دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

دریچه بازدید فن کویل در انواع مختلف + نمونه کار سازه صنعت

دریچه زیر فن کویل خطی کله قندی از ترکیب ورق آلومینیومی و دریچه خطی کله قندی دریچه فن کویل ساخته می شود. گزینه تاثیر گذار بعدی در تعیین قیمت دریچه زیر فنکویل، مدل دریچه است. دریچه های بازدید با مدلهای مختلف مانند دریچه بازدید با گریل معمولی ، مشبک، خطی ، گل سقفی به شکل تک و دوبل ساخته می شوند.

  • کاربرد اصلی دریچه های بازدید فن کویل این است که دسترسی به دستگاه هایی از قبیل داکت ها و فن کویل ها و… را به نحوی تسهیل کنند.
  • برای اینکه بتوان به سیستم فن کویل که گاه در زیر سقف کاذب قرار می گیرد، دسترسی پیدا کرد، دریچه هایی در زیر فن کویل در نظر گرفته شده اند، تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از فن کویل را راحت تر انجام داد.
  • برای ساخت دریچه زیر فن کویل از دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی می توان استفاده نمود.
  • دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نیز به دو گروه اصلیِ دریچه زیر فن کویل وزنه‌ای و دریچه زیر فن کویل لولایی تقسیم می‌گردد،که هر گروه از انواعِ این دریچه زیر فن کویل نیز دارای مدلهای متنوعی است.
  • به دریچه بازدید، دریچه دسترسی، دریچه فن کویل هوا یا دریچه بازدید زیر فن کوئل نیز گفته می شود.

در این مدل از دریچه زیر فن کویل شیاری ایجاد شده است که هوای برگشت دستگاه زیر فن کویل از این منفذ تامین گردد. جنس ورق درب دریچه زیر فن کویل سقفی لولایی آلومینیومی از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلیمتر و بالاتر می باشد. اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بسیار بزرگ باشد از ورق با ضخامت ۲۵/۱میلیمتر استفاده میشود. فن کویل با دریافت هوای برگشتی از طریق دریچه بازدید فن کویل از راندمان کاری بیشتری برخوردار خواهد شد.

قیمت مینی چیلر آب خنک 20 تن محصول شرکت رادکو

در غیر این صورت ممکن است نتوانیم از این دریچه ها به درستی استفاده کرده و دسترسی خوبی به فن کویل ها برای تعمیر، تعویض و… آن ها ایجاد نشود. به طور کلی، ابعاد و اندازه دریچه بازدید فن کویل عمدتا با اندازه دستگاه های مکنده یا دمنده هوا (سیستم های هوای رفت یا برگشت) در ارتباط می باشد. دریچه بازدید زیر فن کویل در واقع دریچه هایی هستند که توسط طراحان و مهندسان طراحی و ساخته شده اند تا دسترسی و بازدید از فن کویل ها ( در صورت لزوم) راحت تر شود. فن کویل ها را می توان کوچک ترین اجزای هر سیستم تهویه هوا به شمار آورد. فن کویل ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می شود و شما می توانید دریچه زیر فن کویل مورد نظر خود را با ابعادی که لازم دارید سفارش بدهید.

سبد خرید

عرض فریم دریچه زیر فن کویل مربوط به نمای بیرونی دریچه زیر فن کویل میباشد و در ابعاد داخلی دریچه زیر فن کویل دخالتی ندارد و عملیات اندازه گیری باید به صورت تو در توی قاب یا چهارچوب های که قرار است این محصول روی آن نصب شود انجام بپذیرد. از آنجا که درب این دریچه زیر فن کویل وزنه ای می باشد ، لذا نیازی به قفل و لولا نداشته و کارکرد آن همچون سقف های تایلی می باشد . در این حالت باید از فاصله ی مناسب بین درب و دستگاه فن کویل مطمئن شویم . زیرا در صورت کم بودن این فاصله امکان وزنه ای بودن درب دریچه زیر فن کویل وجود نخواهد داشت . پوشش دریچه زیرفن کویل خطی کله قندی از رنگ کوره ای پودری استاتیک می باشد.

مواردمصرف دریچه های زیر فن کویل :

انواع دریچه های بازدید زیر فن کویل را می توان به راحتی باز و بسته نمود. به همین دلیل، این دریچه ها در زمانی که فن کویل ها نیاز به تعمیر، تعویض یا رسیدگی دیگری دارند؛ کمک بزرگی محسوب می شوند. این دریچه ها با تنوع بالایی که از نظر ابعاد، طرح و رنگ دارند؛ حق انتخاب بالایی به مشتریان می دهند. به علاوه، قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل کاملا مناسب و نصب آن ها راحت و سریع است.