خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه

تعرفه خدمات سالانه بر پایه خدماتی که شرکت اعتماد شبکه پرهام به مشتری های خود ارائه می دهد محاسبه می گردد. از این رو خدمات هر چه بهتر و دقیق تر صورت گیرد، شبکه نیز عملکرد مناسب تری خواهد داشت. تعرفه خدمات شبکه نیز همانند هر صنف دیگری مشخص است و هر سال بسته به شرایط ممکن است تغییر کند. در تمامی پروژه‌های اجرای خدمات پسیو شبکه ، برآورد دقیق هزینه مهم‌ترین فاکتور برای شروع و به انجام رسیدن اجرای پروژه پسیو است. مدیریت بهتر سیستم ها و تجهیزات شبکه ، در خرابی کمتر آنها تأثیر بسیار زیادی دارد. استفاده از Network Services موجب می شود که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش پیدا کند.

مهم ترین هدف ما رضایت مندی مشتریان است که از طریق ارائه ی خدمات با کیفیت و عمل به تعهداتی که داده ایم حاصل می شود , انواع خدمات شبکه چرا که ما اعتقاد داریم رضایت مشتری به خودی خود سبب معرفی کسب و کار و خدمات ما می شود. آوش نت در کنار خدمات پشتیبانی، آموزش کار با سرویس ها و نرم افزارهای مورد نیاز را هم به شما ارائه خواهد کرد تا مشتریان بتوانند بهترین عملکرد را در زمان پشتیبانی داشته باشند و یا دیگر نیازی به پشتیبانی از طرف هیچ شرکتی نداشته باشند. خدمات پسیو یکی از مواردی است که ما در حال حاضر انجام میدهیم.شبکه پسیو یکی از بنیادی ترین مواردی است که امروزه هر شرکت یا سازمانی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می‌نماید.شبکه پسیو شامل ترانکینگ ، کابل کشی ، آرایش رک و نصب پریز برق و شبکه می‌باشد.

  • این تنوع در خدمات سبب می شود با توجه به میزان خدمات، هزینه پرداخت نمایید.
  • بهتر است که برای دسترسی به اینترنت از بستر فیبر نوری استفاده شده و یا برای بهبود کیفیت خدمات راه اندازی شبکه از چند اینترنت به شکل Fail Over یا Load Balance استفاده کرد.
  • و تلاش کرده ایم ضمن سرعت بالایی که در پیشبرد کار داریم خدمات با کیفیتی را ارائه دهیم.
  • این سانترال ها که معمولا دارای یک دستگاه مرکز یا ویپ سرور مدیریت می شوند بسیاری از امکاناتی را که در سانترال های قدیمی باید بصورت سخت افزاری خریداری می شدند را بصورت پیش فرض دارند.

برخی از ویژگی های شرکت های پشتیبانی شبکه معتبر را در ادامه میخوانید. کارشناسان هزارسوی شبکه با تهیه نقشه از وضعیت موجود شبکه، کلیه تجهیزات شبکه سازمان را ثبت میکنند و با انجام تست های مختلف، وضعیت سلامت تجهیزات فیزیکی شبکه اعم از کابل ها، سرورها، کلاینت ها و … را مورد بررسی دقیق قرار میدهند و گزارشات آن را به مدیران ارائه میکنند. بنابراین می توان گفت وجود شبکه های کامپیوتری در اکثر کسب و کار ها کاملا ضروری بوده و توسعه آن ها باعث افزایش رضایت مشتریان و همچنین سرعت ارائه خدمات به آن ها خواهد شد.

خدمات شبکه پشتیبانی شبکه خدمات شبکه در تهران مشاوره شبکه

تجهیزات اکتیو یا فعال شبکه شامل تولید ،باز تولید و هدایت و مسیر یابی سیگنال های الکترونیکی می باشد. تجهیزات اکتیو یا فعال سیگنال ها را در شبکه تولید کرده و از طریق تجهیزات غیر فعال سیگنال ها را در خدمات شبکه جا به جا می کنند. کافیست تماس بگیرید و شرایط مجموعه خود را به ما اعلام کنید و لیست خدماتی که برای شما نیاز است را دریافت کنید. این مهم برای اتصال به اینترنت و دسترسی به فایل‌ها و خدمات ارائه شده توسط سرورهای اینترنتی استفاده می‌شود. افراد با استفاده از کامپیوتر می‌توانند افراد یا دوستان دیگری را پیدا کنند، با آنها ارتباط برقرار کرده و افکار، تصاویر و ویدئوهای خود را با آنها به اشتراک بگذارند.

استفاده از کامپیوترهای داخل شبکه برای مصارف شخصی، امکان کپی برداری از اطلاعات محرمانه شرکت، وب گردی در ساعات کاری و … از مشکلاتی است که به دلیل عدم اعمال محدودیت برای شرکت ها بوجود میاد. کام یاران، دسترسی به پورت های usb، مدت زمان استفاده از اینترنت، سرعت اینترنت و … رو براتون مدیریت می کنه، طوری که هیچ یک از پرسنل شما وقتش صرف کارهای بیهوده نشه. نرم افزار Veeam Backup & Replication سال ۲۰۰۸ عرضه شده و امروزه از آن به عنوان مهم ترین نرم افزار پشتیبان گیری یاد می شود. پنل مدیریتی قوی که قابلیت بکاپ گیری از تمامی سیستم عامل ها را داراست که در شرایط بحرانی، بدون مشکل و در زمان کم، اطلاعات شما را بازگردانی می کند.

پشتیبانی مشتریان

در نتیجه این خدمات فقط به خدمات نصب و پیاده‌سازی زیرساخت شبکه، نصب و راه‌اندازی تجهیزات شبکه و سرور، خدمات کابل کشی شبکه و ترانکینگ بصورت ساختار یافته گفته می‌شود و وارد مرحله پیکربندی نمی‌گردد. پیاده سازی طرح صیانت و بومی کردن اینترنت و شبکه داخلی ایران به مرور در حال انجام است. با توجه به سیاست های دولت و برنامه ریزی برای ادامه طرح صیانت در ایران، احتمال ایجاد مشکلات بیشتر در بستر اینترنت دور از ذهن نیست. پیشگام رایانه با کمک تیم فنی و متخصص خود راه حل های موثری را برای حل مشکلات شبکه های کامپیوتری و دسترسی به اینترنت را ارائه می دهد. تیم فنی شرکت پیشگام رایانه برنامه مدونی برای برطرف کردن مشکلات شبکه و رفع اختلال های اینترنت در سال 1401 ارائه می دهد.

مشاوره

به این ترتیب قادر خواهد بود پس از آرام کردن شرایط به رفع مشکل بپردازد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های شرکت ویرا شبکه کاسپین در ارتباط باشید. خدمات اینترنتی ما به مشتریان امکان ارائه خدمات پیشگیرانه از راه دور را قبل از مراجعه کارشناس را می دهد. تامین و تعمیر قطعات کامپیوتری ، تجهیزات شبکه ، قطعات جانبی مانند پرینتر ، اسکنر ، مانیتور و . انعطاف پذیری در ارائه خدمات، که دقیقاً متناسب با نوع کسب و کار و نیاز شما طراحی می شود.