دکور مغازه طلا فروشی شیک و خارق العاده

توجه داشته باشید که یک نقطه نباید کانون نوری شما باشد. نورپردازی نقطه ای، که نزدیک به اشیاء در معرض نمایش قرار دارد، ممکن است برای برجسته سازی ویژگی های ذاتی جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی استفاده شود. ممکن است در نگاه نخست، استفاده از نورهای آفتابی در بخش نورپردازی ویترینهای موجود در فروشگاههای طلافروشی، سبب درخشش و با ارزش شدن الماسهای درون ویترین شود. موسیقی باعث ایجاد انگیزه در میان کارمندان طلافروشی میشود. مشتری ها مایل هستند در فضایی با نور کافی به بررسی اجناس بپردازند و مغازه هایی که تاریک باشند، برای آن ها حس نا امنی ایجاد می کنند.

نور پردازی باید به صورتی باشد که بر روی جواهرات تنظیم شده باشند و در جلوه ی بیشتر آنها اثرگذار باشد. نورپردازی ها با توجه به سبک شما باید تنظیم شوند. لذا به این مسئله توجه فرموده و خرید این تجهیزات را از برندهای معتبر و حرفه ای انجام دهید. لذا قبل از پیاده سازی دکوراسیون طلا فروشی باید برنامه درستی برای نور و روشنایی مغازه درنظر داشته باشید. لذا ضرورت دارد به این مسئله توجه نموده و به فکر ایجاد شیک ترین دکور برای طلافروشی خود باشید. مقدم مانکن می تواند دکور رؤیایی شما را برای مغازه شما پیاده سازی نموده و رؤیای شما را به واقعیت تبدیل کند. انتخاب تم های رنگی تا حدودی سلیقه ای است و طراح دکور حتماً از نظرات و سلایق صاحب مغازه استفاده می کند. استفاده از پنجرههای بزرگ شیشهای برای نمایش جواهرآلات باعث جلب توجه عابران پیاده میشود.

تبلیغات ، در دنیای کسب و کار امروز جایگاه ویژه ای دارد.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره گاو صندوق آسانسوری با ما همراه باشید. تا انتهای مطلب همراه ما باشید. تیم طراحی زبده NDK برای دکور مغازه پارچه فروشی از متریال چوب استفاده کرده است در این راستا قرار گرفتن پارچه با ماهیت نرم در کنار ماهیت سخت چوب یک جلوه بی نظیر را به همراه خواهد داشت و مشتریان را به وجد می آورد. کاغذ دیواری و یا دیوارپوش ها در زیبایی دکور طلا فروشی بسیار اثرگذار می باشند. برای طلا فروشی های کوچک حتماً از دیوارپوش ها یا کاغذ دیواری های سفید استفاده کنید. با بکارگیری این نوع شیشهها علاوه بر ایمنی، نمای بسیار زیبایی نیز در فروشگاه ایجاد خواهد کرد، برای تولید ویترین شیشهای طلا فروشی خم ابتدا شیشهها در ابعاد موردنظر برش داده شده و سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نظر ساخته شده و در نهایت هم با استفاده از لایه PVB شیشههای خم به هم چسبیده میشوند.

اگر سلیقهتان در طلا و جواهرات مدرن است و دنبال چیزهای ساده اما شیک هستید کیا گالری میتواند انتخاب خوبی برایتان باشد. ساده ترین راه برای این که دست دوم بودن طلا را تشخیص بدهید، یک نگاه به ظاهر آن، به خصوص به قفل و بندی است که در آن به کار رفته. این مساله زمانی که شما یک تازه کار باشد بیشتر مشخص می شود. بعضی از ما از خرید طلا به عنوان پسانداز استفاده میکنیم؛ چون هم یک چیز زیبا میخریم و کیف استفادهاش را میبریم، هم همیشه پولمان برایمان میماند و اصطلاحا توی جیب نمیماند که خرج شود. متداولترین نوع ویترینهای شیشهای که دراغلب فروشگاهها اجرا میشود با استفاده از شیشه سکوریت تولید شده است، این نوع ویترینها از شیشههای ۱۰ میل تشکیل شده چرا که مقاومت بالایی داشته و از وزن مناسبی جهت جابجایی برخوردار است اما برای جابجایی بعضی از ویترین شیشه ای طلافروشی به دلیل ابعاد بزرگ و وزن زیاد باید از جرثقیلهای مخصوص حمل شیشه استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات نکته مهم در این است که مغازه طلا فروشی که جذب مشتری بیشتری را دارد، با بهره مندی از متخصصین طراحی داخلی مغازه تمامی اصول و قواعد طراحی داخلی طلا فروشی را در نظر گرفته اند که این موضوع می تواند اساسی ترین امر در راندمان فروش مشتریان باشد. نورپردازی پایه و اساس همه طراحی ها است. مانکن ها در جلوه ی هر چه زیباتر جواهرات نقش دارند. طراحی ویترین طلا فروشی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اگر شما هم صاحب یک طلا فروشی هستید یا می خواهید وارد این حرفه شوید و دوست دارید با اصول طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر آشنا شوید، همراه ما باشید.

