طراحی ویلای کلاسیک

همیشه خانه های ویلایی صفای بیشتری نسبت با خانه های آپارتمانی و حتی واحد های برج های ساحلی دارند . یکی از مهمترین دلایل میل به سبک مدرن افزایش علاقه به حفظ محیط زیست و همچنین هزینه پایین تر طراحی با این سبک است. اغلب افراد فکر میکنند برای طراحی فضای داخلی، اجازه استفاده از رنگهای مختلف را ندارند. می توانید سه عدد گلدان در اندازه های مختلف خریداری کرده و در یک گوشه از ویلا قرار دهید. به عبارتی اگر در گوشه سمت راست ویلا از یک گلدان استفاده شود در گوشه سمت چپ نباید جفت آن گلدان را به کار ببرید.

طراحی داخلی ویلا باغ

خانه های ویلایی در شمال به دلیل داشتن حیاط های بزرگ و فضایی سرسبز بسیار معروف می باشند . یشتر زیبایی طراحیهای مدرن به دلیل ساده بودن آنها است. در همین حال توجه به موارد اقلیمی، نورگیری، تهویه، عملکرد، کاربردی بودن فضاها و جلوگیری از پِرت شدن فضا این روند را به چالش های فراوانی می کشاند، حل کردن آنها و اعمال روش های درست نیز نیازمند داشتن یک زمان بندی مناسب است. سبک ساحلی نیز یکی از انواع سبک شناسی دکوراسیون داخلی خانه ها و ویلا ها محسوب می شود. وجود نور طبیعی، یکی از معیارهای مهم کیفیت در طراحی داخلی ویلا محسوب میشود. از آنجایی که در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ویلا های مدرن خبری از گچبری ها و تزیینات نیست ، از زیبایی های فضای بیرونی استفاده می شود . چرا طرفداران ویلاهای سبک مدرن روز به روز بیشتر می شوند؟

منظور از تناسب یک اندازه بودن وسایل نیست. از این رو در دکوراسیون داخلی ویلا های مدرن و لوکس باید به تناسب وسایل با هم توجه داشته و به آن اهمیت دهید. مهندسین و کارشناسان خبره این مرکز با داشتن تجربه کافی و رزومه درخشان میتوانند بهترین ایدهها را برای طراحی و دیزاین این بناها ارائه نمایند. رنگهای آبی، بنفش، نقرهای و خاکستری میتوانند گزینه مناسبی برای طراحی این دکوراسیون باشند. از آنجایی که رنگ آبی جزو رنگهای سرد محسوب میشود میتواند آرامش را به فضای ویلا هدیه کند. همیشه از اصلی ترین عنصری که جلا بخش ویلا و آپارتمان محسوب می شود می توان به ترکیب و هارمونی رنگ ها اشاره کرد .استفاده کردن از رنگ های روشن مانند کرم ، سفید ، آبی روشن ، استخوانی ، نخودی و … سبک کلاسیک جزو آن دسته از سبکهایی است که از گذشته تا کنون، همیشه مورد استقبال و توجه قرار داشته است.

به طور کلی، راه پله می تواند از جنس چوب، شیشه، فلز و یا سنگ باشد. طراحی ویلا جنگلی در میان درختان انبوه، در غالب ویلاکوچک و یا حتی ویلا دوبلکس بزرگ و لوکس، آرزوی شما را برآورده می سازد. از جمله اینکه چگونه می توانید یک پیمانکار خوب پیدا کنید، چگونه می توانید هزینه ها را کاهش دهید و مهم تر از همه این که چگونه ایده های ذهن خلاق خود را به واقعیت تبدیل کنید. اغلب افراد برای فرار از شلوغی شهر و پناه بردن به آرامش و طبیعت در آخر هفتهها، به فکر ساخت و طراحی باغ ویلا افتاده و اقدام به پیدا کردن معمار و مجری دکوراسیون میکنند. علاوه بر این ها با خرید ویلا در این شهرها علاوه بر داشتن ویلا ساحلی، ویلا جنگلی و ویلا کوهپایه ای، اقدام به سرمایه گذاری عالی در زمینه ملک نیز نموده است. اصولا اجزاء کوچکتر در صورتی که با محیط اطراف خود در یک رنگ باشند دیده نمی شوند.

طراحی داخلی ویلا های مدرن

امروزه به دلیل شلوغی و پرجمعیت بودن شهرها، مردم برای سپری کردن اوقات فراغت خود روی به طبیعت میآورند، پس چه بسا بهتر است در دل طبیعت ویلایی داشته باشند که آن را با سلیقهی خود ساخته و از آن لذت ببرند. به دلیل داشتن جزئیات و المانهای زیادی که در این سبک از طراحی ویلا به کار برده میشوند، میتوان گفت که این سبک یکی از پیچیده ترین سبکها است. از دیگر مشخصههای طراحی کلاسیک برای طراحی داخلی ویلای لوکس میتوان به استفاده از انواع طرحهای گلدار، شطرنجی و راهراه همانند پردههای گلدار و یا پارکت با طرحهای منظم اشاره کرد.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

امروز در سرخرود علاقه مندان به سبک مدرن می توانند ویلاهای زیادی را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایند. به ویژه سنگ مرمر جلوه با شکوه و لوکسی برای آن خلق می کند. استفاده از گلدان هایی که در آنها گل های طبیعی روییده است را می توانید به وفور در دکوراسیون مدرن ببینید. همچنین، یک گلدان گلدان کوچک تمام چیزهایی است که ما به یک طراحی شیک و زیبا و در عین حال بسیار ساده در ورودی احتیاج داریم. اگر میخواهید مراحل ساخت باغ ویلا و نقاط مناسب برای ساخت باغ ویلا را بشناسید با ما همراه باشید. بنابراین به نوعی می توانیم بگوییم که مشتریان ما در سبک نئوکلاسیک کسانی هستند که چندان به تجملاتی و پر زرق و برق بودن طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی اصرار ندارند اما به حذف آنها نیز مثل سبک مدرن معتقد نیستند و در واقعی ترکیبی از این دو را می خواهند.

طراحی داخلی ویلا مدرن افراد میتوانند با استفاده از رنگهای روشن که موجب بازتاب مناسب نور میشوند فضای پرنوری را ایجاد نمایند. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافی است با ما تماس بگیرید. در دکوراسیون داخلی مدرن ما از رنگ های مات استفاده می شود. آنچه در تصویر زیر می بینیم، یک نمونه نرده شیشه ای است که این نوع نرده ها معمولا با راه پله فولادی استفاده میشه. ویلاهای کلاسیک معمولا سازههای بزرگ و مرتفع با ستونهای بلند و همین طور پنجرههای منظم و متشکل از اشیائی تزئینی هستند. معمولا افرادی که ساکن تهران هستند برای اینکه سریعتر به باغ ویلای خود برسند در اطراف تهران مانند گوهردشت کرج و مناطق دیگر که در ادامه به آن اشاره میکنیم، زمینی را خریداری میکنند و آن را به باغ ویلا و محلی برای دورهمیهای خانوادگی تبدیل میکنند. طراحی و سبک رایج در طراحی ویلا دوبلکس، به گونه ای است که معمولا نشیمن و غذا خوری به همراه آشپزخانه در طبقه پایین قرار گرفته و اتاق خواب ها و سرویس های بهداشتی در طبقه دوم است.

طراحی ویلا شمال

استخر نیز مکانی ایده آل برای آب تنی در روزهای گرم تابستان است و حضور آن در محوطه منجر به خنک شدن هوای اطراف می شود. رایج ترین متریالی که برای تزیین سقف استفاده می شود گچ است. برای ایجاد امنیت بیشتر، ترجیحا بازشوها کوچکتر در نظر گرفته میشوند. دراین ویلاها فضا برای خواب، آشپزخانه، نشیمن و انجام فعالیتهای مختلف به صورت مجزا طراحی میشوند. بافتها نیز همانند رنگها موجب ایجاد زیبایی در محیط میشوند. البته لازم است به نحوه قرارگیری بافتها توجه شود. اگر برای طراحی دکوراسیون داخلی ویلا قصد دارید از طراح کمک بگیرید و کار را به او بسپارید در صورتی که تمایل دارید بخشی از فضای داخلی را به دلیل کمبود بودجه در آینده تغییر دهید این موضوع را با طراح در میان بگذارید و رنگ و طرح پیشنهادی خود را که برای این فضا در نظر گرفتهاید مطرح کنید تا دیگر قسمتها با آن همخوانی داشته باشند.

در طبقه بالای ویلای دوبلکس اتاق خواب های مستر و معمولی، اتاق بازی، سروریس بهداشتی خصوصی، تی وی روم خصوصی و بالکن هاو لاندری قرار دارند این بخش از ساختمان ویلا برای استفاده ساکنین است همچنین می توانید با طراحی شاه نشین در روف گاردن ویلا، فضایی برای باربیکیو و مبلمانی برای نشستن در فضای سبز در نظر گرفت در قسمت روف گاردن هم طراحی محوطه همگون با لنداسکیپ محوطه حیاط ویلا می توانید در نظر بگیرید همچنین در صورت داشتن بالکن های بزرگ می توان با طراحی تراس گاردن فضای سبز و طبیعت را به بخش خصوصی ویلا وارد کرد. در طراحی داخلی آپارتمان های بسیار کوچک که به اندازه یک اتاق خانه ی ویلایی هستند نحوه چیدمان دکوراسیونی که کوچکی و دلگیری خانه را تا حد زیادی کاهش بدهد بسیار مهم و البته سخت است.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا اصولا کودکان از تاریکی فضای خانه هراسان می باشند ، شما با اینکار نه تنها مانع از ترسیدن فرزندانتان خواهید شد بلکه به آن ها اجازه می دهید در حیاط خانه آزادانه به بازی مشغول شوند . توجه داشته باشید که در طراحی ویلا کوچک فقط داشتن پنجره های بزرگ کافی نیست بلکه برای بهره بردن از مزایای طراحی و نصب پنجره های بزرگ باید به مکان قرار گرفتن و همینطور مسیر تابش نور خورشید هم بسیار دقت کنید. پس از ارائه مدارک درخواست مجوز ساخت خود را به صورت کتبی ثبت کنید. اتاق های خواب بزرگ ، رنگ های داخلی را با توجه به ترجیح هر یک از اعضای خانواده در رنگ های مرسوم ، مداد رنگی انتخاب می کنند. به رنگ ها کابینت ها، خلوت بودن روی کابینت ها، استفاده از نور کافی و کم با ال ای دی ها، استفاده از میز ناهارخوری با رنگ های متناسب از گزینه هایی است که در این باره باید به آن توجه داشته باشید.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

پلکان اسپیرال یا مارپیچی نیز محبوبترین مدل پلکان برای طراحی ویلاهای کوچک هستند. بعد از این بازرسیها این موضوع را مشخص میکند که آیا زمین شما مناسب ساخت ویلا خواهد بود یا خیر. این سبک در عین سادگی و و حذف بودن اَشکال و عناصر اضافه شما شاهد زیبایی و دنج بودن این سبک خواهید بود . اگر تمایل دارید طراحی داخلی ویلا خود را به بهترین شکل انجام دهید،مراجعه به شرکت ساخت مدرن و استفاده از ایدههای به روز کارشناسان این مرکز که در زمینه طراحی داخلی ویلای لوکس، تخصص کافی را دارند بهترین گزینه خواهد بود.

اگر نگاهی به ویلاهای سبک مدرن اروپایی بی اندازید، مالکان آن تلاش دارند با وسایل دور ریختنی برای خود یک دکور زیبا بسازند. برخی از ویلاهای لاکچری، در اتاق خواب یک استخر شنا، وان جکوزی مجهز به آب گرم دارند که این قسمت را جذاب تر ساخته است. طبیعی است که شما نمی توانید اتاق نشیمن را در سبک مدرن و آشپزخانه را در سبک کلاسیک طراحی کنید. ویلا کلاسیک از انواع ویلاهای تجملاتی است که برای طراحی آن باید به سمت متریال سنتی و کلاسیک رفت، ساخت اینگونه ویلاها از قدیم در ایران رایج بود و یک سبک ناشناخته نیست به همین خاطر مطمئنا بارها این مدل ویلا را دیده اید و با ویژگی های آن آشنا هستید. به این ترتیب میتوانید با آرامش بیشتری مدتی در آن مستقر شوید و از هوای خوب و سکوت آنجا لذت ببرید.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

هزینه برق به واسطه استفاده اصولی از انرژی خورشیدی کم می شود. در موارد دیگری از جمله طرحهای اقلیمی منطبق بر شرایط سخت آب و هوایی یا وجود شیب های تند سایت می توان فضاهای خصوصی و خواب را در پناه زمین و سطح پایینی طراحی کرد و طبقه بالا را به فضاهای نشیمن و عمومی اختصاص داد که بهره مند از نور و گرمای خورشید باشند. برای گرفتن مشورت در این زمینه می توانید با شماره های سایت و مهندس بخشی تماس بگیرید. در طراحی داخلی ویلا باید سعی کنید فضای داخلی را با وسایل مجلل و زیبا و خاص پر کنید. یک ویلای دوبلکس لوکس و استاندارد علاوه بر چشم اندازهای عالی باید از نور خورشید نهایت استفاده را ببرد و فضای داخلی خود را راحتتر از ویلاهای یک طبقه تهویه کند. در صورتی که به دنبال ویلاهای سبک مدرن هستید کار سختی در پیش رو ندارید. یکی از مزایای خرید ویلاهای ساحلی دسترسی راحت به نور مستقیم خورشید است.

یکی از شرکتهای فعال و معتبر در زمینه طراحی داخلی انواع ویلا، شرکت ساخت مدرن است. طراحی ویلا و به ویژه طراحی ویلای دوبلکس یکی از مهمترین دغدغههای زندگی امروزی است. طراحی ویلا و مخصوصا طراحی ویلا دوبلکس یکی از دغدغههای مهم زندگی امروزه میباشد. امروزه یکی از سرمایه گذاریهای پرسود طراحی داخلی ویلا های مدرن خرید ویلا میباشد. این اقدامات نقش پررنگی در حصول کیفیت قابل قبول از فضاسازی، دید و منظر میباشد. اما در ویلاهایی که محصور در شهرکها هستند تنها نورگیری از آفتاب مستقیم و تهویه مطبوع ویلا مورد توجه است. فرش به عنوان بهترین بافت برای کف اتاق مورد استفاده قرار میگیرد. ترکیب تاریک و روشن رنگ ها هم آرامش اتاق را تکمیل تر کرده است. برای گریز از این حالت بهتر است رنگ قرمز بارنگهای خنثی همچون سفید ترکیب شود. به عنوان مثال استفاده از رنگ قرمز به عنوان یکی از رنگهای مهیج میتواند موجب خروج فضا از رکود شود.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس

ویلا ها مدرن و لوکس دارای امکانات بالا می باشند ، در دکوراسیون این ویلاهای از مبلمان های شیک ، سلطنتی متناسب با تم و رنگ بقیه المان ها و عناصر دیگر استفاده شده است . اگر این پرسشها در ذهنتان نقش بسته اما پاسخ آن را نمیدانید؛ بیایید با هم به یکی از پروژههای اخیر خانم پگاه کریمیان برویم؛ ببینیم برای دیزاین چنین ویلایی چه نکاتی مهم است؟ با این وجود استفاده از این رنگ به صورت تکی، نابهنجاری محیط را در پی خواهد داشت. اگر کارفرما توان انجام هریک از بخشهای طراحی و اجرا را با هزینه کمتر داشته باشد، این شرکت انجام آنرا به کارفرما سپرده و به صورت پکیج، نظارت میتواند به کارفرما خدمات ارائه دهد. به همین جهت نیز باید طراحی ویلا را به شرکت معتبر واگذار کرد.