آموزش فتوشاپ رایگان صفر تا صد دانلود فیلم آموزش آنلاین فتوشاپ حرفه ای

آموزش فتوشاپ رایگان صفر تا صد دانلود فیلم آموزش آنلاین فتوشاپ حرفه ای

من فتوشاپ را پادشاه نرم افزارهای گرافیکی می نامم و یادگیری این برنامه را به همه توصیه می کنم. آموزش های موجود در این سایت را با دقت فراهم کرده ام تا به شما کمک کنم تا در کمترین زمان ممکن با این نرم افزار آشنا شوید و بتوانید به صورت حرفه ای با آن کار کنید. در راستای اهداف علمی که برای شما در نظر گرفته ایم، تصمیم به ارائه آموزش فتوشاپ پروژه محور و تکنیکی گرفته ایم. هنرآموزان از طریق خرید دوره آموزش فتوشاپ می توانند به سرعت و خیلی راحت به کار بردن ابزار ها را در کنار تکنیک و تجربه عملی یاد بگیرند و تلاش کنند تا از این نکات برای نوآوری در کار با نرم افزار فتوشاپ استفاده کنند.

هنرآموزان از این طریق می توانند به سرعت و خیلی ساده تر کاربرد ابزارها را در کنار تکنیک و تجربه ی عملی یاد بگیرند و سعی کنند از این تکنیک ها برای خلاقیت در کار با نرم افزار فتوشاپ استفاده کنند. نمونه فیلم های محصول ” صفر تا صد آموزش فتوشاپ (جدید) ” را در این بخش می بینید. دروس آموزشی این مجموعه از معرفی تمام ابزارها و ارکان فتوشاپ شروع می کند و مهم تر اینکه درآخر دوره آموزشی نیز با آموزش خلق پروژه های های عظیم گرافیکی، شما را به یک استاد فتوشاپ تبدیل می نماید. در این مجموعه آموزش فتوشاپ برای اولین بار، از صفر تا صد و از مقدماتیِ مقدماتی، تا سطح بالاتر از پیشرفته در یک مجموعه گردآوری شده اند که کارآموز طی یک دوره کوتاه یک ماهه تمام فوت و فن فتوشاپ را می آموزد و در کار با فتوشاپ استاد می شود. از لوگو و تصاویر وکتور و پست های اینستاگرامی گرفته تا کارت …

ابزار Line هم در Photoshop 2021 به روز شده است و خطوط مستقیم یا پیکان (فلش) را ترسیم می‌کند. شما می‌توانید از قسمت Stroke رنگ و ضخامت خط را مشخص کنید. ابزار Polygon که در Photoshop 2021 به روز شده است، اشکال چند ضلعی را با تعداد ضلع‌های مختلف ترسیم می‌کند. با استفاده از گزینه Star Ratio می‌توانید چند ضلعی‌ها را به ستاره تبدیل تیم گرافیک کنید.

بنده تهران ساکن نیستم امکان داره که بتونم ثبت نام کنم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره درخواست مشاوره خود را ارسال کنید و یا با ما در تماس باشید. توجه داشته باشید که برای اینکه بتوانید تأثیرگذاری آموزش‌ها با فرمت pdf را بالاتر ببرید نیاز است تمرین بیشتری نسبت به مواقعی داشته باشید که از آموزش‌های ویدیویی استفاده می‌کنید. در این سایت علاوه بر ویدیو‌هایی که به زبان فارسی هستند در صورتی که زبان انگلیسی شما قوی می‌باشد می‌توانید از ویدیو‌های انگلیسی‌زبان نیز استفاده کنید. بنده تهران ساکن نیستم امکان داره که بتونم ثبت نام کنم؟ بعد مدرک دوره رو برام بفرستید .

