طرح خانه سالمندان به همراه فایل های اتوکد از پلان های ترسیمی کامل و تصاویر دانلود رایگان | memarinavaz

طرح خانه سالمندان به همراه فایل های اتوکد از پلان های ترسیمی کامل و تصاویر دانلود رایگان | memarinavaz

اگر به دنبال چنین پروژه کامل خانه سالمندان می گردید دانلود این پروژه را پیشنهاد می کنیم. این پروژه کامل خانه سالمندان برای نخسین بار و به طور اختصاصی، توسط فروشگاه معماری دیسامگ و در قالب فایل اتوکدی، تری دی مکس، رندر، پوستر و PSD لایه‌باز تهیه و تدوین شده است و هم اکنون در اختیار شما عزیزان قرار دارد. شما با خرید و دانلود پروژه خانه سالمندان پیش‌رو یکی از بهترین نمونه‌های پروژه معماری خانه سالمندان را در دست خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک پروژه معماری مستقل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در این قسمت فایل اتوکدی خانه سالمندان را تحت عنوان دانلود پلان کامل خانه سالمندان dwg ارائه دادیم. پلان ارائه شده در این بخش دارای استاندردها و ضوابطی است که باید در طراحی معماری خانه سالمندان رعایت شود.

  • در این فضاها باید امکانات ورزشی وتقریحی متناسب با شرایط سنی و جسمی برای افراد فراهم باشد.
  • طراحی خانه سالمندان به صورت فایل اتوکد می باشد که در ۳ طبقه طراحی شده و دارای نمای زیبا از پروژه مورد نظر است.
  • پلان ارائه شده در این بخش دارای ضوابط و استانداردهای است که باید در طراحی خانه سالمندان رعایت شود , همچنین نقشه های طراحی شده در این بخش به صورت کاملا اجرای و با نرم افزار اتوکد (۲۰۰۴ dwg) و دارای تمامی پلان طبقات و نما و برش فنداسیون و تیر ریزی طبقات همراه با ذکر ریزفضاهای هرکدام از طبقات می باشد.
  • با توجه به موارد ذکر شده و با توجه به ابعاد هر یک از تجهیزات از قبیل تخت، کمد، مبل و….
  • سه بعدی حرفه ای ، برش و نماهای این پروژه به طور کامل در داخل محصول قرار داده شده است.

در طراحی پروژه خانه سالمندان فضاهای باز، بسته و نیمه باز به خوبی با یکدیگر تلفیق شده اند تا حس سردرگمی و ناامنی در سالمندان ایجاد نشود و بتوانند به خوبی با محیط ارتباط برقرار کنند. سایت پروژه نیز توسط فضای سبزبه خوبی طبیعت و آرامش آن را وارد زندگی سالمندان نموده است. پروژه کامل خانه سالمندان که تمامی مدارک و جزئیات را همراه داشته باشد، می تواند خبر خوبی برای دانشجویانی باشد که به دنبال طراحی این کاربری هستند. با توجه به اینکه قشری آسیب پذیر از نظر جسمی و روحی در این مکان قرار دارند، بنابراین باید موارد ویژه ای برای این مکان در نظر گرفته شود. پروژه معماری خانه سالمندان ارائه شده در این بخش نمونه ای زیبا و استاندارد است که همه مدارک لازم برای ارائه نیز در آن وجود دارد.

مدارک همراه طرح معماری خانه سالمندان

پروژه ارائه شده در این بخش نیز شامل پروژه کامل خانه سالمندان با طراحی عالی است که در ادامه با جزئیات آن بیشتر آشنا خواهید شد. شما با دانلود پلان کامل خانه سالمندان .dwg مجموعه ای کامل از پلان تمامی طبقات را خواهید داشت که شامل ۲۵ شیت کامل می باشد. پروژه پیش روی شما تعت عنوان نقشه های طراحی خانه سالمندان_ dwg در ۲۵ شیت که همراه با دتائیل های اجرای آماده گردیده است .

پاورپوینت معماری داخلی

پلان ارائه شده در این بخش دارای ضوابط و استانداردهای است که باید در طراحی خانه سالمندان رعایت شود , پروژه خانه سالمندان همچنین نقشه های طراحی شده در این بخش به صورت کاملا اجرای و با نرم افزار اتوکد (۲۰۰۴ dwg) و دارای تمامی پلان طبقات و نما و برش فنداسیون و تیر ریزی طبقات همراه با ذکر ریزفضاهای هرکدام از طبقات می باشد. در ادامه همین پست لیست نقشه ها و ریز فضاها را به طور کامل می توانید مشاهده کنید. درطراحی این پروژه علاوه بر پاسخگویی به نیازهای کاربران، سعی شده است به مسائل زیبایی شناختی نیز توجه شود. پلان خانه سالمندان از ترکیب خطوط منحنی ،نرم و ساده در راستای ایجاد حس آرامش و درک بهتر فضا درکاربران طراحی شده است. حجم بنا به صورت لایه هایی طراحی شده است که برگرفته از خطوط و لایه های تو در تو موجود در طبیعت با رویکرد پایدار است به طوریکه با قرارگیری تراس و گیاهان سبز در طبقات این حس به خوبی به کاربر منتقل می‌شود.

از مفاهیمی که در این بنا به خوبی رعایت شده درون­گرایی است به این معنی که در سطوح خارجی کم سرو صدا تر است و معماری به داخل حیاط رو کرده است. استفاده واژه خانه به جای اتاق از دیگر مفاهیمی است که در خوانسار وجود دارد و به این دلیل است که در اتاق تمامی فعالیت ­های خانه رخ می ­دهد. در معماری خوانسار اتاق­ ها (خانه ­ها) از طریق فضای نیمه باز به حیاط می ­رسند و قابلیت سرهم شدن را نیز دارند. این موارد و نکات در معماری واحد ­های سکونتی این ساختمان نیز رعایت شده­ اند.