نکته مهمی که باید همواره به آن توجه نمود ، هارمونی رنگ های به کار رفته در طلا فروشی است. می تواند در طراحی دکوراسیون طلا فروشی به کار رود . به همین دلیل نیز طراحی این قبیل از فروشگاهها از حساسیت بالایی برخوردار بوده و کار مشکلی است. تبلیغات ، در دنیای کسب و کار امروز جایگاه ویژه ای دارد. با علاقه و پشتکار بیشتری به حرفه ی خود می پردازید و علاقه ای برای ترک سریع محل کسب و کار خود ندارید.

امروزه طراحی دکوراسیون طلافروشی ها بسیار مورد توجه واقع شده است. با توجه ویژه و موارد ایمنی بهره ببرید. به طور کلی دو عامل نورپردازی و نحوه ی به نمایش گذاشتن ویترین مغازه از مهمترین موارد در طراحی داخلی طلافروشی می باشد که در اینجا نور سالن از پشت ماژول های دارای پترن و اگوی خاص تامین شده است. بنابراین طراحی ویترین طلا باید با توجه به این مسائل صورت بگیرد. معمولا طراح دکوراسیون داخلی با توجه به نوع فرم های طراحی داخلی ، بهترین متریال را در نظر می گیرد. شما معمولا برای خریدن طلا به کجا میروید؟ حتی اگر مغازه شما مساحت کمی دارد میتوانید از وسایل زیادی استفاده کنید؛ البته باید توجه داشته باشید که از شلوغی و به هم ریختگی مغازه خودداری کنید؛ برای مثال میتوانید با استفاده از رنگهای طوسی و سفید مغازه را بزرگ نشان بدهید و با آویزان کردن کالاها یا استفاده از قفسههای بسیار زیاد وسایل زیادی را در آنها تعبیه کنید.

یکی دیگر از ویژگیهای دکوراسیونهای برتر رعایت استفاده از فاکتورهای یک طرح مانند نور، ابعاد و همچنین رنگهای خنثی در کنار یکدیگر است. بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. هارمونی یعنی چه رنگ هایی در کنار هم مورد استفاده قرار بگیرند. استفاده از مخمل به عنوان یک پارچه زیبا و نفیس که رنگی منحصر به فرد و شکیل دارد، ایده جذابی است که این دیوارها را زیبا کرده است. البته سلیقهٔ شخصی فرد حرف اول را میزند فقط دقت داشته باشه که رنگ انتخابی با لوازم و اقلام در یک تناسب رنگی قرار داشته باشد. در رابطه با ویترین طلا فروشی باید به دو مسئله توجه زیادی داشت.

با توجه به وسعت طلا فروشی می توانید از تابلوهای زیبا و اثرگذار استفاده نمایید. البته شاید با توجه به فضای مغازه و شرایط موجود ، بتوان رنگ بندی های دیگری را برای طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی درنظر گرفت. زیرا شاهد یک دکور با شکوه و مجلل خواهید بود که چشم های مشتریان را به سمت خود خیره می کند. زمانی که یک دکور زیبا و جذاب داشته باشید ، برای تولید محتوای تبلیغاتی کار آسانتری خواهید داشت. در طراحی زیباترین و با شکوه ترین دکور طلا باید چندین مورد را لحاظ کنید که با هم به بررسی آنها می پردازیم.

طراحی و بازسازی طلافروشی

دیوارپوش مناسب طلا فروشی کدام است ؟ به بیان دیگر شاید چراغی که برای یک جواهرات مناسب است ، برای جواهرات دیگر مناسب نباشد. راحتی در این مکان از اهمیت بالایی برخوردار است که می تواند یک مشتری را راضی نگه دارد. پشت پیشخوان طلا فروشی بهتر است دارای اختلاف ارتفاع بیشتری از سطح مکان تماشای مشتری باشد. پیشخوان و ویترین کنارش باید دارای بیشترین امنیت باشند. این فضا میتواند در مرکز و یا دیوار پشت پیشخوان استفاده شود. بنابراین استفاده از مانکن های شیک و جدید می تواند ویترین مغازه شما را جذاب کند و در جلب مشتری اثرگذار باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

لامپ های هالوژن در این زمینه بسیار کمک کننده هستند. به طور مثال همان طور که در بخش روشنایی توضیح دادیم، طراحان داخلی سعی می کنند برای طراحی دکوراسیون فروشگاه از لامپ های هالوژن استفاده نمایند. درنظر داشته باشید که برای طلافروشی های کوچک ، رنگ های تیره را استفاده نکنید. اما در طراحی داخلی یکپارچه، کانتر و باکس های متعددی جانمایی می شود که چون از جنس شیشه اند، مشتریان می توانند از تمام جهات جواهر و طلای مد نظر خود را مشاهده کنند که در این صورت برای بررسی، نیازی به بیرون آوردن طلا یا جواهرات متعدد برای انتخاب نیست. بعضی از شیشههای طلا فروشی از جنس لمینت شفاف ساخته شدهاند و در هنگام شکستگی و برخورد گلوله پودر میشوند و به دلیل چسبندگی که در لایههای زیرین وجود دارد از ریزش آنها جلوگیری میشود. هرچقدر ویترینها و سکشنها با نظم و ترتیب بیشتری چیده شده باشند، شانس اینکه مشتری از بین آن همه طلا، جنس مورد نظر خود را پیدا کند بیشتر خواهد بود.

طراحی مغازه طلا و جواهری

اگر چیدمان به گونه ای باشد که به مشتری در هنگام خرید آزادی عمل بدهد مشتری از حضور در مغازه خسته نمیشود، هیچ، بلکه زمان بیشتری را در فضا میماند. از این رو باید در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر با دقت زیادی عمل کرد و ظرافت زیادی به خرج داد. شیشه هوشمند مدل خاصی از ویترینهای شیشه ای می باشد که از طریق ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و بالعکس تبدیل میشود، شیشه هوشمند از طریق الکترسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد. درجه و شدت نورپردازی مغازه بستگی به حالت موجود برای دکوراسیون آن دارد. به این دلیل که مشتری با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی جذب آن فروشگاه شده و برای فروشنده فرصت عرضه محصولات را ایجاد می کند. تولیدکنندگان این محصولات برای چسبندگی بیشتر این لایهها به یکدیگر از (PVB) استفاده میکنند که این امر سبب میشود تا در زمان ضربه و یا شکسته شدن شیشهها بدون تفکیک از یکدیگر تنها در محل خود خرد شوند.

دکور مغازه طلا فروشی

از چراغ های مناسبی درون ویترین برای روشنایی داخل آن ، استفاده می شود. جالب است بدانید انسان زمانی که وارد یک فضا با هر عملکردی میشود ناخودآگاه به سمت راست فضا نگاه میکند، پس سعی کنید از این موضوع هم استفاده مفید کنید و محصولاتی که رنگی هستند را در قسمت راست مغازه تان قرار دهید. تصور نکنید که مغازه کوچک است پس طراحی و دکور فضای آن کار ساده ای است. ایجاد تغییرات در دکور در سریعترین زمان صورت می گیرد. دکوراسیون طلا فروشی در دسته بندی طراحی مکان تجاری قرار می گیرد. در نظر گرفتن طراحی و نصب سیستمهای آژیر در نزدیکترین مکان و در دسترس بودن فروشندگان طلا فروشی نیز از اقدامات دیگر در طراحی داخلی این فضاست که میتواند کمک فراوانی را در این راستا به مالکان ارائه نماید. بهتر است همه ی دیوارها را با دیوارپوش های سه بعدی نپوشانید و یک دیوار را برای این طراحی اختصاص دهید.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر فروشی

ویترین طلا از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به زیباترین شکل ممکن طراحی و پیاده سازی شود. طراحی شیک ترین دکور برای طلافروشی چگونه انجام شود ؟ در این سبک امکان بهره مندی از اشکال گوناگون در دکور طلا فروشی وجود دارد. توجه داشته باشید که در این سبک ، تمرکز اصلی بر روی راحتی فروشنده و مشتری طراحی مغازه طلا و جواهری می باشد. با توجه به نکات ذکر شده چندین راهبرد دیگر نیز برای طراحی طلافروشی بسیار مهم و حیاتی به نظر می آیند و باید به آنها بیشتر توجه نمود. در طراحی داخلی طلا فروشی، علاوه بر نکات زیبایی شناسی، مباحث امنیتی را نیز باید در نظر گرفت. یکی از نکات مهم در ویترین طلا و جواهر ظرافت است که باید با تم کلی اجناسی هم خوانی داشته باشد.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

شما میتوانید از یک طراح دکوراسیون داخلی برای طراحی و اجرا کمک بگیرید. در این مدل فضاها نیز باید هوشمندانه طراحی را پیش برد تا از حداکثر فضا بتوان استفاده کرد و دکوراسیون شیکی و لوکسی را بتوان اجرا کرد. با استفاده از مترو پانزده خرداد می توانید خودتان را به بازار بزرگ تهران و بعدش هم به بازار زرگرا قبل از سبزه میدان برسانید. سبک کلاسیک از سبک های پرطرفدار است که از بیشترین نورپردازی ها استفاده می کند. برای نمونه ، چراغ های مورد استفاده برای زمرد و الماس با یکدیگر فرق خواهند داشت.