مشخصات ، قیمت و خریدخردکن بوش مدل Bosch 08A1 فروشگاه هاتف پخش | سناپویان

اگر می‌خواهید یک خردکن جذاب با طراحی عالی از یک برند معتبر و با کیفیت داشته باشید، خرید خردکن بوش BSI-688 بهترین گزینه برای شما است. گنجایش مناسب، توان مصرفی عالی، تنظیمات سرعت، امکان شست‌وشوی قطعات در ماشین ظرفشویی، تیغه‌های استیل ۴ پره و ظرف شیشه‌ای پیرکس از جمله مهم‌ترین مزایای این خردکن به شمار می‌رود. قیمت خردکن بوش BSI-688 با توجه به مزایا و ویژگی‌های آن مناسب است و این خردکن ارزش خرید بالایی دارد. خرید دستگاه خرد کن بوش مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به صرفه جویی در زمان پخت و پز اشاره کرد. با استفاده از این لوازم آشپزخانه، ساعت های زیادی را صرف تهیه وعده های غذایی نخواهید کرد، زیرا آنها بسیار سریع هستند. اکثر مردم همچنین این واقعیت را دوست دارند که خرد کن‌های بوش مقرون به صرفه هستند و به راحتی میتوان از فروشگاه تهیه کرد.

ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی مدل Bosch WAW32560XGC

شما هم اکنون می توانید این قطعه را بصورت آنلاین از سایت بی اس اچ پارت تهیه کنید . دوست گرامی ، جهت دریافت اطلاع رسانی محصول بایستی عضو سامانه باشید ، چنانچه قبلا ثبت نام کرده اید لطفا وارد سامانه شوید یا از بخش عضویت ثبت نام کنید. ضمنا یک نفر تاریخ ۱۴ اسفند نظر داده بود که چربی روی تیغه یخ بوده و مرجوع کردن اتفاقا همین تیغه کثیف به دست من رسیده و هنوز لکه تمیز و خشک نشده بعد از ۹ ماه. بله در صورت داغ شدن بیش از حد، دستگاه اتوماتیک خاموش شده و از سوختگی جلوگیری میکند. یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.

قیمت خرد کن بوش

شما می توانید تمام میوه ها و سبزیجات خود را در یک حرکت خرد کنید. باوجود این که خردکن برقی ساختار ساده‌ای دارد اما تعداد قطعات به‌کاررفته در آن‌ها بسیار زیاد است. از جمله این قطعات می‌توان به موتور، تیغه‌های فلزی و درب دستگاه اشاره کرد. از میان تمام قطعات خردکن برقی، این سه قطعه تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد دستگاه دارند. از طرف دیگر باید گفت که برای عیب‌یابی اصولی خردکن برقی باید با تمام قطعات آن آشنایی کامل داشت. بیشتر لوازم آشپزخانه دارای قفل ایمنی بوده و خردکن بوش مدل MMR08R2 نیز این ویژگی مهم امنیتی را دارد.

مشخصات ، قیمت و خریدخردکن بوش مدل Bosch 08A1 فروشگاه هاتف پخش | سناپویان

برای اطلاعات دقیقتر می‌توانید به فروشگاه‌های آنلاین یا فروشگاه‌های الکترونیکی مراجعه کنید و قیمت های موجود را مقایسه کنید. همچنین می‌توانید به فروشگاه‌های لوازم خانگی محلی مراجعه کرده و از قیمت خردکن بوش سه لیتری در آنجا مطلع شوید. یکی دیگر از مولفه‌های تاثیرگذار بر میزان هزینه تعمیر خردکن برقی بوش، میزان خرابی دستگاه است. برای مثال اگر کلید پاور خردکن برقی شما خراب شده باشد، این قطعه با هزینه‌ای بسیار اندک تعویض یا تعمیر می‌شود.

  • شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
  • یک لینک برای تعیین رمز عبور جدید به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شود.
  • اگر می‌خواهید یک خردکن جذاب با طراحی عالی از یک برند معتبر و با کیفیت داشته باشید، خرید خردکن بوش BSI-688 بهترین گزینه برای شما است.
  • خردکن برقی بوش اصلی میتواند هر نوع سبزی و میوه ای را کاملا خرد نمایید، حتی میتوانید از آن برای درست کردن آبمیوه نیز استفاده نمایید، چون این خردکن برقی بسیار پر کاربرد و پر قدرت است.

ممکن است قبلاً یکی در خانه خود داشته باشید، اما ما مطمئن هستیم که گزینه ای را ندارید که دارای امکانات مختلف باشد. این خردکن دارای تیغه های جداشدنی می باشد تا بتوانید مطابق با نیاز خود از آن استفاده کنید. می توانید یک تیغه ریز قرار دهید تا میوه ها و سبزیجات را ریزتر خرد کنید یا می توانید از تیغه بزرگتر برای برش ناهموار و در اندازه های بزرگ استفاده کنید. خرد کن بوش  در ظرفیت مختلف عرضه می‌شود بنابراین لازم نیست منتظر بمانید تا خرد کردن تمام شود و فرآیند را از اول شروع کنید.

خردکن بوش مدل MMR08R2 ا Bosch MMR08R2 Chopper