بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی | behtarin-laptop

ارزان‌ترین مدل «IdeaPad 3 لنوو» از نمایشگر ۱۴ اینچی TN مات با وضوح HD، رم ۴ گیگابایت DDR4، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل Pentium N5030 و یک ترابایت هارددیسک بهره می‌برد. اگر نخواهید لپ‌تاپ دست‌دوم بخرید، باید بدانید در زمان نگارش مقاله‌ی پیش‌ رو، حداقل باید حدود ۷ میلیون تومان برای خرید لپ‌تاپ اقتصادی هزینه کنید. در این بازه‌ی قیمتی، لپ‌تاپ‌های زیادی در بازار وجود دارد که اکثرشان هم مشخصات کم‌وبیش یکسانی دارند. در‌این‌میان، مدل‌هایی هستند که در‌مقایسه‌با سایر مدل‌ها، ارزش خرید بیشتری دارند و تجربه‌ی کاربری بهتری را دراختیارتان قرار می‌دهند.

این لپ تاپ همه منظوره بیش‌تر از هر محصول دیگری انعطاف پذیر عمل کرده است و برای هر رده کاری می‌توانید از آن استفاده کنید. به مرور با برخی از ایرادات لپ تاپ هم هماهنگ خواهید شد و رفته رفته رضایت شما از این دستگاه بیشتر می‌شود. لپ تاپ ایسر با وزن ۱ کیلوگرمی، به طرز طبیعی می‌تواند برای دستان شما کاملا سبک باشد. با هر بار شارژ هم می‌توانید بیش از ۱۳ ساعت و ۳۰ دقیقه از لپ تاپ استفاده کنید. این میزان برای یک روز کاری در دانشگاه کافی است و نیاز چندانی به شارژ مجدد نخواهید داشت.

بررسی خنک‌کننده MSI MAG Coreliquid 240R v2؛ خوش‌ساخت و کارآمد

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان + 17 پیشنهاد عالی و اقتصادی | behtarin-laptop

برای مثال کارت گرافیک مدل MX 450 یک گزینه مناسب برای رندر گیری های معمولی به حساب می‌آید.اما بریا رندگیری سنگمی و حرفه‌ای باید کارت گرافیک دیگری را انتخاب کنید. این برند، به دلیل کارایی‌هایی مختلفی که دارد، برای تمام رشته‌های دانشجویی مناسب بوده و گزینه‌ای مناسب برای خرید لپ تاپ اچ پی است. لپ تاپ های میان رده در بیشتر موارد دارای پردازنده گرافیکی یکپارچه هستند که برای استفاده های روزمره گزینه‌ای معقول به حساب می آیند. کارت گرافیک مجزا و قدرتمندی در لپ تاپ ها تعبیه شده اند که می تواند سرعت پردازش سنگین و عملیات های گرافیکی را افزایش دهند. در بسیاری از لپ تاپ های گیمینگ و گرافیکی شاهد کارت گرافیک های فوق حرفه ای هستیم که می‌توانند از لحاظ پردازش با دسکتاپ ها رقابت داشته باشند. اگر تمایل به انجام امور حرفه ای گرافیکی ندارید کارت گرافیک داخلی لپ تاپ(کارت گرافیک مجتمع) می تواند به خوبی نیازهای شما را برطرف کند.

لپ تاپ Acer Predator Helios 300 PH315-55-70ZV

اگر دانشجوی پزشکی هستید و می خواهید یک لپ تاپ مناسب برای خود تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما Aspire 3 A315 است، این مدل با پردازنده Core i3-1115G4، رم 8 گیگابایت و نمایشگر 15.6 اینچ بهترین عملکرد را برای شما بهترین لپ تاپ ایسوس تا ۳۰ میلیون خواهد داشت. نکته مثبت در این لپ تاپ این است که شما می توانید آن را با حافظه 1 ترابایت HDD و 128 گیگابایت SSD پیکربندی کنید و در کنار گرافیک مجزای 2GB MX350 عملکرد سریع تری داشته باشید. Asus VivoBook 14 A412FA یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های دانشجویی و اقتصادی است که با قیمت 15 میلیون تومان می توانید تهیه کنید. این لپ تاپ نیز با پردازنده core i3 اینتل عرضه می شود و از 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 512 GB ssd نیز بهره می برد که در کارهای معمولی روزانه عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد. با وضعیت فعلی در حال حاضر با رنج قیمت 10 میلیون تومان فقط می توانید یک لپ تاپ رده پایین تهیه کنید. اگر می خواهید کمترین هزینه را بپردازید ما به شما لپ تاپ Asus E410 را پیشنهاد می کنیم که با صفحه نمایش 14 اینچ HD، گرافیک Intel HD، پردازنده Celeron و 4 گیگابایت رم می تواند جوابگوی نیاز شما باشد.

  • طراحی لپ تاپ طوری انتخاب شده است که استفاده از آن در موقعیت‌های مختلف برای‌تان لذت بخش باشد و به لوکس و زیبا بودن آن توجه زیادی شده است.
  • از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود.
  • ببخشید این لپ تاپ نسخه با پردازنده amd ryzen u هم دارد که کارت گرافیکش هم vega8 است .
  • تمرینی برای انجام تکالیف دانشگاهی و انجام پروژه‌های مختلف شما است و دانشجویان هر رشته می‌توانند به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنند.