آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه های PDf سریع آسان | zabannew

این در صورتی است که برای مهارت شنیداری و گفتاری خود تلاش نمی کنند. در حقیقت ضعف آن های درک لغات و جملات از طریق قوه شنوایی است. از این رو موسیقی می تواند ذهن شما را آماده شنیدن و فهمیدن کند. علاوه بر این، شما با شکل صحیح تلفظ لغات و استرس های لازم در جملات آشنا خواهید شد. کلاس‌های آنلاین زبان انگلیسی با همان متد World English و ۳ روز در هفته در پلتفرم Skyroom و Google Meet برگزار می شود. طول دوره و مدت زمان کلاس‌ها مثل دوره‌های خضوری به صورت ۳ روز در هفته و ترم‌های یکماه و نیمه می‌باشد.

سطح ۱ بخش ۱

آموزش صفر تا صد زبان انگلیسی با 32 درس رایگان +جزوه های PDf سریع آسان | zabannew

از تمام نکاتی شاید شما باید بیش ۲۰ ترم به سر کلاس بروید تا تمام این ۶۵ درس به شما آموزش داده شود (هر ترم ۲۰ جلسه است) و هزینه بیشتری نسبت به کلاس آنلاین باید پرداخت کنید. یادتان باشد کلاس فقط یک بار فرصت یادگیری به شما می‌دهد، اما با پکیج آموزشی شما می‌توانید هر چند باری که می‌خواهید آن را دوره کنید. یعنی به صورت ریز و کامل تمام نکات زبان انگلیسی را آموزش می‌دهیم. تمام نکاتی که مربوط به لغت، گرامر، اسپیکینگ، لسنینگ و رایتینگ و فونتیک می‌شود در این آموزش تدریس شده است. منابع graded آن دسته از منابع هستند که با هدف آموزش زبان گردآوری شده‌‎اند. از آنجا که اینگونه منابع سطح و هدف آموزشی مشخص دارند، به‌خصوص در سطوح پایین‌تر، عمده منابع آموزشی شما را تشکیل می‌دهند.

  • در این دوره‌ها معمولا مهارت‌های مختلف زبان انگلیسی مثل ریدینگ، اسپیکینگ، رایتینگ و لیسینگ به طور موازی و همراه با هم آموزش داده می‌شوند.
  • در حقیقت ضعف آن های درک لغات و جملات از طریق قوه شنوایی است.
  • توی این جمله to و by حروف اضافه ما هستن که مکان و روش انجام کار رو بیان میکنن.
  • همچنین می توانید مفهوم تکرار را به روال کلاسی خود تعمیم دهید.

اگر هر کلاس را با سلامی مانند «سلام، خوبی؟» شروع کنید، دانش‌آموزان به سرعت با پاسخ دادن به این سلام و استفاده از آن راحت می‌شوند. زیرا شما می توانید شکل تلفظ صحیح کلمات را نیز در جلوی هر کلمه ببینید و از طرفی می توانید با مترادف های مختلف آن کلمه نیز آشنایی پیدا کنید. مزیت دیگری که به کارگیری از دیکشنری دارد آشنایی با جملات مختلف و حالات مختلفی است که آن کلمه در آن استفاده شده است. به خاطر سپردن معنی کلمات بسیار ساده تر است اگر بدانید آنها چه معنی می دهند و به چه صورت در جمله مورد استفاده قرار می گیرند. برای شروع کار احتمال دارد تلفظ نادرست شما کمی شما را آزار دهد اما بعد از مدتی می توانید با مراجعه به موقع به دیکشنری همراه خود، اشتباهات تلفظی خود را نیز برطرف کنید.

چند کتاب عالی برای یادگیری زبان انگلیسی

با گوش دادن بیشتر ، می توانید واژگان و دستور زبان مفیدی را بیاموزید یا حتی آنها را به ذهن خود راهنما بسپارید. کتاب های درسی برای آموزش دستور زبان و واژگان بسیار مفید هستند ، اما احتمال دارد در انجام مکالمه چندان کمک کننده نباشند. زیر نویس انگلیسی این گونه فیلم ها باعث می شود که شما شکل صحیح نوشتاری هر یک از کلماتی را که در مکالمه استفاده می شود را نیز ببینید و این کار به مهارت نوشتاری شما نیز کمک می کند. یکی از مزیت های تماشای فیلم های انگلیسی زبان این است که شما از گوش کردن طولانی مدت خسته نخواهید شد و پیگیری داستانی خاص برای شما لذت بخش است. اگر می توانید یک فرد انگلیسی زبان را در اطراف خود پیدا کنید و در طول روز چند دقیقه ای را با او به انگلیسی صحبت کردن بپردازید.

این امکان نیز در مکتب‌خونه فراهم شده است که زبان‌آموزها نظر خود را در مورد کیفیت محتوا و نحوه برگزاری دوره بیان کنند. بنابراین زبان‌آموز این فرصت را در اختیار دارد که قبل از شرکت در دوره‌های آموزش آنلاین زبان انگلیسی مکتب‌خونه به راحتی تنها با بررسی نظر زبان‌آموزها از کیفیت آن دوره اطمینان حاصل کند. برنامه‌ریزی روزانه یکی از چالش‌ برانگیزترین کارهایی  است که انسان در قرن جدید با آن روبرو شده است. در حقیقیت هر کسی که بتواند بهتر زمان را مدیریت کند برنده است. به دلیل بار سنگین ترافیک در شهرهای بزرگ، جابجایی در شهر به سادگی گذشته نیست و این مساله هر سال بغرنج‌تر هم می‌شود.

گوش دهید و پاسخ دهید ، نه گوش دهید و تکرار کنید