خدمات سئو سایت به سبک وب‌رمز بالاتر از رقبا دیده شوید

با استفاده از این سایت ها، می توانید به جدیدترین مطالب مربوط به سئو دسترسی داشته باشید. اگر جز افرادی هستید که سایت دارید یا می خواهید سایت داشته باشید و در گوگل دیده شوید، باید به آموزش سئو اهمیت دهید. سئو به شما کمک می کند تا مشتری های بیشتری از طریق گوگل جذب کنید و میزان فروش خود را افزایش دهید.

در پاسخ به سوال چطور سئو سایت را بالا ببریم؟ می توان به بهینه کردن عنوان و توضیحات متا اشاره کرد. پس از سرچ یک موضوع توسط کاربر در گوگل، اولین چیزی که در نتایج نظر او را به خود جلب می کند، عنوان مطالب و متا دیسکریپشن آن است. انتخاب یک عنوان درست و بهینه نوشتن توضیحات متا، از جمله تکنیک های بالا بردن رنک سایت است. عنوان کوتاه و جذاب برای محتواهای خود استفاده کنید؛ زیرا کوتاه بودن عنوان ها تاثیر بسزایی در رتبه بندی شما برای کلمات کلیدی دارد. در محتوا ” چگونه تیتر جذاب بنویسیم؟ ” به صورت کامل نحوه نوشتن عناوین و تیترهای جذاب را گفته ایم.

نوشتن برای موتورهای جستجو به معنای تنظیم متن‌های بی‌معنی، تزریق بی‌خاصیت کلمات کلیدی در متن‌ها، ارائه‌ی لینک‌های بدون کاربرد، وادار کردن کاربران به کلیک و کارهایی از این دست بود. بالاخره رسیدیم به یکی از مهمترین الگوریتم های گوگل که اگر به اندازه پاندا مهم نباشه، کمتر از آن هم نیست. الگوریتم پنگوئن یا Penguin که آمده تا کاری را که پاندا شروع کرده تمام کند. پاندا تمرکزش روی لینک و بیشتر محتوا بود و پنگوئن تمرکز کامل روی لینک و اسپم آن دارد. این الگوریتم زمانی ارائه شد که کارکنان گوگل موجه شدند که خیلی از سایت های نتایج اول، محتوا با کیفیتی ندارند و صرفا به خاطر اسپم بک لینک در رتبه های اول هستند.

این امر یکی از مهم ترین کار هایی که برای افزایش سرعت سایت در آموزش سئو 0 ت 100 با آن آشنا می شوید. کدهای سایت یکی از مهم ترین مسائل برای افزایش سرعت سایت ها هستند. امروزه سرعت‌ سایت‌ یکی از مهم‌ ترین فاکتور ‌ها برای رتبه گرفتن از گوگل است، که برای افزایش آن بیش از پیش باید به رعایت قوانین و استانداردهای سئو تکنیکال نیاز داریم. از این رو در دوره آموزش سئو 0 تا 100 با این موضوعات آشنا می‌شوید.

بک لینک، به لینکی گفته می شود که از یک سایت به سایت دیگر داده می شود. به عبارت دیگر، لینک های ورودی از وب سایت های دیگر به سایت شما، بک لینک نامیده می شوند. با استفاده از بک لینک ها می توان رتبه وب سایت و سئوی خارجی را بهبود بخشید.

الگوریتم کافئین که وارد گوگل شد یک تحول بزرگ در گوگل و سئو سایت بوجود آورد و گوگل هم با کافئین، اهمیتش به محتواهای تازه بیشتر شد. از این به بعد دیگر جدید و تازه بودن یک محتوا برای رتبه گرفتن آن مهم بود و محتواهای قدیمی که بروزرسانی نمی شدند دیگر جایی در موتور جست و جو نداشتند. نردبان قصد دارد به شکلی حرفه‌ای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. می‌خواهیم با طراحی وب‌سایت‌های کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفه‌ای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم. امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود.

این جریمه‌ها گاهی بسیار سنگین بوده و حتی باعث حذف شدن کل سایت از صفحات SERP می‌شوند. شاید شما هم دقت کرده باشید که با جستجو یک عبارت در کامپیوتر و در موبایل با نتایج متفاوتی رو به روی می‌شویم. در واقع گوگل دو فهرست (ایندکس) متفاوت یکی برای کاربران کامپیوتر و یکی هم برای کاربران موبایل دارد.

به ‌نظر می ‌رسد که به ‌روزرسانی Google Medic به‌ طور نامتناسبی بر وب‌ سایت‌های پزشکی و همچنین سایر وب ‌سایت‌هایی که با تصمیمات بالقوه تغییر زندگی (مالی، حقوق، آموزش) مرتبط هستند، تأثیر می‌گذارد. برخی از سئوکارها استخدام نویسندگان خبره را برای اعتبار بخشیدن به وب سایت خود پیشنهاد می کنند، برخی دیگر ادعا می کنند راه حل در ایجاد نهادهایی برای برند شما است. اگر بخواهیم به حقایق پایبند باشیم، تنها راه قابل اعتماد برای افزایش اعتبار وب سایت شما، رشد پروفایل بک لینک شماست. یک رویکرد کارآمد، استفاده از ابزار تحقیق بک لینک است مانند SEO SpyGlass و قرض گرفتن ایده های بک لینک از رقبای خود است. SEO SpyGlass به شما امکان می دهد شکاف بک لینک بین وب سایت خود و وب سایت های رقبای خود را پیدا کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار