بایگانی‌های موس گیمینگ پلی استور اپال

برخی از موس‌ها دارای وزنه‌های کوچکی هستند که در صورت نیاز می‌توانید آن را وصل کنید و کمی وزنش را بالاتر ببرید. موس گیم ارزان و با عملکرذ مناسب از ویژگی های محصولات تسکو است . در جواب باید گفت شما می توانید با استفاده از برنامه های مخصوص عملکرد آن دکمه های اضافی را تغییر دهید و با توجه به نیاز خود در کارهای متفاوت مثل طراحی و یا کارهای گرافیکی از آن دکمه ها استفاده کرده و کار خود را با سرعت عمل بیشتری انجام دهید. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و دیدن تنوع ماوس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید. این مژده را به شما می دهیم که خرید از مجموعه بروزکالا مزایایی از جمله گارانتی و پشتیبانی پس از فروش را نیز به همراه دارد. شما حتی قبل از خرید نیز می توانید با کارشناسان این مجموعه در مورد محصول منتخب خود مشاوره رایگان داشته باشید تا با خیالی آسوده خرید خود را ثبت نمایید.

به همین جهت در هنگام انتخاب و خرید ماوس گیمینگ می‌بایست یک سری نکات و اصول را وبسایت اصیل بخرید مدنظر قرار دارد. همین طور در هنگام خرید تجهیزات گیمینگ بهتون پیشنهاد می کنیم از محصولات هدست گیمینگ در فروشگاه تک سیرو دیدن فرمایید. اگر یک گیمر حرفه‌ایی هستید که سرعت برایتان مهم است خرید موس گیمینگ سیم‌دار یک گزینه عالی است. قیمت موس گیمینگ سیم‌دار کمی پایین‌تر از انواع موس‌های بی‌سیم است و همچنین USB یک اتصال بسیار پایدار و سریع را با حداقل تاخیر، برای عملکرد بهینه سازی تضمین می‌کند. یک موس گیمینگ بی‌سیم مزایای زیادی مانند آزادی حرکت و مدیریت آسان‌تر موس در حین بازی دارد.

  • موس های کامپیوتری مخصوص، مصرف روزانه طراحی شده و داراری اندازه های مختلفی هستند.
  • وجود ۳ یا ۴ دکمه و مکان‌یابی با حسگر اپتیکال از جمله ویژگی‌های بارز این موس‌ها است.
  • در غیر این صورت ماوس‌های غیرگیمینگ و معمولی می‌توانند انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره باشند.
  • تنها ویژگی‌ منفی موس گیمینگ سیم‌دار این است که سیم‌های بلند می‌توانند زیبایی و ترتیب میز گیمینگ را تا حدی بهم بزنند و آن را شلوغ و شلخته جلوه دهند.
  • تا گیمرها با انتخاب موس گیمینگ مطابق با ابعاد، اندازه و حالت دست خود، لذت بیشتری از انجام بازی ببرند.
نشانگرهای متنوع، تعداد زیادی دکمه قابل تنظیم، سیستم ردیابی و پاسخگویی دقیق و عمر باتری آن‌ها شما را ناامید نمی‌ کند و تجربه بازی خوبی را در اختیارتان قرار می‌ دهد. موس گیمینگ بی سیم، همانطور که از نام آن مشخص است، یک موس بی سیم (وایرلس) است که برای کار کردن نیازی به اتصال سیمی ندارد. ظاهر و کارکرد آن بسیار شبیه به موس سیمی است اما از هیچ کابلی برای اتصال به دستگاه میزبان استفاده نمی کند. در عوض، از فناوری بی سیم استفاده می کند که معمولاً بلوتوث یا پروتکل اختصاصی مشابه Wi-Fi است.

موس Verity V-ms5114g Gaming

تنها نقطه‌ضعفی که در نرخ پاسخگویی بالا وجود دارد این است که اگر ماوس موقعیت خود را چندین بار گزارش دهد، می‌تواند به CPU فشار وارد شود. اگر CPU شما به‌اندازه کافی سریع و قوی نباشد که بتواند به‌روزرسانی‌های مکرر را انجام دهد، نرخ پاسخگویی بالاتر می‌تواند باعث تاخیر در سیستم شما شود. اگر CPU سیستمتان کمی ضعیف است میزان تاخیر را خیلی بالا نبرید، زیرا می‌تواند باعث کاهش سرعت بازی شما شود. به طور کلی اگر دنبال چیزی هستید که عملکرد بهتری نسبت به یک ماوس معمولی داشته باشد، یک موس گیمینگ می‌تواند سرمایه گذاری عاقلانه‌ای باشد. اگر چه این ماوس‌ها برای استفاده روزمره وسیله‌ای ضروری‌ نیستند اما اگر به دنبال یه قطعه با کیفیت بسیار بالا هستید و بودجه آن را نیز دارید در خرید درنگ نکنید. در غیر این صورت ماوس‌های غیرگیمینگ و معمولی می‌توانند انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره باشند.

موس گیمینگ ردراگون Redragon Sniper Pro M801p Rgb

بایگانی‌های موس گیمینگ پلی استور اپال

به عنوان مثال، اگر در حال انجام بازی تیراندازی هستید، با کلیک راست یا کلیک چپ شلیک می‌کنید و اگر می خواهید اسلحه خود را دوباره پر کنید، دکمه R را روی صفحه کلید فشار می‌دهید. برای ساده‌تر شدن این کار، می‌توانید با اختصاص یک دکمه برای بارگیری مجدد تفنگ، از دکمه‌های موس خود استفاده کنید. شما می‌توانید این دکمه ها را با توجه به ترجیح خود برای جنبه‌های مختلف دیگر بازی اختصاص دهید و برنامه‌ریزی کنید. این مزیت بزرگی برای گیمرها است که مجبور نیستند به دنبال دکمه‌ها روی صفحه کلید باشند، زیرا می‌توانند عملکردهای مختلف بازی را به دکمه‌های ماوس خود منتقل کنند. این دستگاه دارای قابلیت شارژ سریع است؛ یعنی طی چند دقیقه شارژ می شود و چند ساعت از آن استفاده می کنید. این محصول با یک طراحی فوق العاده و حسگری اپتیکال یکی از بهترین انواع بی سیم به شمار می آید.