شستی آسانسور آخرین مدل های پنل و شستی آسانسور 73048-021

این شاسی‌ها دارای یک نشانگر می‌باشند که موقعیت آسانسور را نمایش می‌دهد. این نوع شستی ها را هم بصورت روکار و هم توکار می‌توان نصب کرد. پنل‌های استیلی برای آسانسورهایی که پلیت شستی آن پرس شده باشد و بصورت روکار نصب می‌شوند مناسب است. بر همین اساس طراحان نیز سعی می کنند هم راحتی و هم کاربری مسافران را در برابر این قطعات بهبود بخشیده و ظاهر این بخش ها را نیز جذاب تر و بروز کنند. تا ارتباط بهتر و موثر تری بین مسافران و استفاده از این دکمه های شاسی شکل بگیرد.

مشخصات فنی شستی کابین آسانسور

این نوع از پنل‌ها بصورت کارت، کد و یا اثر انگشت عمل می‌کنند. این پنل‌ها برای محدود کردن استفاده از آسانسور طراحی شده‌اند و در آن می‌توان طبقات مجاز برای استفاده از آسانسور را تعریف کرد. همچنین می‌توان از طریق اثر انگشت افراد ویژه، فقط به آنها اجازه تردد با آسانسور داده شود. این نوع از شاستی‌ها بیشترین کاربرد حال حاضر را در آسانسورها دارد. © کلیه حقوق طراحی و اجرا سایت متعلق به آرمین رئیسه می باشد. زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

آشنایی با برند مدیا و طرح های آن

به همین دلیل حتما پیش از خرید با افراد خبره در این زمینه مشورت و اطلاعات کافی را برای مدل مناسب و همخوان با کاربری آسانسور خود انتخاب نمایید. این مدل از شاسی های احضار، به شکل لمسی و از جنس شیشه می باشند. این مدل علاوه بر زیبایی خاص و طراحی مدرنی که دارای از مقاومت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. به گونه ای که میزان مقاومت این نوع شاسی از دیگر انواع آن نیز بیشتر می باشد. امروزه اگر فردی برای ساختمان خود بخواهد از شاسی ها و پنل های زیبا بهره ببرد، اولین انتخاب آن مدل های لمسی خواهد بود.

شستی آسانسور آخرین مدل های پنل و شستی آسانسور 73048-021

سگمنت آبی سفید و R100-R200 و انواع نمایشگر های مختلف CANBUS را دارد. شار دادن این دکمه به افراد موجود در آپارتمان اطلاع داده و آنها در اسرع وقت به آتش نشانی و به سرویس کار آسانسور اطلاع داده و فرد گیر کرده در آسانسور را نجات می دهند. شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت رایا آسانسور را می پذیرم . این نوع از شستی‌ها هم از جنس استیل هستند و هم شیشه‌ای آن موجود است. نوع استیل آن جدیدتر است و از استحکام بیشتری برخوردار می‌باشد. فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

به نوعی که در بسیاری از آسانسورها از این مدل به جای مدل لامپی استفاده سایت متالیفت می کنند. مدل های دیجیتالی این نمراتورها شامل ال سی دی، لاتیس و سگمنت می شود. نوع ال سی دی با کیفیت تر و البته گران تر از بقیه مدل ها است.

  • اما در مجموع شاسی احضار آسانسور ساخته شده در ایران نیز کیفیت مناسبی دارند.
  • به همین دلیل و در راستای بالا نگه داشتن کیفیت خدمات و محصولات خود، از ارائه قطعات آسانسور به صورت تکی معذوریم!
  • بهترین شستی آسانسور چیست؟ همانطور که می دانید تمامی ساختمان ها نوساز و یا حتی چندسال ساخت که در چندین طبقه ساخته شده اند، مجهز به آسانسور هستند.
  • شستی تاچ آسانسور از قطعات مهم و لازم در هر آسانسور می باشد که با لمس انگشتان دست شما بدون فشار فعال می شود در آسانسور های لوکس و خاص از این شستی استفاده می شود .