آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد رایگان اوکی اکسچنج بلاگ | حسینی فایننس

اکنون برای انجام احراز هویت دو مرحله ای به تلفن هوشمند و شماره تلفن مرتبط با حساب Coinbase خود نیاز دارید. سپس کادر آن را علامت بزنید و روی «ایجاد حساب کاربری» کلیک کنید. اکنون برای افزایش امنیت حساب خود روی کلیک کنید تا احراز هویت دو مرحله ای از جمله تأیید تلفن و تأیید Google فعال شود. زمانی که احراز هویت شما تمام شد سیستم، یک کد تایید پیامکی به تلفن همراه شما ارسال میکند. اگر نتوانستید آن را دریافت کنید روی [ارسال مجدد] یا روی [لطفاً تأیید صوتی را امتحان کنید] کلیک کنید تا به جای آن از تأیید صوتی استفاده کنید.

انواع روش های خرید ارز دیجیتال

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال از صفر تا صد رایگان اوکی اکسچنج بلاگ | حسینی فایننس

پس از خرید ارز دیجیتال می‌توانید آن را در کیف پول خود نگهداری کنید و هر زمان که تمایل داشتید آن را مجددا در صرافی ارز دیجیتال به آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال مجموعه حسینی فایننس فروش برسانید. توجه کنید که برای استفاده از تبادل سریع و انجام خرید و فروش ارز دیجیتال باید در حساب کاربری وارد شده باشید. مراحل فروش ارز دیجیتال در اوکی اکسچنج نیز همانند مراحل خرید است با این تفاوت که باید پس از ورود به بخش تبادل سریع روی گزینه فروش بزنید و مقدار کوینی که می‌خواهید را به فروش برسانید. سپس مبلغ ریالی آن در حسابتان وارد می‌شود که به صورت آنی می‌توانید آن را تسویه حساب کنید و به کارت بانکی خود برداشت بزنید. نکته دوم که لازم است پیش از آموزش چگونه ارز دیجیتال بخریم بررسی کنیم این است که قبل از خرید و فروش ارز دیجیتال، حتما به تحقیق در مورد ارز دیجیتال مورد نظر بپردازیم و قیمت ارز دیجیتال و خطرات آن را درک کنیم.

  • برای اینکه بتوانید معاملات خود را شروع کنید همان‌طور که گفتیم ابتدا باید ثبت نام انجام دهید.
  • کارمزد معاملات بر اساس حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر محاسبه می‌شود.
  • برای ایجاد یک تجربه کاربری رضایت‌بخش و خوشایند برای کاربران، علاوه بر نسخه دسکتاپ می‌توانید از اپلیکیشن والکس نیز برای انجام معاملات خود استفاده کنید.
  • پس از تکمیل تمامی اطلاعات فوق لازم است تا یک بار بر روی گزینه پیش فاکتور خرید کلیک کنید.
برای آموزش مراحل فروش از ارز دیجیتال اتریوم استفاده کرده ایم. همانند خرید در بخش اول شما می توانید قیمت اتریوم را به تتر و یا دلار مشاهده کنید. همان‌طور که مطالعه کردید، به همین راحتی می توانید در صرافی ورسلند عملیات خرید را انجام دهید.

روش های خرید و فروش ارز دیجیتال

انتخاب کیف پول مناسب یکی از مهم‌ترین نکات در آموزش خرید ارز دیجیتال است. ارزهای دیجیتال وجود فیزیکی ندارند و تنها راه نگهداری از آن‌ها، استفاده از والت‌های مناسب است. تمامی افرادی که قصد دارند فعالیت خود در بازار ارزها را آغاز کنند، قبل از هر کاری باید کیف پول مناسبی برای نگهداری ارزهای خود برگزینند. والت‌های دیجیتال شامل کیف پول سخت‌افزاری، اپلیکیشن ارز دیجیتال، کیف پول کاغذی، کیف پول دستکاپ، کیف پول موبایل و کیف پول آنلاین می‌شوند. شما می‌توانید یکی از این کیف پول‌ها را با توجه به سرمایه و نوع ارز دیجیتال مورد معامله خود انتخاب کنید. سرمایه گذار به آن دست از افراد گفته می‌شود که بیشتر با هدف خرید و ذخیره ارز دیجیتال به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند.

آموزش پرایس اکشن ارز دیجیتال را چگونه دریافت کنیم؟

همان‌طور که مشخص است در دو فیلد اول باید نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که تمام کاراکتر های وارد شده در این بخش باید به حروف فارسی باشد. همچنین اگر در فامیلی خود پسوندی دارید، باید آن را نیز وارد کنید تا در مراحل احراز هویت با مشکل رو به رو نشوید. اگر تمایل به استفاده از صرافی های خارجی را داشته باشید، لازم است بدانید که در اکثر صرافی های خارجی عملیات احراز هویت را نمی توانید به دلیل تحریم ها انجام دهید و تنها باید به سراغ ثبت نام در صرافی بروید. تفاوت سیستم احراز هویت صرافی ورسلند با دیگر صرافی های فعال در داخل ایران این است که احراز هویت شما در این صرافی در سریع‌ترین زمان ممکن تأیید می شود. در صورتی که مشکلی در احراز هویت شما به وجود بیاید، در همان لحظه به شما اعلام می شود تا بتوانید پیگیری کنید.