برد ایسیو اموزش داده می شود.
  • مهارت در تبدیل ایسیو خودروها به یکدیگر، توانایی کار با دیاگ، توانایی نقشه کشی و نقشه خوانی ایسیوها، مهارت در فلش، ، توانایی تعمیر ایسیوهای خاموش دانلود و تبدیل کردن ایسیوها ؛ از جمله دیگر مهارت هایی است که تعمیرکار ecu  باید با آن آشنا باشد.