  • سپس از قسمت تولبار بر روی آیکون چرخ دنده کلیک کرده و در نهایت تیک گزینه Magnetic را بزنید.
  • نرم افزار Adobe Photoshop محبوب ترین برنامه برای ایجاد و اصلاح تصاویر است و همچنین یکی از محصولات با ارزش برند Adobe می باشد .
  • فیلم های آموزشی تهیه شده ، همگی با کیفیت 1080 و با حجم بسیار پایین هستند.
  • ببخشید درس 15متاسفانه باز نمی شه وپیام باز نشدن سایت رومی ده.لطفا مشکل رو برطرف کنید.
  • در این به روزرسانی جدیدروی Smart Object راست کلیک کرده و با انتخاب Reset Transform هرگونه تغییر شکل قبلی را حذف کنید.
  • هر لایه می‌تواند به تنهایی و بدون تاثیر بر روی کل کار اصلاح و ویرایش شود.

بالاخره بعد از چند ماه تصمیم گرفتیم فتوشاپ و خیلی تخصصی و با سرفصل هایی که شما به ما میدهید آپدیت بکنیم. لطفا در صورت اقدام به دانلود تا انتها فرایند دانلود ، این صفحه را باز نگاه دارید. ما همواره تلاش کرده­‌ایم که دروس را به طور کامل ضبط نماییم و در اختیار شما دوستان قرار دهیم. اما گاهی برخی ناهماهنگی ها سبب می شود که یک یا تعدادی از جلسات یک درس ضبط نشود. در صورت تمایل به دریافت پیامک به هنگام پاسخ به سوال شما و یا به هنگام درج نظر شما در سایت، شماره همراه خود را وارد نمایید.

آموزش فتوشاپ با جواد نبوی

در تصویر زیر نتایج مربوط به “Crop” را به همراه یک آموزش از Adobe در مورد نحوه برش در عکس‌ها می‌بینید. با کلیک بر روی آموزش یا تصویر، مرورگرتان شما را به وب سایت Adobe هدایت می‌کند. برنامه Adobe Photoshop برای اولین بار توسط دو برادر آمریکایی در سال 1987 ارائه شد که تنها یک برنامه ساده برای ویرایش عکس بود. سپس شرکت ادوبی امتیاز این برنامه را خریداری کرده و در سال 1990، اولین نسخه از این ابزار توسط این شرکت ارائه شد. با گذشت زمان فتوشاپ دچار تغییر و تحول‌های بسیار زیادی شده است و از یک ابزار ساده، تبدیل به یک برنامه جامع برای ادیت و روتوش تصاویر شده که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد. آموزش مقدماتی تا پیشرفته فتوشاپ برای طراحان گرافیک که با گرافیک کامپیوتری سر و کار دارند مناسب است.

تاریخچه فتوشاپ

فقط کافیست انتخابش کرده و روی هر قسمتی از تصویر که می‌خواهید بکشید. نشانگر پاک کن در فتوشاپ پیکسل های یک لایه را برای همیشه پاک می‌کند. ابزار Clone Stamp ابتدایی‌ترین ابزار روتوش در فتوشاپ است. با ابزار Patch، یک طرح کلی با فرمی آزاد در اطراف قسمتی از تصویر که مشکل دارد ترسیم کنید. سپس آن قسمت را به سمت جایی از تصویر که مشکلی ندارد و می‌خواهید همان بافت را به خود بگیرد، بکشید (Drag کنید).

با انتخاب لایه نوشته، و سپس انتخاب ابزار نوشتن، می‌توانید از تولبار بالا به تمامی فونت‌ها دسترسی داشته و نوشته خود را با تمامی فونت‌های موجود در کامپیوتر خود مشاهده کنید. ابزار Magnetic Lasso شاید برای پیدا کردن رنگ‌بندی‌ها در انتخاب‌ها مفید باشد اما می‌توانید با عملکرد آزادانه این ابزار خیلی آسوده‌تر به کشیدن اشکال مختلف بپردازید. هنگامی که این ابزار فعال است بر روی تیک Magnetic بخش تولبار کلیک کنید تا این حالت فعال شود. برای این کار ابتدا ابزار FreeForm Pen Tools را انتخاب کنید.