خرید دستبند مردانه چرم، دستبند مهره ای و دستبند مردانه زنجیری | hsaatchi

درست زمانی که بشر یاد گرفته بود که چگونه از پوست حیوانات برای ساختن پوشش برای بدن و گالري طلاي ساعتچي پاهایش استفاده کند. البته، در آن زمان هنوز توانایی و دانش دباغی کردن را نداشتند که بتوانند زیورآلات و پوششی ظریف و زیبا را طراحی کنند. شواهد آن را می‌توان در جستجوهای انجام شده در سایت‌های باستان شناسی یافت. تمامی دستبندها با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه در گالری ماوی ارائه می‌گردد. شما می‌توانید به آسانی خرید خود را آنلاین انجام دهید و به صورت رایگان درب منزل تحویل بگیرید. اگر از زرق و برق دستبند های مردانه خسته شده اید و به دنبال سبکی مینمیال، ساده و کاربردی هستید، درهای برند Boss به رویتان باز است.

  • دستبند های مردانه در جنس ها و طرح های مختلفی به بازار عرضه می شوند، اما در میان تمامی این انتخاب های موجود، نقره و استیل پرطرفدار هستند.
  • برای ساختن دستبندهای مهره‌ای هم می‌توان از سنگ‌های نیمه قیمتی استفاده کرد که تنوع رنگی بسیار زیادی دارند و می‌توانید آن‌ها را با انواع لباس‌های مختلف بپوشید.
  • معمولا دستبندهای طلای چرم برای رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مناسب‌ترند و دستبندهای تمام طلا بیشتر مورد استفاده آقایان سی ساله به بالا قرار می‌گیرند.
  • اما در صورت خرید دستبند چرمی می‌توانید از رنگ‌های عسلی، زرشکی و دیگر گزینه‌ها هم در هماهنگی با استایل چرمی خود استفاده کنید.

محکم تر از دستبند نقره و دستبند طلا ، دستبند ای ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ و درخشش درخشان و زیبایی جلا خود رو برای سالیان حفظ میکند. و دستبند های استیل ضد زنگ مردانه شاپ فیت در برابر زنگ زدگی،کدرشدن،سایش،باران،برف و حتی تعریق مقاوم هستند. اگر هم تمایل داردی که در هر دو دست اکسسوری داشته باشید، توصیه می‌شود از یک دستبند باریک مردانه مانند یک دستبند کارتیر ظریف یا یک دستبند چرم ظریف در یک دست و ساعت در دست دیگر استفاده کنید.

دستبند چرم و طلا 4 لاین GBT0306

خرید دستبند مردانه چرم، دستبند مهره ای و دستبند مردانه زنجیری | hsaatchi دستبند چرم مردانه از کیفیت های مختلفی می تواند برخوردار باشد و این موارد می تواند به رویه و فلز و قفل به کار رفته در دستبند ها مرتبط باشد. وجود چرم طبیعی و یا چرم مصنوعی و یا پلاستیک فشرده با کیفیت، به همراه پلاک یا رویه استیل یا نقره یا طلا در قیمت تمام شده دستبند تاثیر گذار است. هنگام خرید حتما به توضیحات نوشته شده برای هر محصول دقت فرمایید تا اطلاعات دقیقی از هر محصول کسب کنید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید .

دستبند زنانه طرح فیوژن 1

آقایان باید توجه داشته باشند که جنس و نوع دستبند هم در هنگام خرید آن نکته مهمی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که شما باید دستبند را با تیپ و استایل خود هماهنگ کنید. برای مثال اگر تیپ شما چرمی است، می‌توانید از دستبند مردانه چرم استفاده کنید. استفاده از دستبند طلا مردانه برای ازدواج و نامزدی کاملا سلیقه‌ای و شخصی است اما دستبندهای زنجیری طلا گزینه مناسبی است.