برچسب اسکیپ روم 696 اتاق فرار های ایران-آل اسکیپ

اتاق فرار خانه پدری از مجموعه رتسل روم با ژانر ترسناک در تهرانپارس می باشد. این زانر پر طرفدار برای طرفداران فیلم های اکشن امریکایی تدارک دیده شده است. البته در بسیاری از این اتاق فرارها، به جز ژانر اکشن از موضوعات دیگر مثل وحشت نیز استفاده می شود. اگر به داستان ها و مجموعه های احساسی علاقه مند هستید، یا عاشق کتاب های رمان با موضوع توطئه، روابط عاشقانه، سرنوشت های تلخ و دشمنی های قدیمی هستید، این ژانر اتاق فرار تهران به شما پیشنهاد می شود. در این داستان ها بر خلاف ژانر وحشت، با سناریوی اقتباسی از زندگی واقعی مواجه هستید و به عنوان شخصیت اصلی داستان ها باید از مخمصه ای که در طول داستان برای شما پیش می آید خلاص شوید. هر اتاق فرار تهران در ژانرهای مختلفی به فعالیت پرداخته که به عقیده بسیاری از مردم دشوارترین آن ها موضوع ماجراجویی و معمایی است.

اتاق فرار تهرانپارس گردانه مرگ؛ از مرده ها نترسید!

«تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. اگر به ژانر وحشت علاقه دارید و قصد دارید دلهره و ترس را برای خود تداعی کنید، جاهایی که در این قسمت به آن ها می پردازیم را به هیچ عنوان از دست ندهید. در ادامه به معرفی 3 مورد از بهترین اتاق فرارهای تهران در ژانر وحشت می پردازیم.

در این مهمانی به طور ناگهانی دودی اتاق را فرا می گیرد و شما پس از استشمام دود دچار فراموشی و توهم می Escape Room شوید. تعداد نفرات مجاز جهت شرکت در این بازی 4 تا 10 نفر است و مبلغ بلیط برای هر نفر 75 هزار تومان می باشد. از اصلی ترین کارهایی که لازم است در گام های مختلف بازی انجام دهید، جستجوی سرنخ های مختلف بوده و در نهایت با کنار هم قرار دادن آنها به رمز عبور دست پیدا خواهید کرد. رمزهای ارائه شده برای بازی ها ممکن است مجموعه ای از اعداد باشند که روی قفل باید به ترتیب از چپ به راست تنظیم شوند و در شیار مربوطه رمز به شکل صحیح قرار گیرد.

  • پس از مدتی حاج رحیم کاملا عوض شده و کمتر در روستا دیده می‌شد تا اینکه خبر گم شدن دخترش آذر در روستا پخش می‌شود.
  • این بازی از معدود اتاق فرارهای تهران در منطقه نازی آباد بوده که مورد توجه اغلب گردشگران قرار گرفته است.
  • هر یک از این مجموعه ها دارای ویژگی های مختلفی بوده و در برخی قوانین و محدودیت های خاصی اعمال میشود.
برچسب اسکیپ روم 696 اتاق فرار های ایران-آل اسکیپ هزینه ورودی این مجموعه 80 هزار تومان است و ظرفیت 7 تا 10 نفر اجازه نقش آفرینی در این اتاق فرار تهران دارند. اسکیپ روم های تاریخی تهران می تواند شما را به چندین هزار سال پیش برده و برای شما فضایی پدید بیاورد که با حال و هوای زمان قدیم مثلا جنگ های جهانی، روزگار قدیم مصر، آتش سوزی های بزرگ اروپا و … بیشتر آشنا کند. معمولا موسیقی حاکم در این اتاق فرارها، جو آن زمان را برای شرکت کنندگان به وجود می آورد. در این قسمت به 2 موضوع هیجان انگیز ترین اتاق فرار تهران در ژانر تاریخی اشاره می کنیم. یکی دیگر از جاهای دیدنی تهران که طرفداران خاص خود را دارد، اتاق فرار آن است. از جمله ژانرهایی که بیشتر می توانید در اتاق فرارهای تهران آن را تجربه کنید، می توان به وحشت، مهیج، دلهره آور، معمایی، درام، جنایی، تاریخی، فانتزی، ماجراجویی و حتی کمدی اشاره کرد.

اتاق فرار شکنجه گاه زامبی؛ نسل انسان ها را در این اتاق فرار تهران نجات بده!

این اتاق فرار تهران در آدرس خیابان پیروزی، بلوار نیکنام شرقی، خیابان زینتی افخم، کوچه طوسی پلاک 2 قرار گرفته است. شما با شرکت در یک اسکیپ روم با سناریوی ترسناک، در شرایطی قرار میگیرید که باید با همکاری و همفکری با سایر افراد گروه، راه نجاتی برای خود پیدا نمایید و سرنخ های خروج از بازی را بیابید. این کار تنها با غلبه بر ترس و کنترل این حس امکان پذیر می باشد و شما در این بازی ها به راحتی می توانید این حس را درخود تقویت نمایید. برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد.