منبع تغذیه کامپیوتر پاور

کوچک‌ترین ترانسفورماتور به‌عنوان عایق مدولاسیون پهنای باند استفاده می‌شود و علاوه بر این که از آسیب دیدن آن جلوگیری می‌کند، مانع تداخل آن با سایر ولتاژهای ایجادشده در پاور نیز می‌شود. فلسفه وجود سیستم حفاظتی در طراحی پاور کامپیوتر، خاموش شدن آن در هنگام بروز مشکل است. در صورت وجود هرگونه سوال می‌توانید با کارشناسان متخصص رها تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را به شما عرضه نمایند.

فرم فاکتور و تنظیمات کابل کشی

به طور کلی، سیستم های پیچیده تر برای اجرا به قدرت بیشتری نیاز دارند. یک دسکتاپ با یک سیستم خنک کننده مایع سفارشی، یک مادربرد سطح بالا و دو پردازنده گرافیکی نسبت به یک سیستم ساده تر به منبع تغذیه کامپیوتری با وات بالاتر نیاز دارد. بهترین راه برای اینکه  چگونه مدل پاور کامپیوتر را بفهمیم ، این است که صفحه کامپیوتر را باز کنید و به دنبال برچسبی روی آن باشید که اطلاعات مهم مربوط به PSU شما را ارائه می‌دهد ، که شامل نام ، شماره و منبع تغذیه PSU است. برچسب در هر PSU وجود دارد و بسته به سازنده ، در طرفین یا بالای آن قابل مشاهده است.

قیمت پاور کامپیوتر گیمینگ

برخی از وسایل الکترونیکی مانند لب تاپ های امروزی می توانند از هر دو این روش ها استفاده کنند. دلیل اینکه تاکید داریم لپ تاپ های امروزی به این دلیل است که لپ تاپ های امروزی از باتری های سرخود استفاده می کنند. باتری لپ تاپ های قدیمی، توانایی جدا شدن از لپ تاپ را داشتن و قابل تعویض بودند. طول عمر یکی از مهم‌ترین موضوعاتی‌ست که در زمان انتخاب و خرید پاور کامپیوتر باید به آن توجه کنید. اکثر این PSU ها از نمای بیرونی مشکی استفاده می‌کنند و دارای چندین کابل از جمله کابل PCI-E هستند که برای کارت‌های گرافیک استفاده می‌شود. اما منبع تغذیه سفارشی ، سبک‌تر است و بدنه آنها معمولاً از آلومینیوم براق تشکیل شده است ، همانطور که در رایانه‌های شخصی از پیش ساخته Dell یا HP مشاهده می‌کنید.

پاور گیمینگ گرین توسط شرکت ایرانی پردیس صنعت سیاره سبز تولید می‌شود. برخی از مدل‌های پاور گرین به عنوان پاور گیمینگ برای بازی‌های نیمه حرفه‌ای مناسب هستند. سری ES این شرکت با راندمان بالای (۸۵ درصد) یکی از بهترین پاورهای این شرکت است. به طور کلی، سیستم‌هایی که به یک پاور ۴۰۰ وات یا پایین‌تر نیاز دارند، اجزای کافی برای تعداد زیادی کابل برق را ندارند.

  • در بیشتر پاورهای کامپیوترهای دسکتاپ از یک سوئیچ برای ایزوله کردن قطعات تأمین‌کننده الکتریسیته و همچنین یک فن برای خنک کردن سیستم و پایین نگه‌داشتن دمای آن استفاده می‌شود؛ البته برخی از پاورها فاقد فن هستند (یا نیازی به آن ندارند).
  • دلیل انجام کار توسط ترانزیستورهای اثر میدان این است که قسمتی از پاور که جریان ورودی اصلی را به جریان ۱۲ ولت تبدیل می‌کند، در حقیقت یک ترانسفورماتور است.
  • به عنوان مثال، مادربرد، RAM ، CPU ، هارد دیسک ، درایوهای دیسک و اکثر کارت‌های ویدئویی (اگر رایانه دارای یکی باشد) همگی از منبع تغذیه برق می‌گیرند.
  • اجازه دهید ابتدا ببینیم چرا نمی‌توانیم کامپیوتر را مستقیماً به پریزهای برق متصل کنیم.
  • نخستین حلقه سیم مورداستفاده در اتصال پاور لازم و اجباری ۱۲ ولت ATX نسخه ۲.۴ است.
اگر عاشق کامپیوتر هستید و می خواهید کامپیوتر را به صورت ساده و کاربردی بیاموزیدجای درستی امده اید ما در پی سی مکتب کامپیوتر را به زبان ساده به شما اموزش می دهیم. OVP- OPP- SCP- OCP- UVP- OTP- SIP محافظت در برابر جریان بیش از حد، پایین تر از حد مجاز، ولتاژ بیش از حد، بار بیش از حد، دمای بیش از حد و مدار کوتاه اشاره کرد. دومین مرحله به فیلترینگ پاور مربوط می‌شود که پیچیدگی بیشتری دارد؛ اما اساساً در همین مرحله همین کار انجام می‌شود. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. – نام کارخانه تولید کننده به همراه علامت تجاری آن،  بر روی برچسب درج شده باشد. ۲ ) حداقل دارای استاندارد CE باشد و علامت آن برروی برچسب نصب شده، درج شده باشد.

منبع تغذیه کامپیوتر پاور