خرید و نقد و بررسی کتاب عمومی، کمک‌درسی، زبان از کتابچی | ketabko

ناشران متعددی در کشور برای محصلان رشته تجربی کتاب‌های کنکور تدوین می‌کنند. کانون فرهنگی آموزش (قلم‌چی) یکی از پیشگامان تالیف این آثار در ایران است. همکاری با مدرسان باسابقه و تجربۀ بیش از سه دهه فعالیت در این زمینه موجب شده است تا طیف وسیعی از منابع مفید برای داوطلبان این آزمون در گروه تجربی تهیه شود. گردآوری و طبقه‌بندی سوالات کنکور به همراه پاسخ‌های تشریحی برای آنها از جمله مهم‌ترین خدمات این ناشر باتجربه است. علاوه بر دانش‌آموزانی که در رشته‌های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی فیزیک تحصیل می‌کنند. دانش آموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای هنرستان‌ها و کاردانش‌های سراسر کشور نیز می‌توانند با خرید و به‌کارگیری کتاب‌های کمک‌درسی مخصوص به رشته تحصیلی خود از تمرین و تکرارهای جامع و طبقه‌بندی‌شده استفاده کنند.

خرید و نقد و بررسی کتاب عمومی، کمک‌درسی، زبان از کتابچی | ketabko می باشد ، همچنین عشق کتاب افتخار دارد با ناشران برتر کتاب های کودک و نوجوان همکاری داشته و دارد مثل نشر پرتقال ، هوپا ، قدیانی ، افق و … متقاضیان تحصیل در رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری، داروسازی، فیزیوتراپی، زمین‌شناسی و زیست‌شناسی در دانشگاه‌های ایران باید در کنکور تجربی خرید کتاب کمک درسی کنکور تجربی شرکت نمایند. با وجود این، معلمان باتجربه به دانش‌آموزان خود توصیه می‌کنند از منابع ارزشمند دیگری نیز بهره بگیرند. کتاب‌های کنکور تجربی طیف وسیعی از منابع آموزشی را به منظور کسب آمادگی برای شرکت در این آزمون سرنوشت‌ساز فراهم آورده‌اند.

  • این کتاب‌ها مکمل بسیار خوبی برای کتاب درسی بوده و برای جمع‌بندی مباحث توسط داوطلبان کنکور تجربی نظام جدید کمک شایانی می‌کند.
  • شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنید تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید.
  • فرض کنید در کلاس کنکور ثبت نام کرده اید، استاد آن درس هم، استاد خیلی خوبی است اما اگر کتاب تست خوبی نداشته باشید که از طریق آن بتوانید تست بزنید تمامی زحمات و هزینه های شما ضربدر صفر میشود.

اگر در کنار خوانش مواد امتحانی کنکور از کتاب های کمک آموزشی هر درس و برنامه ریزی خوب استفاده نمایید به نتیجه مطلوبی دست پیدا می کنید. مطالعه مواد امتحانی در کنار کتاب های کمک آموزشی و برنامه ریزی درسی، باعث می شود مسیر رسیدن به موفقیت را با اطمینان بیشتری طی کنید. برای خرید خرید کتاب کنکور می‌توانید یا به کتاب فروشی‌ها مراجعه کنید که ممکن است ساعت‌ها وقت شما گرفته شود و هزینه بالاتری بپردازید و یا اینکه با خرید از سایت ما تخفیف بسیار مناسب گرفته و رایگان درب منزل خود تحویل بگیرید. بدون شک حجم مطالب و میزان محتوای کتاب، یکی از معیارهای تعیین‌کننده است. کیفیت کاغذ و نوع جلد کتاب نیز از دیگر معیارهایی است که می‌تواند قیمت کتاب تست کنکور تجربی را تحت‌‌تأثیر قراردهد.

ناشران ویژه کمک درسی

نمونه فایل کتاب های انتشارات های گاج، خیلی سبز، مبتکران، قلم چی، مهروماه، نشر الگو و … از پایه اول دبستان تا مقطع متوسطه دوم، دوازدهم و کنکور، در چی بخونم فراهم شده است. در وب سایت مشاوران ۱۰۰ بخش بهترین منابعکمک درسی تحلیل کاملی از تمام منابع کمک درسی خوب برای هر درس آوردیم که شما میتونید ببینید و کتاب کمک آموزشی که مناسب با سطح خودتون هست رو انتخاب کنید. حتی فایل قسمتی از کتاب به صورت pdf هم موجودخ که میتونین قبل از خرید منابع کمک درسی محتوای قسمتی از اون ها رو در سایت ما ببینید. برای مطالعه دقیق و کامل شما باید منابع اصلی برای خرید کتاب کنکور 1402 را بدانید و با خرید کتاب کمک درسی مناسب رشته خود، همه چیز را برای پیروزی روی میز خود بگذارید. در مجموع تقسیم‌بندی انواع کتاب کنکور می‌تواند سبب شود تا خریدی اقتصادی و متناسب با نیاز صورت گیرد.

نشر الگو

در حال حاضر زیر ساخت های لازم برای حذف دروس عمومی در کنکور سراسری فراهم نمی باشد و این قانون اجرایی نخواهد شد. بنابراین شما باید کتاب کمک درسی داشته باشید تا مثل کنکور های قبل بتوانید نتایجی خوبی را از این دروس بگیرید. خرید اینترنتی این امکان را برای کلیه داوطلبین در سراسر کشور فراهم کرده‌است.